וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטש גולדהאר: "לקראת הסוף היה קשה, אבל גילינו אופי. אנחנו מאוד מחוברים לאוהדים"

19.5.2015 / 13:09

הבעלים של מכבי תל אביב סיכם את הזכייה באליפות: "לזכות שלוש פעמים זה דבר מדהים". בקבוצה פועלים כדי לנטרל את המסיתים נגד ראדי, למרות שהקללות לקשר לא צוינו בדו"ח השיפוט

one

מיטש גולדהאר, שחגג שלשום עם שחקני ואוהדי מכבי תל אביב את הזכייה באליפות השלישית שברציפות של קבוצתו, יקווה לקטוף מחר גביע ראשון בקדנציה שלו עם ניצחון בגמר על הפועל באר שבע, והבוקר (שלישי) הוא העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון בו אמר: "קשה לזכות באליפות, קשה מאוד. בכל ליגה, בכל מדינה. אז לזכות שלוש פעמים זה דבר מדהים, המצריך עבודה של המון אנשים".

"לקראת הסוף זה היה קשה עבורנו", הודה גולדהאר. "אבל הראינו אופי ונחישות ובסוף עשינו את זה. כולם רואים את השחקנים על המגרש, אבל יש המון אנשים מחוץ למגרש ואני חושב שיש למועדון תשתית כוללת ורחבה סביב הקבוצה המאפשרת לה לעבור את הזמנים הקשים, כפי שניתן היה לראות גם בזמנים שהיה יותר קשה, ומצאנו את הדרך לנצח". על הקהל הצהוב אמר הקנדי: "אנחנו עוברים הרבה ביחד, זה משעשע - האוהדים, ההנהלה והשחקנים - למרות שאנחנו לא מכירים את כולם באופן אישי אנחנו מאוד מחוברים, ואני מבטיח שזו תחושה הדדית".

צפו בראיון שפורסם באתר הרשמי של מכבי תל אביב

למרות שהמקרה לא צוין בדו"ח השיפוט, במכבי תל אביב לא עוברים לסדר היום על הקריאות הגזעניות מצד אוהדי הקבוצה כלפי מהראן ראדי במשחק האליפות שלשום מול עירוני קרית שמונה. כזכור, במהלך המחצית השנייה החלו מספר אוהדים לשרוק נגד ראדי בכל פעם שאחרים עודדו אותו וכן שרו שירים נגד סלים טועמה שמטרתם גם לפגוע בראדי עצמו על רקע גזעני. בעקבות האירועים, החלו עימותים בתוך הקהל כשמרבית האוהדים בבלומפילד שואגים לעבר המקללים: "פה זה לא בית"ר".

מי שנכח באצטדיון הוא הבעלים מיטש גולדהאר שלא אוהב את גילויי האלימות המילולית כלפי השחקן ועמד על כך בעבר שהמועדון יפעל ללא פשרות כדי לאתר את האוהדים שהגיעו לקרית שלום וקיללו את הקשר. אז, כזכור, עצרה המשטרה אוהדים של מכבי תל אביב אשר הובאו לבית המשפט ונענשו בהרחקה מהמגרשים לתקופה ממושכת.

במכבי תל אביב סירבו לפרט על הצעדים שהם נקטו מאז שלשום כדי להגיע אל אותם אוהדים ביציעים שקיללו את ראדי על רקע גזעני, אבל ממה שידוע, במכבי תל אביב עובדים בדרכים שונות במטרה לנטרל את המקללים והמסיתים וייתכן כי כבר בימים הקרובים יתבררו הפרטים.

ראדי אמור להמשיך במכבי תל אביב בעונה הבאה ואחרי שבמשך תקופה ארוכה הוא סבל מכך שפאקו אייסטרן לא ספר אותו, הוא כבש שלשום את שער האליפות ומחר אמור לפתוח בהרכב בגמר גביע המדינה. על האירועים במשחק שלשום, אמר הקשר: "כבר מזמן החלטתי שאני צריך להתרכז בצד החיובי ולא לחפש את הצד השלילי. אני חש שיש הערכה גדולה מצד חלק גדול בקהל וזה מה שמחזק אותי".

עוד באותו נושא

המשטרה לא תאפשר לאוהדים להכניס דגלי פריסה לגמר, הקבוצות זועמות

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בקבוצה לא אהבו את הקריאות של חלק מהאוהדים. יציע מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully