וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבילת האש של גילי ורמוט: ספג בוז מחלק מאוהדי מכבי תל אביב

22.5.2015 / 20:06

הקשר הגיע יחד עם מרבית שחקני הקבוצה לארוע פרטי של האוהדים משערים 10-11, וספג בוז מחלקם. יואב זיו ביקש מהאוהדים: "די, הוא חלק מאיתנו, הוא לובש את החולצה הצהובה, תכבדו אותו". השחקנים העניקו לפריצה כדור חתום כהוקרה על יכולתו בגמר הגביע

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

קבוצה מאוהדי מכבי תל אביב ערכה היום (שישי) אירוע בחוף בת ים בו חגגה יחד עם מרבית שחקני הקבוצה את הזכייה בטרבל. האוהדים הזמינו את כל שחקני הסגל של הצהובים, כשהיה ברור כי מי שחוגגים במקום הם האוהדים היותר האדוקים של המועדון משערים 10-11. מהראן ראדי לא הגיע מסיבות משפחתיות והקפטן שרן ייני התנצל בשמו על כך שנעדר מהאירוע. מי שכן הגיע היה גילי ורמוט, קפטן הפועל תל אביב לשעבר, שעבר למכבי תל אביב במהלך העונה, זכה בתחילה לקבלת פנים מאוד צוננת מחלק מהאוהדים. ורמוט עמד על הבמה עם יתר השחקנים כשהוא לבוש חולצה צהובה ואוחז דגל צהוב, וספג בוז מחלק מהקהל. חלק אחר של האוהדים קרא להניח לורמוט.

מי שלקח אחריות היה יואב זיו, שבאמצעות המיקרופון ביקש מהקהל: "די, הוא חלק מאיתנו, הוא לובש את החולצה הצהובה, תכבדו אותו". דבריו של זיו כנראה השפיעו והקהל עבר לקרוא קריאות נגד הפועל תל אביב, כשורמוט עצמו על הבמה ביחד עם יתר שחקני מכבי תל אביב.

לאחר האירוע, שנערך בשעות אחר הצהריים, הגיעו השחקנים לאימון שנפתח בשעה 17:00. ורמוט נראה מצוין באימון, הפגין יכולת גבוהה ונראה שהפציעה בקרסול מאחוריו. לא מן הנמנע שורמוט ישחק בשני המשחקים שנותרו עד לסיום העונה. לפני האימון השחקנים ערכו טקס במגרש לראדה פריצה, והעניקו לו כדור עם חתימותיהם כהוקרה על יכולתו בגמר הגביע.

פאקו אייסטרן: "אני רוצה פרויקט שיתאים לי, במכבי או מחוצה לה"

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם גילי ורמוט. ברני ארדוב
חלק מהאוהדים שרק לו בוז, חלק אחר קרא להניח לו. ורמוט עם שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully