וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תגיש הצעה על קהת. פאס לא ימשיך אם יזדקק לניתוח

11.5.2015 / 7:40

בחיפה ממתינים לתוצאות הבדיקה של הספרדי שתוביל לשיקום קצר או היעדרות ארוכה. נמשכים המגעים על קשר קרית שמונה. שחקן: "אין לנו ריכוז בפעולות האחרונות". ומי המועמדים לחיזוק ההגנה?

one

למרות ה-1:1 אמש (ראשון) בטדי מול בית"ר ירושלים, במכבי ועל אף העובדה שהמאבק על המקום הרביעי נותר פתוח, במכבי חיפה כבר מתחילים לעסוק בעונה הבאה. מכבי חיפה תגיש בשבועות הקרובים הצעה על רועי קהת. קשר עירוני קרית שמונה, שעל מועמדותו לירוקים פורסם כאן, מחוזר גם על ידי מכבי תל אביב, אבל נראה כי לפחות כרגע הוא מעדיף את ההצעה של הירוקים על פני המועדון בו כבר שיחק בעבר. מחר, ככל הנראה, תצא הכרזה על מינויו של רוני לוי לתפקיד המאמן, ומיד לאחר מכן המועדון יגביר את המגעים, שהחלו כבר לפני מספר שבועות לצירופו של השחקן. הרעיון להביא את קהת נולד מתוך המחשבה לשחרר את רובן ראיוס, ובכך לפנות מקום לזר נוסף בעמדה אחרת.

גם מיצ'ל צפוי לעזוב. בחיפה כלל לא בטוחים שמוחמד קמארה יישאר, והחלטה תתקבל על ידי לוי בקרוב. ומה לגבי אברהם פאס? למרות שהיה נראה שהספרדי ימשיך כאן בעונה הבאה, לא בטוח שהדבר אפשרי. מחר יתקבלו תוצאות הצילום שעבר השחקן בעקבות פריקת הכתף שעבר. לאחר הניתוח יתכנס הצוות הרפואי של המועדון כדי להחליט האם השחקן זקוק לניתוח, מה שאומר שייעדר מספר חודשים מהמגרשים ולא ימשיך בעונה הבאה, או שאפשר יהיה להסתפק בשיקום שיימשך מספר שבועות בלבד. בשלב זה, החשש הוא שמדובר בםריקת כתף מלאה ומכאן גם החשש של הירוקים. טאלב טואטחה סובל מנקע באזור הקרסול וייעדר כשבוע.

רועי קהת שחקן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מעדיף להישאר בצפון. קהת/סוכנות ג'יני

חיפה אמורה להחתים לפחות קשר אחורי אחד, וכנראה גם שחקן זר נוסף למרכז השדה. אם קהת יבוא, היא תוותר על כך. במועדון כבר החלו לעבוד ובודקים עם סוכני שחקנים אפשרות להתחזק בבלם, קשר אחורי וחלוץ. ג'ון אוגו מהפועל באר שבע נמצא במעקב, ובמקרה שיעזוב את האדומים חיפה תפנה אליו. לבאר שבע אופציה על אוגו, ושם טוענים כי הקבוצה שתרצה אותו תצטרך לשלם סכומים גבוהים מאוד. שחקן נוסף ששמו עלה בחודשים האחרונים הוא של ססאר ארסו מבית"ר ירושלים, כשטביב מחזיק אופציה להארכת החוזה עמו והוא יוכל להשתחרר תמורת פיצוי. מי שלא ימשיך במועדון הוא שמואל שיימן, שכפי שכבר פורסם בוואלה ספורט נמצא בדרכו להפועל תל אביב. גם גוסטבו בוקולי סיים את דרכו בקבוצה, ויצטרך להחליט האם להמשיך במועדון בתפקיד אחר.

"בית"ר תגיש ערעור, יכול להיות שתזכה בו. נצטרך לקחת נקודות בבאר שבע, או נגד מכבי פתח תקוה. אסור שנגיע למחזור האחרון כשאנחנו לא תלויים בעצמנו", אמר אחד השחקנים לאחר התיקו אמש והוסיף: "הבעיה שלנו היא בעיקר בהתקפה. אנחנו לא מרוכזים בפעולות האחרונות. כשהקבוצה תכבוש יותר תראו מכבי חיפה אחרת". אוראל דגני סיכם: "זה היה משחק די שקול, שתי הקבצות הגיעו להזדמנויות. אנחנו רוצים להגיע למקום הרביעי ולאירופה. נאחל לבית"ר שלא יגיעו יותר לבית הדין". על חוסר היציבות של הקבוצה אמר: "בגלל זה אנחנו במקום הרביעי כרגע, ולא יותר מזה. יש דקות טובות ופחות טובות. אנחנו מקווים לעשות את המירב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
אברהם פאס שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יזדקק לניתוח? פאס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully