וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך הביסה 0:3 את לברקוזן, עוד הפסד לבאיירן

גלדבאך בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי הצגה מול היריבה הישירה שלה על הכרטיס. הבווארים ראו את פפה ריינה מורחק וספגו שער נהדר מבובאדיז'ה, שסידר 0:1 לאוגסבורג בדרבי

בסטיאן שווינשטייגר עם פפה ריינה שוער באיירן מינכן. GettyImages
הצרות נמשכות. ריינה ושווינשטייגר/GettyImages

המחזור ה-32 בבונדסליגה (מתוך 34) נפתח בסוף השבוע. אתמול (שישי), נערך קרב תחתית גדול, בו סיימו המבורג ופרייבורג ב-1:1 דרמטי במיוחד. היום, האלופה באיירן מינכן המשיכה בתקופה הגרועה עם הפסד ביתי 1:0 לאוגסבורג ואילו מנשנגלדבאך הביסה 0:3 את לברקוזן בדרכה לשלב הבתים של הצ'מפיונס.

דיווח: פפ גווארדיולה סיכם במנצ'סטר סיטי ויאמן אותה בעונה הקרובה

seperator

המבורג - פרייבורג 1:1

תיקו דרמטי שעלול להוריד את פרייבורג אל מתחת הקו האדום עם תום המחזור ה-32, ומי יודע, אולי זו הנקודה שתשאיר את המבורג בליגה. המארחת היתה מסוכנת יותר בפתיחה, אך רומן בורקי עצר את ההזדמנות המצוינת של זולטן שטיבר בדקה ה-24. פחות מדקה חלפה, והמבורג שילמה על כך בגדול: קארים גודה נגח לאחור כדור ארוך מההגנה לאדמיר מחמדי, שלא היה בנבדל, ומול רנה אדלר בעט חזק מהאוויר כדי לקבוע 0:1. פרייבורג המשיכה להיות מסוכנת יותר, אדלר סיפק כמה עצירות מצוינות, ואז, בתוספת הזמן, עלה גויקו קצ'אר ראשון לכדור קרן, ומקרוב נגח פנימה את תוצאת המשחק. הקבוצה של ברונו לבאדיה תפגוש בשבוע הבא את נועלת הטבלה שטוטגרט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן המבורג לואיס הולטבי מול שחקן פרייבורג פאבל קרמאס. Oliver Hardt, GettyImages
איזו דרמה. קרמאס מול הולטבי/GettyImages, Oliver Hardt

באיירן מינכן - אוגסבורג 1:0

באיירן, שכבר הוכתרה כאלופה, קיוותה להתאושש מהתבוסה מול ברצלונה, לקראת הגומלין ביום שלישי, אבל הפסידה שוב, הפעם בדרבי מול אוגסבורג, שניצחה בפעם השלישית בלבד ב-13 מחזורים וטיפסה למקום החמישי, כשהיא מקווה להשיג את הכרטיס לליגה האירופית. הרגע המעניין הראשון של המשחק הגיע כבר בדקה ה-13. פפה ריינה, שפתח בין הקורות של באיירן על מנת להעניק מעט מנוחה למנואל נוייר, יצא מול ראול בובאדיז'ה, שהקדים אותו לכדור. ריינה פגע בחלוץ בעוצמה וראה אדום ישיר ומוצדק. נוייר נכנס במקום פיליפ להאם והצליח להינצל מספיגה לאחר שההולנדי פול ורהאג בעט את הפנדל לקורה והחוצה. בובאדיז'ה היה גם זה שלבסוף מצא את הרשת של באיירן, כאשר בדקה ה-71 קיבל כדור רוחב ומקרוב כבש עם עקב מבריק מול נוייר. כולל הפנדלים בחצי גמר הגביע, זה הפסד רביעי ברציפות לבאיירן.

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 0:3

מאז 1989, גלדבאך לא ניצחה בבית את לברקוזן, אבל הפעם היא סופסוף עשתה זאת ופתחה ממנה פער של חמש נקודות, כנראה בדרך לשלב הבתים של ליגת האלופות. בדקה ה-50, גלדבאך ניצלה רגע של שינה בהגנת לברקוזן והוציאה כדור חופשי מהיר שנגמר בבישול של פטריק הרמן למקס קרוזה, שהגיח מאחור ובעט מקרוב פנימה. בדקה ה-81, הרמן הפך לכובש כאשר הגיע ראשון לריבאונד ובעט מקרוב פנימה. והיה זמן גם לשלישי. שתי דקות לסיום, איברהימה טראורה חתך מימין לשמאל וסיים בבעיטה מצוינת פנימה כדי להשלים את החגיגה.

פטריק הרמן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
חגיגה של הרמן וגלדבאך/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 0:2

השוורצגלבן נמצאים במסע הפרידה מיורגן קלופ ומנסים להגיע מוכנים לגמר הגביע ובדרך לשם, גם להשיג בכל זאת את הכרטיס לליגה האירופית. בינתיים, שלוש נקודות קלות מול הרטה, שעדיין לא הבטיחה את מקומה בליגה בעונה הבאה. כבר בדקה התשיעית נבן סובוטיץ' עלה מעל כולם לכדור הגובה של הנריך מחיטריאן ונגח לרשת את הראשון. שתי דקות בתוך המחצית השנייה, אריק דורם כבש את שערו הראשון בבונדסליגה עם בעיטה יפה ברגל שמאל לפינה הרחוקה.

seperator

משחקים נוספים:

האנובר - ורדר ברמן 1:1
להאנובר: לארס סטינדל (21). לברמן: זלטקו ג'ונוזוביץ' (78)

פרנקפורט - הופנהיים 1:3
לפרנקפורט: בסטיאן אוצ'יפקה (18), האריס ספרוביץ' (27), טימות'י צ'נדלר (34). להופנהיים: קווין פולנד (51)

שטוטגרט - מיינץ 0:2
לשטוטגרט: דניאל דידאבי (66), פיליפ קוסטיץ' (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully