וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - עכו: מרחק של ניצחון אחד מחוף מבטחים

בנתניה החליטו שלא למנוע מקאיודה לשחק בשני המשחקים שנותרו, והוא יפתח מול הקבוצה של דורה. עכו צריכה ניצחון כדי להבטיח הישארות בליגת העל (ב', 19:30, ספ' 1 ו-HD)

מחזור 32מחצית11/05/2015
מכבי נתניה
    1:1
      הפועל עכו
      one

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      מאמן מכבי נתניה, רוני לוי, קיים שיחה עם לארי קאיודה וביקש ממנו לחדול מהתבטאויות כלפי המועדון. למרות הביקורת על החלוץ, החליטו במכבי נתניה לא למנוע מקאיודה לשחק בשני המשחקים שנותרו לסיום העונה והוא יפתח בהרכב מחר (שני, 19:30, ספורט 1 ו-HD) מול הפועל עכו. מנכ"ל הקבוצה, רועי דניאל, אמור להיפגש עם סוכנו של קאיודה דודו דהאן כדי לסגור איתו את כל ענייני החובות שלו על מנת שניתן יהיה להשלים את העברתו של השחקן לאוסטריה וינה תמורת 800 אלף יורו.

      בנתניה רוצים מאוד לנצח את שני המשחקים שנותרו מול עכו ומול הפועל חיפה. "מי שחושב שמכבי נתניה תהיה תפאורה מול עכו והפועל חיפה טועה", אמר אמש שחקן בקבוצה. "מי שהיה בשני האימונים שלנו ביום שישי ושבת אחרי שחזרנו מהשביתה, יכול היה לראות כמה השחקנים רוצים לנצח את שני המשחקים ולא רוצים שהעונה תיגמר. אולי אין לנו קרבות הישרדות, אבל יש לנו את הכבוד שלנו ואחרי שהמועדון עשה מאמץ גדול להשיג לנו את המשכורות, אנחנו רוצים להחזיר בחזרה ולסיים את העונה עם תעודת כבוד למכבי נתניה".

      לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
      למה הוא מחכה? קאיודה עם רוני לוי ברקע/קובי אליהו

      לוי הגיע הבוקר לאימון עם קטע וידאו ערוך בן 7 דקות בו הציג לשחקנים רגעים גדולים שלהם מהעונה האחרונה. היו שם קטעים מהמשחקים מול מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים. בהמשך אמר המאמן לשחקנים: "מה שייחד את הקבוצה עד כה זה חדר הלבשה טוב וזה שהיינו אמיתיים. המצב בתחתית לא מעניין אותנו, אלא רק מכבי נתניה והרצון שלנו לנצח בכל משחק".

      עידו לוי המורחק ואיאד אבו עביד המוצהב ייעדרו מהמשחק ובמרכז ההגנה אמורים לשחק כריסטיאן סרגי וירין חסן. שמעון הרוש אמור לפתוח כמגן שמאלי. בחלק הקדמי ישחקו רן רול עם ערן לוי וקאיודה כאשר ייתכן שעומר צלישר יתגבר את מרכז השדה. השחקנים קיבלו כבר ביום חמישי, כשחזרו מהשביתה, שתי המחאות עם משכורות פברואר ומארס, אבל רק השבוע יוכלו להפקידן ולקבל את הכסף. את משכורת פברואר הם יוכלו לפרוע מחר ואת זו של מארס ביום רביעי.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

      בשיתוף חברת גליל
      שובל גוזלן שחקן הפועל תל אביב מול כריסטיאן סרגי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
      יפתח במרכז ההגנה. כריסטיאן סרגי/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: הפועל עכו

      בהפועל עכו מודעים לכך שנצחון יבטיח להם את ההישארות עוד לפני המחזור האחרון, ובקבוצה עשו הכול כדי להבהיר לשחקנים שהם חייבים להגיע בשיא הדריכות, למרות המשבר בשורות היריבה על רקע קשייה הפיננסיים. "נתניה לא תיתן את המשחק וזה ברור לכולנו", אמר שחקן בעכו, "זה שכולם יפקחו עליהם עיניים, רק ייתן להם יותר מוטיבציה. הגענו למצב שלא האמנו שנהיה בו ואסור לנו לעשות טעויות".

      חלוצה של הקבוצה אמיר אבו ניל סובל מכאבים בברך והוא בספק למשחק. עושה רושם שאם לא יפתח, שלומי דורה יתלבט בין אליאור סיידר לבין אמיר האדיץ' בהרכב הקבוצה. אם הקבוצה תישאר בליגת העל עושה רושם שהאדז'יץ' לא ימשיך בה. בעכו מעריכים ששלומי דורה, שהביא את ז'רקו קוראץ' להפועל חיפה בעונה שעברה ירצה להביאו לעכו, אם האדזי'ץ' ישוחרר מחיפה.

      שחקני הפועל עכו חוגגים. אדריאן הרבשטיין
      ניצחון, ואפשר לחגוג הישארות בליגת העל/אדריאן הרבשטיין

      יעמוד למבחן

      מכבי נתניה: לארי קאיודה

      אחרי כל הרעש הגדול סביבו, לארי קאיודה עוד צריך לייצג את מכבי נתניה בשני המשחקים שנותרו לסיום העונה וזה יהיה מבחן גדול עבורו כי הראש שלו בשבוע שעבר היה בכל מקום חוץ מאשר על הדשא.

      הפועל עכו: דודו גורש

      השוער של הפועל עכו הוכיח את עצמו פעם אחר פעם במחזורים האחרונים, ונגד נתניה הוא שוב צריך להיות בשיאו כדי לעצור את ההתקפה המסוכנת שכוללת את ערן לוי ולארי קאיודה. משחק טוב של גורש יכול להוביל להישארות הרואית של עכו בליגת העל, בתנאי שתנצח.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 3000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully