וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד חוששת: אירווינג ישחק במשחק 2, בלאט: "לא קל מה שעובר עליו"

הקאבס מתכוננים למשחק 2 מול אטלנטה בגמר המזרח, בלאט מתאר את התסכול של אירווינג הפצוע ("לא כיף"), מחמיא ללברון ("סופרמן") ומשבח את סמית': "חייבים לתת לו חופש". באטלנטה: קארול עדיין בספק

טריסטן תומפסון קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מבואס. אירווינג/GettyImages

קליבלנד מתכוננת למשחק השני בסדרת גמר המזרח, שייערך הלילה (בין שישי לשבת, 3:30, ספורט5) באטלנטה. אחרי שהקאבס ניצחו 89:97 במשחק הראשון ועלו ל-0:1, כרגע דיוויד בלאט ושחקניו בעיקר מודאגים ממצב הברך של קיירי אירווינג הפצוע, שבמשחק הראשון הוגבל ל-10 נקודות ו-6 אסיסטים ב-27 דקות.

"זאת תקופה נהדרת בשנה", אמר דיוויד בלאט על המצב של אירווינג, אחד מכוכבי הקבוצה, "קיי היה חלק משמעותי מכל מה שעשינו העונה, הוא נאלץ להתמודד עם המצב, וזה לא קל בשבילו. מצד שני, הוא עדיין משחק ותורם, ונאבק במה שעובר עליו עם הרבה אומץ ולב גדול. אני בטוח שזה לא קל עבורו, שהוא לא יכול לעשות ולתרום את מה שהוא מסוגל. זה לא כיף להתעורר בבוקר ולהרגיש לא טוב ולדעת שאתה לא כשיר ב-100 אחוזים".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
אגב, יום הולדת שמח. בלאט/AP

קליבלנד לא ערכה אימון לקראת המשחק, בין השאר כדי לא לעייף את הסגל הפצוע שלה. אירווינג עצמו לא השתתף בסדרת הראיונות של הקבוצה, ככל הנראה בגלל התסכול שלו ממצבו הבריאותי. "כולנו תומכים בו, וכולנו רוצים לראות אותו בריא", אמר בלאט, "אבל העובדה שאנחנו תומכים בו לא משנה את מצבו הפיזי. מבחינה מנטאלית הוא שם, ורוצה מאוד לתרום ולעזור לחבר'ה. הוא עובר טיפולים, ואנחנו מקווים שיוכל לשחק. זה פשוט עניין של חוסר נוחותץ אני חושב שכל עוד קיירי מרגיש שהוא יכול לשחק, אין סיבה שהוא שלא ישחק". אירווינג עצמו אמר אחרי המשחק ש"זה ללא ספק אחד הדברים הכי מתסכלים שהתמודדתי איתם, אני די בטוח שאשחק במשחק השני".

אחרי הפציעה של קווין לאב, בלאט ממשיך לסבול מהיעדרויות, ואמר ש"אין ברירה, כל השאר חייבים לתת יותר, ועד עכשיו הם עושים את זה יפה". בלאט גם הסביר איך לברון ג'יימס נותר כשיר, ואמר ש"זה באמת ייחודי. זה עוד אחד מהדברים שהופכים אותו לכל כך מיוחד. הוא משחק הכי הרבה בליגה, עם כל המכות שהוא מקבל, עם הדקות הרבות שלו, והוא עדיין שם, בכל משחק, נותן תצוגות, לא רואים דברים כאלה. בגלל זה הוא הדבר הכי קרוב שיש לסופרמן". בלאט גם התייחס לעובדה שלברון עודד את דמארה קרול, שחקן אטלנטה, אחרי שנפצע: "זה היה נהדר לראות אותו ניגש ליריב שלו ומעודד אותו, מביע דאגה ומביע כבוד, חשבתי שזה היה יפה לראות".

עוד באותו נושא

שליטה מרחוק: ניתוח הניצחון של קליבלנד באטלנטה בפתיחת גמר המזרח

לכתבה המלאה
גארד קליבלנד קאבלירס ג'יי אר סמית' (שמאל) גארד אטלנטה הוקס ג'ף טיג (ימין). AP
תנו לו לזרוק יותר. סמית/AP

וכשאירווינג פצוע, הקאבס ימשיכו לקוות שג'יי אר סמית' ימשיך לעשות את העבודה מבחינה התקפית. מאז שהוא עולה מהספסל, מתחילת הפלייאוף, הוא רושם ממוצעים של 13.1 נקודות ו-4.1 ריבאונדים, וקולע ב-40.6 אחוז מהשלוש. "אנחנו יודעים מה הוא", אמר בלאט על סמית', "אנחנו יודעים שהוא צריך ביטחון וחופש כדי למצוא את הזריקות שלו. רוב הזריקות שלו טובות. אולי עבור שחקן אחר הן לא נחשבות ככה. מדי פעם הוא ייקח זריקה רעה, וזה בסדר. חייבים לתת לו חופש".

אגב, סמית' עצמו, שקלע 28 נקודות נהדרות במשחק הראשון, אמר שהוא כמעט ולא ישן בלילה שאחרי, כי רק חשב על ההחטאות שלו. "מקווה שהלילה אוכל לישון טוב יותר", אמר ג'יי אר. לברון ג'יימס סבור שלאור יכולת הקליעה של ג'יי אר סמית' במשחק הקודם, הוא היה צריך לקחת עוד 5-4 זריקות. "כיף לשמוע את זה, כיף להיות חלק מזה, השחקנים סביבי בוטחים בי", אמר סמית', שקבע שיא מועדון עם 8 שלשות במשחק הקודם, "לא ידעתי על השיא עד שלברון אמר לי את זה במקלחות. הוא לא היה מבסוט מזה. אמרתי לו שיש לו כבר מספיק שיאי מועדון, ושישאיר לי אחד".

באטלנטה, מנגד, עדיין עוקבים בחשש אחרי מצבו של דמארה קארול, שסובל מחבלה בברכו, ועדיין בספק למשחק השני. "נקבל החלטה שמבוססת על האינטרסים של השחקן ושל הקבוצה לטווח הקצר ולטווח הארוך", אמר המאמן מייק בודנהולצר, "נקשיב לדמארה, נקשיב לרופאים, ונחליט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully