וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לא תאפשר לאוהדים להכניס דגלי פריסה לגמר, הקבוצות זועמות

משטרת ישראל החליטה שלא לאפשר לאוהדי מכבי תל אביב והפועל באר שבע להכניס לאצטדיון תפאורה מיוחדת במהלך גמר הגביע. ממכבי תל אביב נמסר: "מאוכזבים, המועדון הקצה סכום כסף משמעותי לאוהדים". מהפועל באר שבע נמסר: "ביזיון בנוסח משטרת ישראל"

one

קצת יותר מ-24 שעות לפני גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, ולפחות גורם אחד הצליח לאחד את שני מחנות האוהדים: המשטרה. משטרת חיפה החליטה באופן תמוה למדי לא לאפשר לאוהדי שתי הקבוצות להכניס לתחומי האצטדיון העירוני את דגלי הפריסה ואת התפאורה המיוחדת עליהם עמלו בשבועות האחרונים, ובקרב הקהלים והמועדונים קיים כעס רב.

בהודעה רשמית של מכבי תל אביב נמסר: "המועדון מאוכזב מהחלטת משטרת חיפה שלא לאפשר לאוהדי שתי הקבוצות להכניס דגלי פריסה לאצטדיון 'סמי עופר' לקראת משחק גמר הגביע נגד הפועל באר שבע ביום רביעי. המועדון הקצה סכום כסף משמעותי לאוהדים למטרת אביזרי עידוד לרבות דגלים ובאנרים כדי ליצור אווירה מיוחדת באצטדיון הראוי למעמד שכזה. אך בעקבות החלטת המשטרה האחרונה, מסתמן כי עבודתם הקשה של בני הנוער שעמלו על הכנת הבאנר – הייתה לשווא".

ארגון אוהדי הפועל באר שבע טען כי מדובר ב"ביזיון בנוסח משטרת ישראל וההתאחדות לכדורגל. יש כאן הפסד כספי עצום, בזבוז שעות עבודה של אנשי הארגון והקצאת משאבים בלתי נגמרת. הכול נזרק לפח בגלל אותה החלטה. אין עם מי לדבר והסחבת נמשכת".

מהמשטרה נמסר: "ההחלטה מבוססת על הערכת מצב שהתקיימה ובנוסף מסתמכת על שיקולים אבטחתיים נוספים וניסיון העבר. ההחלטה לה היה שותף מנהל האירוע מבוססת על עיקרון אחד מרכזי והוא הבטחת שלומם של כל הבאים לצפות במשחק".

אוהדי הפועל באר שבע. רוני לבנה
זועמים על ההחלטה. אוהדי הפועל באר שבע/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully