וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אתם מספיק אינטליגנטיים כדי להבין מה הסיבה לירידה"

10.5.2015 / 7:23

הפועל פתח תקוה שבורה אחרי ההפסד של רעננה להפועל חיפה, שהותיר לה סיכוי קלוש לשרוד בליגת העל. המאמן תלה את האשמה בדרשלר: "לא עמדתי במשימה, אבל זו לא רק אשמתי. לאלוהים הפתרונים"

one

אף שיש להם עוד סיכוי תיאורטי להישאר בליגת העל, בהפועל פתח תקוה משוכנעים כי ירדו אתמול (שבת) ליגה באצטדיון הי"א, למרות שניצחו את מ.ס. אשדוד 2:4. תוך כדי המשחק צעקו אנשים מהספסל לשחקנים כי הפועל רעננה מפסידה להפועל חיפה והשחקנים סיימו את המשחק עם דמעות בעיניים.

המאמן מנחם קורצקי סירב אמש לנקוב בסיבות שהביאו את פתח תקוה לרדת, אבל בקבוצה מספרים כי הוא משוכנע שהבעיה העיקרית של הקבוצה הייתה בעמדת השוער ובעיקר בנוכחות של קאלה דרשלר בקבוצה. "מנחם לא יגיד זאת מול המצלמות, אבל הוא חושב שעם שוער אחר פתח תקוה הייתה נשארת בליגה. הטעות שלו הייתה שהוא נתן לקאלה לעמוד בין הקורות מול הפועל חיפה".

קורצקי אמר על כך אמש: "ביקרו אותי קשות כשהורדתי את קאלה לספסל וביקרו אותי קשות על זה שהחזרתי אותו לשער. הפתרונים לאלוהים ואי אפשר לדבר על אילו ואולי. לכל משחק ניסיתי לעלות עם ההרכב הכי חזק. לצערי לא הצלחתי לספק את מה שציפו ממני וזה להשאיר את הקבוצה בליגה. אני בטוח שאנשים מבינים שאני לא האשם העיקרי. יש לי חלק, אבל זה לא שבגלל מנחם קורצקי הפועל פתח תקוה ירדה. היתה לנו פתיחה חלומית אחרי שבאתי, אבל אחרי זה באו פציעות והיעדרויות של המון שחקנים. רק לאחרונה גיבשתי הרכב חזק שמתאים לליגת העל, אבל אני יוצא מכאן אופטימי ומשוכנע שאם נשאיר הרבה שחקנים מהסגל הזה, נחזור לליגת העל יותר חזקים".

מאמן הפועל פתח תקוה, מנחם קורצקי. ברני ארדוב
איבדו תקווה. קורצקי/ברני ארדוב

קורצקי לא משאיר לעצמו סיכוי, אף שיש תרחיש בו הפועל פתח תקוה נשארת. "אם היינו נמצאים בליגה האנגלית, הייתי מאמין שעוד אפשר להישאר בליגה, אבל אנחנו נמצאים בליגה הישראלית ולכן אני לא מאמין שיש לנו סיכוי להישאר. אני משוכנע שהפועל עכו תעשה נקודה ותישאר בליגה", הסביר המאמן.

על הקביעה שאשדוד והפועל פתח תקוה הן הקבוצות החלשות בליגה והגיע להן לרדת, אמר קורצקי: "אני לא מסכים עם הטענה שהערב שיחקו שתי הקבוצות החלשות בליגה. אנחנו באנו למשחק קריטי כאן ונתנו רביעייה ובשבוע שעבר נתנו מחצית ראשונה פנטסטית בחיפה, מה שאומר שהפועל פתח תקוה היא לא הקבוצה החלשה בליגה. אני גם לא חושב שמגיע לאשדוד ולפתח תקוה לרדת. כל קבוצות התחתית ברמה מאוד שווה וזה יכול היה ליפול על כל אחת. אם היינו מנצחים את הפועל חיפה, לא הייתם שואלים את השאלות אבל ההפסד הזה בחיפה הכריע ואנחנו פישלנו. אנחנו צריכים להיות חזקים ואסור לנו להישבר. אני בטוח שהפועל פתח תקוה תחזור לצמרת ליגת העל".

כשכלי התקשורת התעקשו לקבל תשובה לשאלה מהי הסיבה העיקרית לירידת ליגה, אמר קורצקי: "אתם מספיק אינטליגנטים להבין את הסיבה. יש כאן משהו שליווה אותנו לאורך כל העונה, אבל אני לא אגיד את זה". כאמור, קורצקי לא אומר זאת בגלוי, אבל הוא מכוון את מרבית החצים שלו לדרשלר שישב אתמול ביציע באשדוד והמשיך להדוף את הטענות כלפיו.

עוד באותו נושא

הפועל פתח תקוה ניצחה 2:4 את אשדוד אך נותרה עם רגל וחצי בלאומית

לכתבה המלאה
קאלה דרשלר שוער הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
האשם העיקרי? דרשלר/ברני ארדוב

קורצקי מחזיק בחוזה לעונה הבאה והוא מעוניין להישאר בליגה הלאומית: "נקשרתי מאוד למועדון הזה וכואב לי שירדנו ליגה. אני מאוד מאמין במועדון ואני מאוד רוצה להישאר בו. אני מקווה שמישהו ירים את הכפפה ויעזור לדורון בן דקון וליורם עינב שעושים כאן עבודה נפלאה".

אחד השחקנים הבודדים שנכנס לכושר טוב בתקופה האחרונה הוא דור חוגי. החלוץ הצעיר שעזב את הפועל פתח תקוה בגיל צעיר מאוד וחזר בהשאלה ממכבי חיפה לקבוצת נעוריו, נראה שבור בסיום המשחק והתקשה לעצור את הדמעות. "נקווה לנס ונחזיק אצבעות למכבי נתניה מול הפועל עכו, אבל סיכוי גדול אין לנו", הודה. "הרגע שבו שמענו שהפועל רעננה מפסידה להפועל חיפה, היה רגע מאוד עצוב. היה עצב רב על הספסל ולא יכולנו להוציא מילה מהפה. סבלנו העונה מהמון חוסר מזל וזה נמשך גם הערב. אני מאוד רוצה להישאר בהפועל פתח תקוה בעונה הבאה ולהחזיר אותה לליגת העל".

בסביבתו של הבעלים דורון בן דקון, העריכו אתמול כי הוא ישאר בקבוצה על אף לחץ משפחתו שיעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully