וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה 82:94 באטלנטה ועלתה ל-0:2 בגמר המזרח

לברון ג'יימס היה ענק עם 30 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים והצוות המסייע הבריק ועזר לקאבס להסתדר גם בלי קיירי אירווינג הפצוע. דיוויד בלאט בדרך הבטוחה לגמר ה-NBA

לברון ג'יימס אימן שאמפרט קליבלנד קאבלירס. AP
נו קיירי, נו פרובלם. לברון היה ענק/AP

אחרי שמונה שנות הפסקה, קליבלנד קאבלירס נמצאת בדרך הבטוחה לגמר ה-NBA. הקאבלירס פירקו הלילה (בין שישי לשבת) בחוץ את אטלנטה במשחק השני בסדרת גמר המזרח ועלו ליתרון 82:94. אחרי צמד ניצחונות חוץ, קליבלנד חוזרת כעת הביתה לאוהיו כשהיא יכולה לסגור את הסיפור עם סוויפ מהדהד כבר בימים הקרובים.

דיוויד בלאט ביקש מתנה אחת פשוטה ליום הולדתו ה-56 שחל אתמול: ניצחון בג'ורג'יה. אלא שקצת לפני המשחק, הוא גילה שייאלץ לעשות זאת ללא קיירי אירווינג הפצוע. הרכז, שבקושי הצליח לתפקד במשחק הראשון, טס לפלורידה לבדיקות נוספות לגבי הפציעה ומצבו לא ממש ברור כרגע.

אלא שגם בלי קיירי, קליבלנד נראתה נפלא. לברון ג'יימס התעלל בכל שומר שהוצב מולו ובכל שחקן שניסה לעבור אותו בצד השני של המגרש. אימן שאמפרט נכנס לנעליים של ג'יי אר סמית' וצלף שלשות חשובות, מת'יו דלבדובה נכנס לעניינים וטריסטן תומפסון שלט מתחת לסלים. אטלנטה, שעמלה כל העונה על יתרון הביתיות, אולי שיחקה את משחק הבית האחרון שלה לשנה הזו ולא ממש נראית כמי שיכולה לאיים על הקאבס בסדרה הזו, לפחות לא כרגע.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
עוד ניהול משחק מבריק. בלאט/AP

לברון בא חד, תקף את קארול הפצוע מהפתיחה ועם שבע נקודות מהירות, העלה את קליבלנד ל-5:9. אטלנטה לקחה פסק זמן, התייצבה וקייל קורבר החל לצלוף בדרך ליתרון 11:12. אנטיץ' קיבל בלתי ספורטיבית (פלגרנט 1) על עבירה קשוחה על לברון, שהיה בדרכו לדאנק עוצמתי ועף לפרקט. קינג ג'יימס לא התרגש והשלים התקפה עם ארבע נקודות. קליבלנד נראתה טוב בדקות האחרונות של הרבע, אבל שרודר השאיר את ההוקס בתמונה. הרבע הראשון נגמר ב-21:26 לאורחים.

לברון נח בתחילת הרבע הבא, אבל הקאבס שמרו על היתרון. אטלנטה חזרה לעניינים עם ריצת 0:8 לפני שזה נהיה מסוכן מדי עבורה. לברון חזר, ייצב מעט את העסק וקבע 33:38, שש דקות להפסקה. שאמפרט התחפש לג'יי אר סמית' ועם שתי צליפות קבע 40:48. לברון המשיך להוביל את קליבלנד, הפעם עם אסיסטים וסידר שלשה לג'יימס ג'ונס. קליבלנד סיימה את המחצית ביתרון קטן, 49:54.

עוד באותו נושא

שליטה מרחוק: ניתוח הניצחון של קליבלנד באטלנטה בפתיחת גמר המזרח

לכתבה המלאה
אימן שאמפרט קליבלנד קאבלירס. GettyImages
משחק נהדר לשאמפרט/GettyImages

המחצית השנייה החלה באיטיות משהו, אבל שאמפרט שם עוד שלשה ודלבדובה התעורר עם שתיים ופתאום, 54:65 לקאבס. קליבלנד המשיכה לדהור, שאמפרט קלע עוד שלשה, לברון לא עצר וזה כבר 56:75 מבטיח מאוד לקאבס. אטלנטה ניסתה לצמצם נזקים, אבל לברון המשיך לייצר נקודות. הרבע השלישי הסתיים עם 66:84 לקליבלנד.

אטלנטה הבינה שעכשיו או לעולם לא וצימקה מעט בתחילת הרבע האחרון. אלא שלברון חזר, לא התרגש מכלום ואלי-הופ אדיר שהוא הקפיץ לתומפסון קבע 74:93, חמש דקות לסיום וכנראה סגר עניין. עד לסיום, הגארבג' טיים חגג וזה נגמר ב-82:94.

לברון היה גדול וסיים עם 30 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים. שאמפרט קלע 16, כולל 4 מ-6 מחוץ לקשת. דלבדובה הוסיף 11, טימופיי מוזגוב 10 ואילו תומפסון סיים עם 7 נקודות ולא פחות מ-16 ריבאונדים. מהספסל, קליבלנד קיבלה 9 נקודות מג'יימס ג'ונס ו-9 מג'יי אר סמית', שהיה הרבה יותר רגוע הפעם. שון מריון הוותיק קלע 2. באטלנטה, לדניס שרודר היו 13 נקודות, אבל רובן הגיעו אחרי שהמשחק ברח להוקס. אל הורפורד, ג'ף טיג וקייל קורבר קלעו 12 כל אחד, בעוד דמארה קארול, שהתגבר על הפציעה ועלה לשחק, היה אנמי וסיים עם 6 בלבד ואילו פול מילסאפ קלע 4.

פאול קשוח של אנטיץ' על לברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully