וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר בדרך להפועל באר שבע: אלישע לוי עוזב

14.5.2015 / 9:12

מאמן הפועל באר שבע בשלוש השנים האחרונות נפגש עם ברקת ובסיומה של הפגישה החליטה הבעלים לחפש מאמן אחר לעונה הבאה. אלישע לוי: "אני הולך לאתגר הבא". ברקת: "החלטנו לבצע ריענון". הבעלים בדקה את אופציית ברק בכר

one
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
דרך חדשה. אלישע לוי/ברני ארדוב

פיצוץ בין אלישע לוי להפועל באר שבע: לוואלה ספורט נודע כי הבוקר (חמישי) נערכה פגישה בין ראשי המועדון לבין המאמן בשלוש השנים האחרונות, שלאחריה החליטה אלונה ברקת לחפש מאמן אחר לעונה הבאה. המועמד המוביל להחליף את לוי הוא ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה, שקיבל הצעה מהפועל באר שבע וצפוי להשיב עליה עד היום.

ברקת כבר ערכה שיחה עם איזי שרצקי כדי להבהיר שהיא פתחה במגעים עם בכר. גורמים בבאר שבע טוענים כי השיחה ביניהם הייתה כבר אתמול, מה שהוביל לפיצוץ בין שרצקי לבכר בקרית שמונה. ברקת החלה לחפש מועמדים אחרים עוד אתמול, כשאחד מהם הוא בכר עצמו. בקבוצה הצפונית כבר הודיעו שבכר ממשיך בעונה הבאה, אך מתברר כי ברקת ניסתה להוביל מהלך לפיו בכר, שלא חתם רשמית על חוזה בקבוצתו, יגיע בכל זאת.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
המועמד המוביל לתפקיד. ברק בכר/סוכנות ג'יני

ההחלטה של ברקת מגיעה שישה ימים בלבד לפני גמר הגביע החשוב של הקבוצה נגד מכבי תל אביב. תחילה היה נדמה כי בכוונתה של ברקת להשאיר את המאמן שמוביל את הקבוצה לאירופה, אבל כעת עולה כי לוי יעזוב בתום העונה.

בהמשך לידיעה, הנהלת הפועל באר שבע הוציאה הודעה רשמית שבה אישרה כי לוי לא ימשיך במועדון. אלישע לוי מסר בתגובה: "היו לנו שלוש שנים מוצלחות מאוד עם הישגים מצוינים, ואני הולך לאתגר הבא". ברקת מסרה בתגובה: "אלישע אדם מדהים ומאמן מצוין, אבל יחד עם זאת החלטנו לבצע ריענון אחרי שלוש עונות. אני מודה לאלישע על השנים שלנו יחד, ובטוחה שדרכינו עוד יצטלבו בהמשך".

שחקנים קיבלו בהלם את הבשורה ואמרו: "אלישע לוי לקח אותנו לשלוש שנים גדולות, עשה מהפכה ורשם הישג בלתי נתפס. פשוט כואב שהוא לא ממשיך".

כזכור, אתמול פרסמנו כי במועדון הביעו בסוף השבוע התעניינות גם בבן שהר. גם קשר בית"ר ירושלים שלומי אזולאי נמצא במעקב, אבל ההחלטה לגביו לא תתקבל לפני שימונה מאמן. שיר צדק אמור לחתום בימים הקרובים ובמועדון הסבירו כי "ניסוחים אחרונים נותרו עד השלב הסופי – החתימה". גם אנתוני וואקמה על הפרק, והפניה אל שהר רק מחזקת את ההערכה שברקת תבנה קבוצה חזקה יותר במטרה להתחרות שוב על תואר האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully