וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול בספק גדול גם למשחק מספר 5, לברון לא שותף באימון המסכם

ההחלטה לגבי הפורוורד הוותיק של שיקגו, שנפצע בשריר הירך האחורי במשחק השלישי, תתקבל דקות לפני כדור הביניים (2:00, ערוץ 5). ג'יימס מבטיח: "אהיה מוכן". מוזגוב עוקץ את נואה

פאו גאסול שחקן שיקגו בולס. GettyImages
שוב רוטציית הגבוהים של ת'יבודו תתקצר? גאסול/GettyImages

קליבלנד ושיקגו ממשיכות להתכונן למשחק מספר 5 בסדרה המרתקת ביניהן הלילה (2:00, ערוץ 5 ו-5 HD), ולפי השעות האחרונות עושה רושם שהבולס יאלצו להסתדר פעם נוספת ללא פאו גאסול. הפורוורד נפצע בשריר הירך האחורי במהלך משחק מספר 3, לא שיחק כלל במשחק הרביעי, ולמעשה, מאז גם לא הצליח להתאמן. החלטה סופית לגביו תתקבל, ככל הנראה, רק דקות ספורות לפני כדור הביניים הראשון.

מדובר כמובן בחדשות רעות מאוד עבור טום ת'יבודו, שכן הספרדי העמיד העונה ממוצעים אדירים של 18.5 נקודות, 11.8 ריבאונדים ו-1.9 חסימות למשחק, ובסדרה, ממוצעיו עומדים על 12.7 נקודות ו-6 ריבאונדים לערב. בהיעדרו אמור טאג' גיבסון להמשיך לפתוח לצד ג'ואקים נואה.

בצד השני, לברון ג'יימס החמיץ את האימון האחרון של דיוויד בלאט בשל הקרסול שנקע במשחק הרביעי. אף על פי כן, הבהיר הקינג כי הוא כמובן מתכוון לשחק הלילה: "המצב היה טוב יותר והיה גרוע יותר. אהיה מוכן. אנחנו מרגישים טוב לגבי הסיכויים שלנו במשחק החמישי. אני מאוד בטוח בעצמי. כולנו צריכים להיות. גם שיקגו צריכה להיות, מעכשיו זו הופכת להיות סדרה של הטוב משלוש, ואנחנו חייבים להגן על יתרון הביתיות שלנו".

על הפציעה של קיירי אירווינג אמר קינג ג'יימס: "אין לי מה להגיד לו, אני נותן לו את כל ההדרכה שהוא צריך, הוא חלק גדול מהפאזל שלנו. אנחנו יודעים שהוא פצוע קצת, או הרבה, אבל הוא ייתן לנו מה שיש לו". על השינוי במשחקו בשל פציעת הרכז אמר לברון: "אני לא אוהב להחזיק בכדור הרבה לפני קו החצי ולזרוק הרבה, זרקתי הרבה בסדרה הזאת, הייתי צריך לשנות את הגישה שלי כי קיירי מוגבל במשחקים האחרונים, אבל כלום לא משנה, רק צריך לנצח - גם אם אזרוק 30 זריקות, או אעלה את הכדור מעבר לקו מחצית המגרש".

לברון נשמר מצוין בסדרה על ידי ג'ימי באטלר, והערב הוא התפנה כדי להחמיא לו: "ג'ימי באטלר שומר מצוין, הוא עושה עבודה מצוינת מולי, אבל אני לעולם לא דואג ממה שאני עושה בהתקפה, כי ההתקפה לא מגדירה את המשחק שלי. המפתחות לא השתנו - צריך להיות אגרסיביים, לשלוט בריבאונדים ולא לאבד, ואם נעשה את זה, ניתן לעצמנו סיכוי טוב לנצח".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) מול ג'ימי באטלר שחקן שיקגו. רויטרס
בטוח בסיכויים לנצח את המשחק החמישי. לברון/רויטרס

לפני האימון טימופיי מוזגוב נשאל האם לדעתו ג'ואקים נואה הוא אחד הטובים בליגה בתחום ריבאונד ההתקפה, והשיב: "לא". כשנשאל האם נואה הוא בטופ 10 במישור הזה, השיב: "לא".

מג'יק ג'ונסון האגדי צייץ בחשבון הטוויטר שלו את סדרת הגמר המושלמת מבחינתו, והפתיע כשלא כלל בה את גולדן סטייט המלהיבה: "הייתי מת לראות את לברון וקליבלנד נגד כריס פול והקליפרס בגמר ה-NBA. איזה מאץ'-אפ זה יהיה!"

עוד באותו נושא

בלאט: "מאמן לוקח 150-200 החלטות קריטיות במשחק. רק טייס קרב משתווה לזה"

לכתבה המלאה
טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
לא סופר את נואה. מוזגוב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully