וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה, מכבי חיפה או מכבי תל אביב: רועי קהת צריך להכריע

איזי שרצקי ישאיר את ההחלטה הסופית לשחקן, שבשלב זה לא מחזיק בהצעות מחו"ל למרות סעיף היציאה שלו. על רקע העזיבות הצפויות של קהת וצדק: עמאשה שוב על הכוונת של קרית שמונה

one

רועי קהת יצטרך לקבוע האם הוא ישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב, מכבי חיפה או נשאר בעירוני קרית שמונה. הבעלים איזי שרצקי כבר הבהיר לאנשים במועדון וכן לשחקן עצמו שבסופו של דבר ההחלטה הסופית תהיה של קהת עצמו. בימים אלה מתנהלים מגעים מתקדמים בין שרצקי לראשי מכבי חיפה, כשלאחרונה נכנסה גם מכבי תל אביב לעניין ונראה שהיא מעוניינת מאוד בשחקן. בשלב זה אף אחת מהקבוצות עדיין לא שוחחה עם קהת עצמו.

הן תצטרכנה צריכה לממש קודם כל את המשא ומתן מול שרצקי על מחיר כרטיסו של קהת, אך ההערכה היא ששרצקי, שלפי ההערכות דורש מחיר של כמיליון יורו, יסגור את התנאים מול שני המועדונים וישאיר את הבחירה עצמה לקהת. יצויין כי כרטיסו של קהת מחולק באופן שווה בין השחקן לבין שרצקי. לקהת יש סעיף יציאה לחו"ל העומד על כ-600 אלף יורו, אך בשלב זה אין לשחקן הצעה רשמית מקבוצה בחו"ל ועושה רושם שהוא קרוב יותר למכבי חיפה ומכבי תל אביב.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
צריך להכריע בעצמו. קהת/סוכנות ג'יני

במכבי תל אביב יופתעו אם מיטש גולדהאר יסכים לשלם את הסכומים הגבוהים הנדרשים כדי להחתים את הקשר, שעזב את הקבוצה לפני כמה שנים בטונים צורמים, כולל מאבק בוררות.

בקרית שמונה היו שמחים לראות את קהת נשאר. גם שרצקי היה שמח אם הכישרון הצעיר היה נשאר, אך במועדון ציינו שבגלל ששרצקי הבטיח לקהת שלא יעמוד בדרכו, הוא ייתן לו את ברכת הדרך. במועדון יודעים שבשל העזיבה הצפויה של שיר צדק ושל רועי קהת הם חייבים להתחזק. לפי גורמים בקרית שמונה העונה, בניגוד לעונה שעברה, יהיו שינויים משמעותיים בסגל.

אחד השמות שנמצאים שוב על הכוונת של קרית שמונה הוא החלוץ ויאם עמאשה, שמסיים חוזה במכבי חיפה. ביום האחרון של מועד ההעברות ניסה שרצקי להחזיר את עמאשה, אך החלוץ לא היה מוכן להתפשר על דרישותיו הכספיות. כעת נראה שבתום העונה יתקיימו שוב שיחות בין הצדדים ובסביבתו של עמאשה אמרו שהשחקן יהיה מרוצה מאוד אם שרצקי יפנה אליו שוב. גם ברק בדש עדיין עומד על הפרק מבחינת שרצקי, שהצהיר לא פעם שהוא מעוניין להחזיר את השחקן אם לא יאריך את חוזהו במכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה תגיש הצעה על קהת

לכתבה המלאה
ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עדיין על הכוונת. עמאשה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully