וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "אני רוצה פרויקט שיתאים לי, במכבי או מחוצה לה"

מאמן הטרבליסטית, התייחס לעתידו בראיון בספרד. במקסיקו דווח כי הוא עשוי לחתום בקבוצת פואבלה מהליגה הבכירה. ביין על החלטת המנהלת בנוגע לתאריך המשחק נגד מכבי פתח תקוה: "מאוכזב מאוד מההתחשבות המועטה וההכרה בעובדה שההצלחה שלנו כמועדון מועילה לכדורגל הישראלי"

תקציר גמר גביע המדינה 2015/ההתאחדות לכדורגל

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, אמר בראיון ל"אס" הספרדי כי הוא רוצה להוביל פרויקט שיתאים לאמונותיו - בין אם יהיה במכבי תל אביב או במועדון אחר.

עתידו בקרית שלום של הבאסקי, שהשלים השבוע זכייה בטרבל, אינו ברור, והוא אמר לאחר הזכייה בגביע: "אני לא לחוץ מהעתיד שלי. ייתכן שלא אהיה כאן בעונה הבאה". בראיון בספרד הוא הוסיף: "המטרה שלי הייתה לזכות באליפות, כשהגעתי השחקנים נראו אבודים וחסרי אנרגיה. המשימה שלי הייתה להשיב להם את האמונה בעצמם.

"נאבקנו לזכות בכל התארים, זו קבוצה עם המון פוטנציאל. קשה להשיג הכל, בטח כשאתה פייבוריט. פיליפ לאם אמר פעם 'לזכות בתארים כשאתה כבר אלוף זה קשה במיוחד'".

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב עם פאקו אייסטרן. ברני ארדוב
מערכת היחסים ביניהם תשיב את הבאסקי למקסיקו? פאקו וקרויף/ברני ארדוב

במקסיקו דווח הבוקר (שישי) כי פאקו עשוי לשוב למקסיקו בעונה הבאה. באתר "קאמביו" נכתב כי הוא מועמד לקבוצת פואבלה מהליגה הבכירה. בעונה שעברה הוא זכה באליפות ליגת המשנה עם אסטודיאנטס טקוס.

על פי הדיווח, לקבוצה שסיימה במקום ה-14 בטורניר הקלאוסרה האחרון מועמדים גם סרחיו בואנו, מאמן צ'יפאס, וחואן קרלוס אוסוריו, שעבד בפואבלה לפני שלוש שנים ומדריך כיום את אתלטיקו נסיונל הקולומביאנית.

בתוך כך, מגן מכבי יואב זיו פרסם היום (שישי) טור באתר הרשמי של המועדון. זיו, שהניף את הגביע יחד עם שרן ייני וגל אלברמן וצפוי להמשיך לעונה שישית במועדון, כתב: "במהלך המשחק, עצרתי, הסתכלתי ליציע והיו לי דמעות בעיניים. נזכרתי במה שפאקו אמר לנו לפני המשחק, שיש לנו הזדמנות לחיות את החלום, חלום של כל שחקן כדורגל מאז שהוא ילד. הרגשתי שאני חי את החלום, כמו כל מי ששותף בחוויה הזו שנקראת מכבי תל אביב."

עוד באותו נושא

לא יס-מן: פאקו אייסטרן כמו שלא הכרתם

לכתבה המלאה
מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא אהב את החלטת המנהלת. ביין/יוסי ציפקיס

בתגובה להחלטת מנהלת הליגות מהבוקר בנוגע לכך שהמשחק הבית האחרון של מכבי תל אביב העונה נגד מכבי פתח תקוה ייערך ביום שני, ה-1 ביוני, הביע מנכ"ל המועדון מרטין ביין את אכזבתו בהודעה אותה פרםם באתר הרשמי: "מועדון הכדורגל מכבי ת"א מאוכזב מאוד מההתחשבות המועטה וההכרה בעובדה שההצלחה שלנו כמועדון מועילה לכלל הכדורגל הישראלי ולכן אנו בתחושה שהיינו אמורים לקבל תמיכה ולא לתת לנו להתמודד עם ראייה לטווח קצר. הבקשה הראשונית שלנו למנהלת להקדים את מועד המשחק מיום שני הקרוב בשעה 20:55 ואחריה הפנייה הנוספת נבעה מכמה סיבות. למכבי ת"א יש יותר שחקנים בינ"ל מאשר לכל מועדון אחר בישראל ובהתחשב במשחק המכריע נגד בוסניה ב-12 ליוני סברנו כי מאמן הנבחרת והצוות שלו יהנו מימי המנוחה הנוספים של השחקנים במידה ומשחק הליגה האחרון ישוחק במועד מוקדם יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully