וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר דוידוב: "אם ג'קי יבקש ממני להישאר, כנראה שאקבל זאת"

11.5.2015 / 10:45

הקשר שמחוזר על ידי קרית שמונה, הפועל חיפה, מכבי פתח תקוה והפועל רעננה מפתיע: "מעולם לא נקשרתי למועדון כמו שנקשרתי לאשדוד, גם אם נרד אני לא עוזב כל כך מהר. יהיה קשה ללכת מכאן אחרי ירידה"

one

מ.ס. אשדוד לא ניצחה כבר 14 משחקים ורק נס ספורטיבי ישאיר אותה בליגת העל, אבל כמה משחקניה כבר מחוזרים לעונה הבאה. אלכסנדר דוידוב, למשל, נמצא על הכוונת של כמה קבוצות בליגת העל שכבר התעניינו אם הוא יהיה חופשי הקיץ. הקשר הסרבי בן ה-31 נמצא על הכוונת של מכבי פתח תקוה, הפועל רעננה, הפועל חיפה וגם קרית שמונה כבר גיששה, אבל לא בטוח שהוא ירצה להיפרד מאשדוד אפילו אם הקבוצה תרד ללאומית.

"אני משחק כבר 15 שנה כדורגל מקצועני ומעולם לא נקשרתי למועדון, כמו שנקשרתי למ.ס. אשדוד", אמר דוידוב. "אני עדיין מקווה ורוצה להאמין שיש לנו סיכוי להישאר, אבל גם אם נרד, אני לא עוזב כל כך מהר. שמעתי שיש בי התעניינות וזה נעים לדעת שגם אחרי עונה בינונית מבחינתי, השם שלי מבוקש, אבל זה לא יהיה פשוט מבחינתי לעזוב את אשדוד אחרי שירדנו ליגה. המשפחה שלי נקשרה לכאן והילדים שלי אוהבים להיות בעיר הזו וללכת מכאן אחרי שירדנו לליגה השנייה, זה יהיה דבר קשה".

אלכסנדר דוידוב שחקן מ.ס אשדוד עם ניר קלינגר. ניב אהרונסון
"אני איש של מילה ואיש של כבוד". אלכסנדר דוידוב/ניב אהרונסון

דוידוב שהגיע לאשדוד עם ניר קלינגר מסמן מבחינתו את הדבר העיקרי שיגרום לו להישאר. "אני איש של מילה ואיש של כבוד ואם ג'קי יבקש ממני להישאר, אני כנראה אקבל את זה. חשוב לי לראות שהוא נשאר באשדוד, כי כל הזמן אני שומע שמדברים על עתידו במועדון. בליגה השנייה גם משחקים כדורגל ואם הוא יבוא וירצה להאריך לי את החוזה, אני כנראה אוותר על ההצעות שיש לי מהליגה הראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully