וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטרי: "אלגרי לוחץ על הכפתורים הנכונים, והמוטיבציה מגיעה"

כובש שער הניצחון ששלח את יובנטוס לחגוג גביע לראשונה מזה 20 שנה: "הסגל עבד כל כך קשה להגיע לכאן". אלגרי: "היה גמר משובח, עכשיו ננסה לזכות בתואר השלישי". קייליני: "רצינו מאוד את התואר הזה"

יובנטוס. AP
"יש לנו שחקנים שיכולים לשנות משחק"/AP

יובנטוס שברה אתמול (רביעי) בצורת של 20 שנה וזכתה בגביע האיטלקי בפעם העשירית בתולדותיה עם ניצחון 1:2 בהארכה על לאציו. ראדו נגח ראשון לזכות לאציו בדקה הרביעית, אבל ג'ורג'יו קייליני איזן (11) ובמהלך ההארכה אלסנדרו מאטרי הכריע את המשחק עם שער הניצחון.

"עשינו עבודה טובה ולא ויתרנו לרגע, נשארנו מאוחדים ונאבקנו על כל כדור", סיכם קייליני בסיום. "יש לנו שחקנים שיכולים לשנות משחק. הקבוצה מייצרת מוטיבציה מעצמה. אנחנו עוזרים אחד לשני להגיע למיטב שלנו, ולמצוא עודף מוטיבציה כדי להשתפר ממשחק למשחק. לא זכינו בגביע במשך 20 שנה ולכן רצינו מאוד את התואר הזה ועכשיו נוכל ליהנות מזה.

"עשינו הופעה יפה וידענו שזה יהיה קשה מכיוון שלאציו נמצאת בכושר מצוין והם גרמו לנו לנזק", המשיך הקפטן. "הם גרמו לנו לרוץ הרבה ושיחקו טוב. גמר ליגת האלופות עדיין קצת רחוק, ועכשיו אנחנו ראויים ליהנות מהניצחון עם האוהדים שלנו ברחבי המדינה".

יובנטוס זכתה בגביע האיטלקי עם 1:2 דרמטי על לאציו

ג'ורג'יו קייליני שחקן יובנטוס מניף את הגביע. AP
"הם גרמו לנו לרוץ הרבה ושיחקו טוב". קייליני/AP
ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. AP
גם וידאל חוגג/AP

מסימיליאנו אלגרי, שבעצמו מפנטז על טרבל, היה מאושר: "לאציו שיחקה משחק טוב מאוד. היה גמר משובח וידענו שזה הולך להיות שונה מהליגה. הם ואנחנו עשינו עבודה טובה. היה להם חוסר מזל כשכדורים שלהם פגעו במשקוף פעמיים באותו מהלך ולנו היה מזל באחד השערים שלנו. כדורגל מתבסס על טעויות. לפני שכדור שלהם פגע במשקוף, היו לנו שתיים או שלוש הזדמנויות ממשיות שלא ניצלנו. הם היו מאוד אגרסיביים במחצית הראשונה, בעוד שאנחנו עשינו עבודה טובה אחרי ההפסקה ורק לא היינו מספיק חדים. זה לא היה פשוט עבור הבחורים לזכות בסקודטו ובגביע. עכשיו ננסה לזכות בתואר השלישי".

כובש שער הניצחון, אלסנדרו מאטרי, הוסיף: "זו הרגשה נפלאה להביא גביע עשירי למועדון. כמובן שיש גם הנאה גדולה מכך שהבקעתי את השער המכריע. האופי של הקבוצה הוא שכולם צריכים להיות מוכנים, אפילו אם הם משחקים חמש או עשר דקות. התואר הזה הגיע לכל הסגל שעבד כל כך קשה להגיע לכאן. עכשיו אנחנו יכולים להתמקד במטרה הבאה שלנו. המאמן יודע איך ללחוץ על הכפתורים הנכונים והמוטיבציה מגיעה מעצמה".

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully