וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר: "סוואן יודע שטעה, הוא דיבר עם השחקנים ואמר שאיבד את זה"

16.5.2015 / 23:52

ביום ראשון תדע מכבי ראשון לציון אם שחקנה יועמד לדין על הנגיחה בפניו של הרוש, ומאמנו התייחס להשלכות: "מקווה שלא יורחק, שלא יכריעו את הפלייאוף על זה". חסין: "השארנו 20 נקודות על הקו"

one

פלייאוף 2015 בליגת העל בכדורסל נפתח עם דרמה במשחק בין הפועל חולון למכבי ראשון לציון, ואחרי הארכה ניצחו הכתומים מעיר היין 76:80 ועלו ל-0:1 בסדרה. חולון איבדה את יתרון הביתיות, ורשמה הפסד רביעי העונה לראשון לציון. שני שחקנים גנבו את ההצגה, אחד לחיוב ואחד לשלילה. שון דאוסן הצטיין בראשון לציון עם שיא קריירה בנקודות וריבאונדים עם 28 נקודות ו-16 ריבאונדים, ואילו אייזיאה סוואן הורחק ברבע השני לאחר שנגח בפניו של גארד הפועל חולון שלומי הרוש. אם סוואן לא יועמד לדין הוא יקבל קנס אוטומטי של 12 אלף שקלים ולא יורחק למשחק הבא. ההחלטה האם יועמד לדין תיפול ככל הנראה ביום ראשון.

גארד מכבי ראשון לציון איזייאה סוואן (שמאל) מורחק. נמרוד סונדרס
יקבל קנס, וייתכן שיועמד לדין. סוואן עם הרחקתו/נמרוד סונדרס

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר: "משחק ראשון בפלייאוף, אם זה הפלייאוף שמחכה לנו, יהיה הרבה עניין, משחק אגרסיבי עם אווירה חזקה. האירוע חימם את כל העניינים, ובסך הכל הופענו טוב, שלטנו במשחק, הם הצליחו להשוות וללכת להארכה, אבל שיחקנו נכון והלכנו ליתרונות שלנו, אמרתי לשחקנים שעשינו עבודה טובה ושיחקנו קשוח, חיפינו יפה מאוד על זה שאייזיאה לא היה. כל אחד נתן יותר, אבל רק 0:1, כל משחק בסדרה הזאת זה קרב, וצריכים לעשות את ההתאמות שלנו, לתת לשחקנים מנוחה ולבוא למשחק מספר 2 שיהיה יותר קרב ממה שהיה פה. בסך הכל הגישה שלנו הייתה מאוד טובה, ידענו להשתמש בקהל ובמקום לאנרגיה טובה, זה חיבר אותנו אחרי שלושה משחקים לא טובים ונצטרך לשמור על זה ולעשות את ההתאמות, בפלייאוף אפשר לומר הרבה דברים, אבל זה היופי, שבסוף העונה כולם רוצים".

"ההוראה הייתה לעשות עצירה במהלך האחרון לפני הארכה, מישהו שכח, התפתה וקיבלנו שלשה", התייחס דרוקר למהלך האחרון שהסתיים בשלשת שוויון של לורנס באוורס שכפתה הארכה. "בעצירה היינו גומרים את המשחק, בהארכה עשינו את העצירה הזאת". על האירוע שהוביל להרחקתו של סוואן אמר דרוקר: "אני ראיתי את הדחיפה של שלומי הרוש, אחרי שירדנו לפסק זמן, הסתכלתי על השופט ואז התחילה המהומה מאחורי הגב שלי, הבנתי שנתן נגיחה או דחיפה, אין מה לדבר הרבה. אני מאוד מקווה שהוא לא יקבל הרחקה, שלא יכריעו את הפלייאוף על זה. סוואן יודע שהוא טעה, הוא דיבר עם השחקנים ואמר שהוא איבד את זה, לפעמים זה קורה, אנחנו מאחוריו וניתן לו גב, אני מקווה שאת העונש שלו הוא קיבל".

"זאת סדרת פלייאוף ראשונה של שון, הייתה לנו שיחה טובה במהלך השבוע, סיפרתי לו מה מצפה לו, הוא יודע את זה", התייחס דרוקר להצגה של כוכבו. "כל משחק כזה מקדם אותו לרמה שאנחנו רוצים, אבל גם הוא יודע שזה רק משחק אחד, ואפשר להגיע לטופ אבל צריך לשמור על זה, זאת העבודה של שון, נצטרך לכוון אותו. נצטרך לשמור אותו עם ההרגליים על הקרקע".

עוד באותו נושא

ראשון לציון ניצחה 76:80 את הפועל חולון בהארכה ועלתה ל-0:1

לכתבה המלאה
גארד מכבי ראשון לציון שון דאוסן. נמרוד סונדרס
"כל משחק כזה מקדם אותו לרמה שאנחנו רוצים". דאוסן/נמרוד סונדרס

מאמן הפועל חולון אלעד חסין: "אם אני צריך לקחת איזשהו הסבר, ותירוצים זה למי שמפסיד, יש לי הרגשה שהייתה פה עודף מוטיבציה, החבר'ה רצו אבל הטירוף והאנרגיות היו יותר מדי וזה גרם לנו לחוסר ריכוז, איבודי כדור לא מחויבים, והחטאות מהקו. זה משהו שמאפיין קבוצה צעירה, אנחנו קבוצה צעירה, אבל לא מסתכל על זה בתור תירוץ, היינו צריכים לנצח את המשחק הזה, לא שיחקנו טוב כמו שתכננו, מה שיפה זה שאפשר לתקן. צריך לעשות התאמות לקראת חמישי, לבוא יותר מרוכזים, לבצע את הדברים יותר טוב, ולבוא לנצח בראשון".

שחקני הפועל חולון שלומי הרוש (ימין) אייזיק רוזפלט (שמאל). נמרוד סונדרס
עודף מוטיבציה. הרוש ורוזפלט/נמרוד סונדרס

על החטאות העונשין של קבוצתו ושל שלומי הרוש בדקות הסיום (7 מ-15 בסך הכול במשחק) אמר חסין: "שלומי הוא קלע עונשין טוב, אבל הוא החטיא, ניסה והחטיא. הוא לא רצה להחטיא, אבל הוא לא היחיד, השארנו 20 נקודות על הקו, חבל, כואב, שחקנים כואב להם, יודעים שזה לא משהו שקורה כל יום, אבל אסור להתעסק בזה, הלאה משחק הבא. זה היופי שבסדרה. צריך לשחק טוב יותר. זה נכון שקשה לשחק בחולון, אבל קבוצות משחקות הרבה יותר מרוכזים בחולון, הם יודעים מה עושה פה האנרגיות. העודף מוטיבציה והטירוף יכולים להשפיע לרעה, אבל אני לא מוכר את הבית שלי כל כך מהר. תן לי לשחק כל היום באולם הפחים. המטרה שלנו כרגע זה להחזיר את יתרון הביתיות. יש לנו משחק בעוד חמישה ימים, נבוא מרוכזים יותר ולנצח בראשון. אייזיק רוזפלט היה פצוע בשבוע שעבר, היה לו מתיחה ברצועה אבל הוא בסדר, שון אוונס נתן לנו הרבה ריבאונדים ונוכחות בצבע. אנחנו מפסידים כקבוצה ולא על שחקן אחד שהיה פחות או יותר טוב".

על העימות בין הרוש לסוואן אמר חסין: "אני לא ראיתי מה היה בין אייזיאה לשלומי, שלומי אמר לי שהוא נגח לו בפנים. אני משאיר את זה למי שאחראי על ההחלטות האלה, לא תפקידי לקבל החלטות אם הוא יורחק או לא, התפקיד שלי זה לאמן כדורסל ולעשות את הפועל חולון יותר טובים במשחק הבא, מה שיחליטו, יחליטו. אני מתעסק רק בהפועל חולון. צריכים להראות יותר טוב בלי שום קשר לסוואן, כי אנחנו הפסדנו את המשחק הזה".

לוהט באולם הפחים/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully