וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "המטרה העיקרית שלנו נותרה להצליח בליגה"

14.5.2015 / 10:42

אחרי שהאריך את חוזהו אצל הצהובים, המנהל המקצועי דיבר על התכניות להמשך: "יש לנו רעיון כללי מה אנחנו רוצים לעשות. ליגת האלופות? נגיע לשם רק דרך הצלחה בליגה". הבעלים: "מאושר שמכבי תל אביב תמשיך ליהנות מהידע המקצועי שלו"

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכה: קשת סידי
מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
"אסיר תודה על האמון והתמיכה". ג'ורדי קרויף/יוסי ציפקיס

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף ההולנדי, ימשיך בקבוצה גם בשנתיים הבאות עד לסיום עונת 2016/17, כך הודיעה היום (חמישי) הקבוצה באתרה הרשמי.

קצת אחרי החתימה שלו, דיבר קרויף על ההחלטה להמשיך במועדון ואמר: "אני לא חושב שלהמשכיות שלי היה קשר לשחקן כזה או אחר. גולדהאר הוא איש מאוד עסוק וכדי לעשות דברים בצורה נכונה, צריך לחכות לרגע הנכון וזה מה שעשינו".

על החיזוק לעונה הבאה: "התפקיד שלנו תמיד להיות מוכנים עם שחקנים בכל סיטואציה. כן, הייתי אומר שיש לנו רעיון כללי מה אנחנו רוצים לעשות, אבל זה לא יהיה לפני סיום העונה ולא לפני המשחק החשוב שיש לנו ביום ראשון".

"המטרות שלנו תמיד הכי גבוהות שאפשר, אבל המטרה הראשונה היא הליגה משום שזו הדרך היחידה שאפשר להגיע לליגת האלופות. ברור שאנחנו רוצים להשיג משהו גדול יותר, אבל המטרה העיקרית היא הליגה. ברור שבכל עונה אנחנו מנסים להתקדם ולשפר את התוצאות, אבל קודם כל אנחנו רוצים להצליח בליגה".

הבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר, הביע את שביעות רצונו מההחלטה ההדדית להמשיך בהתקשרות כשאמר: "במהלך חמש השנים ויותר בהן אני נמצא במועדון, ניסינו לבנות תרבות מנצחת המבוססת על כבוד ומוסר עבודה גבוה. הצלחנו אמנם להתקדם אך עדיין יש בפנינו עוד עבודה רבה".

גולדהאר הוסיף: "לאנשים רבים יש חלק בהצלחות האחרונות של מכבי ובשלוש השנים האחרונות, ג'ורדי קרויף, הוא לבטח אחד מאנשים אלה. לכן, אני מאושר שמכבי תמשיך להנות מהידע המקצועי והאינסטינקטים של ג'ורדי בכדורגל בשעה שאנו ממשיכים לנסות ולהגשים את המטרה שלנו – בניית מועדון כדורגל מהדרג הראשון".

פיצוץ בקרית שמונה: ברק בכר פוטר על ידי איזי שרצקי

היעד הבא של בכר? אלישע לוי עוזב את באר שבע

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ימשיכו ביחד גם בשנתיים הבאות. גולדהאר וקרויף/ברני ארדוב

"זה כבוד גדול להשתייך למועדון הזה ואני אסיר תודה על האמון והתמיכה שהבעלים והארגון הביעו בי על מנת להמשיך את הבנייה ארוכת הטווח", אמר קרויף שנכנס הבוקר לאסיפת הקבוצה והודיע לשחקנים על המשך דרכו במועדון.

מנכ"ל המועדון, מרטין ביין, הוסיף: "ג'ורדי הוא מנהיג מנוסה וההחלטה הזאת משקפת נאמנה את הרצון שלנו ליציבות ועקביות במועדון".

קרויף מונה ב-13 באפריל 2012 למנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, אליה הגיע מא.א.ק לרנקה מהליגה הקפריסאית. הצעד הראשון של קרויף היה מינויו של אוסקר גרסיה כמאמן הקבוצה, צעד שהתברר כמוצלח ודחף את הקבוצה לאליפות ראשונה מזה עשור. קרויף אחראי על מדיניות הרכש של המועדון הצהוב וכבר בעונתו הראשונה היה חתום על כמה רכישות של שחקני מפתח כמו ערן זהבי, קרלוס גרסיה, ראדה פריצה ואיתן טיבי.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
מרוכז במשחק מול עירוני קרית שמונה. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה ביום ראשון.

"ברור שאני מתרגש", הודה פאקו במסיבת העיתונאים. "אני מרוכז. אני מקווה שהכול יהיה כמו שצריך. התוצאות האחרונות? ננסה למצוא פתרונות. אמרתי לשחקנים שירימו את הראש, שיעשו את הכול כדי לסיים את העונה בטעם מתוק. לא משנה מה יקרה, אני והשחקנים נהיה עם הראש למעלה. אני מרוכז במשימה שעומדת מולי - המשחק מול עירוני קרית שמונה. אנחנו רוצים לעבור את המשחק בצורה טובה. עדן בן בסט? הוא חלק מהקבוצה. הוא צריך להיות מוכן לשחק דקה אחת או 90, גם אם הוא לא היה בסגל בשני המשחקים האחרונים".

הספרדי התייחס לעובדה שאלישע לוי לא ימשיך בהפועל באר שבע: "אין לי מה להגיד. השחקנים לא צריכים להיות מושפעים מכך לפני גמר הגביע". על ברק בכר אמר המאמן: "זה לא נראה נורמלי".

דור פרץ הוסיף: "כולנו מרוכזים במשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה. מדובר בתחושת פספוס שלא אשחק בגמר הגביע. כל שחקן רוצה לשחק במעמד הגמר. אני מתייעץ עם אחי ריף. הוא מנוסה ממני, הן מחוץ והן בתוך המגרש. הוא עוזר לי מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully