וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גווארדיולה סיכם במנצ'סטר סיטי ויאמן אותה בעונה הקרובה

לפי דיווח של כלי תקשורת מקטאר, ששייך לחברה שהיא הבעלים של סיטי, מאמנה של באיירן מינכן צפוי לעבור בסוף העונה לתחנה הבאה בקריירה המפוארת שלו, ויחליף את מנואל פלגריני על הקווים. גיאם בלאגה, המקורב לגווארדיולה, הכחיש את הדברים

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
בדרך לתחנה שלישית בקריירה. גווארדיולה/GettyImages

לפי דיווחים בתקשורת הבריטית, פפ גווארדיולה בדרך למנצ'סטר סיטי, לאחר שהצדדים הגיעו לסיכום על תנאיו והוא ימונה למנג'ר הקבוצה במקומו של מנואל פלגריני. מקור הדיווח הוא מחברת beIN Sports שהיא חברת בת של חברת ההשקעות המחזיקה בבעלות מנצ'סטר סיטי. מאמנה של באיירן מינכן הוזכר כמועמד להחליף את הצ'יליאני בתפקיד, לאחר שזה לא הצליח להוביל את הסיטיזנס לאליפות שנייה באנגליה, ולא הוביל אותה רחוק בליגת האלופות בשנתיים בה אימן. אגב, העיתונאי גיאם בלאגה, הנחשב למקורב מאוד לגווארדיולה, הכחיש את הדברים.

גווארדיולה בן ה-44 הוביל העונה את באיירן מינכן לאליפות שנייה ברציפות, ויחד איתו האימפריה הבווארית הגיעה לחצי גמר ליגת האלופות, בו היא הפסידה לברצלונה 3:0 במשחק הראשון ונערכת בימים אלה לגומלין ביום רביעי.

גווארדיולה החל את קריירת האימון שלו בברצלונה ב' וב-2008 קיבל לידיו את אימון הקבוצה הבוגרת, אותה הצעיד להצלחות כבירות תוך ששחקניו מציגים כדורגל פנומנלי.

גווארדיולה זכה בשלוש אליפויות ספרד רצופות עם הבלאוגראנה (2009-2011), שני גביעים (2009, 2012) ופעמיים בליגת האלופות (2009, 2011). ב-2013 עבר לבאיירן מינכן וזכה איתה עד כה בשתי אליפויות גרמניה (2014, 2015), סופר קאפ אירופי (2013) ובאליפות העולם לקבוצות (2013).

באיירן נוצחה על ידי אוגסבורג 1:0, גווארדיולה ספג הפסד ליגה שלישי ברציפות

מאמן מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
איבד את האליפות ולא הצליח להוביל את סיטי רחוק בליגת האלופות העונה. פלגריני/GettyImages

הנתונים של גווארדיולה בשש שנות אימון בלבד:

* 5 אליפויות מ-6 אפשריות.

* 19 תארים מתוך 27 אפשריים.

* עד סוף העונה פפ יכול לזכות בשני תארים נוספים: הגביע הגרמני וליגת האלופות.

* 19 תארים ב-348 משחקים רשמיים (247 עם ברצלונה, 101 עם באיירן מינכן). כלומר ממוצע של זכייה בתואר בכל 18 משחקים.

* פפ זכה ב-19 תארים ב-7 שנים. לואי ואן חאל זכה ב-19 תארים ב-24 שנות קריירה וסוון גוראן אריקסון זכה ב-19 תארים ב-35 שנות קריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully