וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקטס: "ליגת האלופות נוצצת, אבל זה התואר הכי חשוב"

ברצלונה חגגה אליפות במדריד: "זו עונה היסטורית". המאמן לואיס אנריקה: "עכשיו נתכונן לגמר האלופות". הנשיא ברתומאו: "לואיס אנריקה ימשיך". וגם: מסי עם עוד שיא לאוסף וירידות על ריאל ברשת

חגגו דקות ארוכות על הדשא. שחקני ברצונה אחרי שהם מבינים שהם האלופים/GettyImages

ברצלונה סגרה מעגל. בדיוק שנה אחרי שאיבדה את תואר האליפות בקאמפ נואו לאתלטיקו מדריד, הקטלאנים יצאו הערב (ראשון) לוויסנטה קלדרון, ניצחו 0:1 את האלופה היוצאת באתלטיקו מדריד וחגגו אליפות מספר 23 בבירת ספרד. ליאונל מסי כבש את ה-41 שלו העונה וסידר לקבוצתו אליפות שביעית תוך 10 שנים.

ברצלונה ניצחה 0:1 במדריד את אתלטיקו והחזירה את האליפות

כל הרגעים שעשו את העונה של האלופה ברצלונה

המספרים

* זו האליפות ה-23 של ברצלונה. החמישית בשבע השנים האחרונות והשביעית תוך 10 שנים.

* צ'אבי הוא שיאן התארים בהיסטוריה של ברצלונה כשהאליפות הזו מהווה את התואר ה-23 שלו. אחריו אנדרס אינייסטה וליאונל מסי עם 22. ויקטור ואלדס וקרלס פויול נותרו עם 21.

* עבור צ'אבי זו אליפות שביעית, לאינייסטה ולמסי יש שש. המוביל בלה ליגה הוא עדיין פאקו חנטו האגדי עם 12.

* מסי כבש את השער הראשון של ברצלונה העונה בליגה (בדקה ה-41 לרשת אלצ'ה ב-0:3) וגם את שער האליפות.

* מסי הוסיף עוד שיא לרשימה הבלתי נגמרת שלו, כשהבקיע ב-80 משחקי חוץ בלה ליגה והשאיר מאחור את המקסיקני הוגו סאנצ'ס.

* תומאס ורמאלן שיחק חמש שנים במדי ארסנל ולא זכה באליפויות. בברצלונה הוא לא שיחק אפילו דקה, אבל אליפות כבר יש לו.

* ועוד אחד של ורמאלן: לכריסטיאנו רונאלדו יש 199 משחקים, 222 שערי ליגה ואליפות אחת. לוורמאלן יש 0 דקות בליגה, וגם לו אליפות אחת.

יובנטוס, היריבה בגמר ליגת האלופות, שלחה ברכות

המאמן לואיס אנריקה, שבינואר כבר נראה בדרך החוצה אחרי מאבקי הכוח מול ליאונל מסי בעקבות ספסול הכוכב בהפסד לריאל סוסיאדד, חגג בסיום את התואר הראשון שלו כמאמן: "אני רוצה להודות לכל מי שעזר לנו להשיג את התואר הזה ולקהל שלנו. הניצחון הזה הגיע לנו, הראנו היום את אותה יכולת שהראנו בכל העונה. כעת ניתן לשחקנים כמה ימי מנוחה, לחגוג עם המשפחות, ומיום רביעי נתחיל להתכונן לגמר הגביע".

סרחיו בוסקטס סיכם: "בעונה שעברה התאמצנו הרבה, אבל לא היינו ברמה של אליפות. העונה היינו על המסלול האחרון. עכשיו הגיע הזמן לחגוג כי זה המפעל הכי קשה. זה המפעל הכי חשוב, כי אתה משחק כל השנה בבית ובחוץ נגד כל הקבוצות. ליגת האלופות היא נוצצת, אבל זה התואר הכי חשוב. המעגל שלנו עוד לא נגמר, יש לנו קבוצה צעירה מאוד, וגם הרבה שחקנים מהעידן של פפ. כרגע יש לנו תואר אחד וחסרים לנו שניים, כשנותרו שני משחקים. זו עונה היסטורית".

הנשיא ג'וספ מריה ברתומאו: "אנחנו מאוד מאושרים. זה תואר, זו הליגה. זו הייתה המטרה הראשונה, ועמדנו בה. ציפינו רבות לתואר הזה, אפשר לראות עד כמה לפי השמחה של השחקנים, ובעיקר החדשים מביניהם. האושר הוא עילאי. את החגיגה נעשה ביום ראשון, אחרי המשחק נגד דפורטיבו לה קורוניה".

על המשך דרכו של לואיס אנריקה אמר: "הייתה לו עונה מדהימה כמאמן. התוצאות מדברות בעד עצמן. יש לו חוזה גם לשנה הבאה ואין לי ספק שהוא יעמוד בהתחייבויות שלו. הקבוצה טובה, רעבה ורעננה".

ג'ורדי אלבה, המגן השמאלי של ברצלונה חגג: "הייתה לנו עונה נפלאה. ניצחנו באצטדיון קשה, הייתה פה האווירה הכי טובה שאני זוכר בקריירה שלי. זה יום ליהנות בו ולדעת שנתנו הכול. אני מאוד שמח ואני לא יכול לבקש יותר. אני מקווה שזו רק ההתחלה".

ג'רארד פיקה: "אני מאוד גאה בכל הקבוצה. אנחנו חיים בשביל ההצלחה ואחרי העונה שעברה, היינו חייבים לזכות בתארים השנה. הקבוצה שמרה על רמה גבוהה לאורך כל העונה והפרס הוא האליפות. יש לנו עוד שני מפעלים לזכות בהם וצריך להישאר מרוכזים"

עוד באותו נושא

שביל הזהב: כך לואיס אנריקה הוציא את המיטב ממסי בברצלונה

לכתבה המלאה
מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. Clive Rose, GettyImages
מפרגן. דייגו סימאונה/GettyImages, Clive Rose

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד, חילק ברכות למנצחים: "קודם כל, ברכות לברצלונה. היא אלופה ראויה, בהחלט ראויה. מגיע להם את כל המחמאות".

גם הקפטן גבי פרגן, אבל לא שכח את ניימאר: "אפשר רק לברך את ברצלונה, כמו שהם נהגו בשנה שעברה. ניסינו לנצח, אבל זה לא היה אפשרי. יכולנו להשיכ נקודה. לגבי ניימאר, הוא חייב ללמוד מהגדולים, כמו צ'אבי ואינייסטה. הוא עושה פרובוקציות, אסור לו לעשות את זה כאן".

בקטאלוניה לא חסו על ריאל מדריד וניצלו את הזכייה באליפות, איך לא, כדי לנגח ולהתגרות ביריבה המושבעת. אספנו עבורכם את מיטב הממים ברשת.

"אני שומע 'ברצלונה אלופה, ברצלונה אלופה'

עקיצה על הצעקה המוזרה בטקס כדור הזהב

"אני לא בוכה, אלה רק חמש הזכיות של מסי בכדור הזהב שמפריעות לי בעין"

ואיך אפשר בלי עקיצה לאיקר קסיאס?

"אז גם עכשיו אני אשם?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully