וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס זכתה בגביע האיטלקי עם 1:2 דרמטי על לאציו

האלופה שברה בצורת של 20 שנה וזכתה בתואר בפעם העשירית בתולדותיה עם ניצחון בהארכה. מאטרי הכריע (97), ראדו (4) וקייליני (11) כבשו לפני כן. יובה תשלים טרבל בגמר האלופות?

אחרי 20 שנות בצורת יובנטוס זכתה הלילה (רביעי) בגביע האיטלקי עם 1:2 דרמטי על לאציו אחרי הארכה בגמר באולימפיקו. אחרי שהבטיחה את זכייתה באליפות והעפילה לגמר ליגת האלופות, הקבוצה של אלגרי המשיכה את העונה החלומית שלה אולי בדרך לטרבל היסטורי ומדהים, בטח לאור הכישלונות של הקבוצה באירופה בעידן של אנטוניו קונטה.

הקהל באולימפיקו היה בטירוף כבר בפתיחה אחרי שראדו בלמה של לאציו כבש את הראשון לקבוצתו כבר אחרי 4 דקות. אולם, גם ליובה יש בלם שיודע לכבוש, וקייליני השווה כעבור שבע דקות עם בעיטה וירטואוזית מהאוויר אחרי בישול של פטריס אברה המגן השמאלי. המשחק הזה המשיך להיות שקול, אך שערים לא ראינו יותר ב-90 הדקות. הרומאים פתחו חזק יותר את ההארכה, אבל אלסנדרו מאטרי, החלוץ שנכנס כמחליף רק בדקה ה-84, כבש את שער הניצחון המתוק של יובה בדקה ה-97 והעניק לקבוצתו גביע ראשון מאז 1995. ב-6 ביוני תפגוש יובנטוס את ברצלונה בגמר האלופות בברלין ותנסה לזכות בתואר הנחשק מכולם כדי להשלים עונה מהסרטים. ומה עם לאציו? לה מצפה דרבי לוהט מול רומא ביום שני בקרב ישיר על המקום השני בליגה.

אלסנדרו מאטרי שחקן יובנטוס חוגג את שער הניצחון בגמר הגביע. רויטרס
הביא ליובנטוס גביע. מאטרי חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully