וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "רמת הציפיות מהפועל ירושלים היא מעבר לפרופורציות"

8.5.2015 / 9:50

מאמן הפועל ירושלים מנמיך ציפיות אחרי הניצחון על מכבי חיפה: "כל ניצחון הוא פסטיבל וכל הפסד סקנדל". על ליאור אליהו: "קשה לאמן מישהו שאתה אוהב ברמה האישית, שמח שאני לא מתאכזב".

one

שביעות רצון נרשמה אמש (חמישי) בהפועל ירושלים לאחר שהביסו את מכבי חיפה 67:90 ושבו למסלול הניצחונות. בימים האחרונים הדגיש המאמן דני פרנקו בפני שחקניו כי "חשוב להגיע מוכנים לפלייאוף וחדים".

פרנקו ניסה להסביר את ההפסד להרצליה בתחילת השבוע: "זה היה הפסד מנטלי ולמאמן לא תמיד חכם להילחם בזה, עד גבול מסוים כמובן. הרי אם אתה עסוק להילחם עם השחקנים, בסופו של דבר זה יתנקם בך ובקבוצה, ועד גבול מסוים צריך לדרוש ואנחנו דרשנו. הייתה איזו התרופפות במשחק מול הרצליה, אבל הסברתי לשחקנים שחשוב לא להגיע לפלייאוף עם כמה הפסדים".

פרנקו הוסיף: "מקי עשה עבודה הגנתית נהדרת על דגן יבזורי. היינו מרוכזים במה שהיה חשוב לנו. למרות שחיפה קבוצה ריבאונד מצוינת הצלחנו באספקט הזה. יש כאן קבוצה שאני מאוד אוהב. רמת הציפיות מאיתנו היא מעבר לפרופורציות, אנחנו מדינה כזאת. כל ניצחון זה פסטיבל וכל הפסד זה סקנדל, לכן אנחנו צריכים לבוא ולעשות מה שאנחנו יכולים כדי להיות הכי טוב שאפשר ולרצות לנצח בכל משחק. זו הציפייה שלי מהקבוצה, כמו מול חיפה. השתמשנו יפה מאוד בכל השחקנים שעמדו לרשותנו".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו תקציר הפועל ירושלים - מכבי חיפה. one
מוריד פרופיל. פרנקו/one

פרנקו החמיא לליאור אליהו: "כיף לי עם ליאור אליהו. אנחנו מכירים 11 שנים. קשה לאמן מישהו שאתה אוהב ברמה האישית, כי תמיד הציפיות שלך ממנו הן גבוהות, וכמה שאתה מצפה ככה קל להתאכזב. אני שמח שאני לא מתאכזב ממנו ושהוא מעניק לי את ההרגשה שהוא תמיד פה בשבילי".

אליהו עצמו סיכם את המשחק: "אחרי משחק לא טוב בהרצליה, הגענו מתחילת המשחק בצורה אגרסיבית, עם דגש על ההגנה. כשאנחנו סופגים 67 נקודות אז ככה זה נראה וזו התוצאה. אחרי ההפסד מול הרצליה נשאלתי אם היתה צריכה להיות נפילה כזאת, עניתי שלא. כי אנחנו מגיעים לפלייאוף ולא רוצים להיות ברצף הפסדים, אנחנו רוצים להתחיל את הפלייאוף ברגל ימין".

בתוך כך,כפי שפורסם, ירושלים הציבה את רוברט רות'בארט, דגן יבזורי, גל מקל ושון דאוסן כמטרות עיקריות לעונה הבאה. לגבי השלושה האחרונים, גם מכבי תל אביב מעוניינת בשחקנים, כך שצפויים מאבקים מעניינים הקיץ בחימוש הקבוצה. ראשי ירושלים מתכוונים להיפגש עם הנהלת היורוליג ויגיעו לשם כך במיוחד לפיינל פור היורוליג במטרה ללחוץ על כניסתם למפעל האירופאי.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה את מכבי חיפה 67:90

לכתבה המלאה
ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול מאיר טפירו שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
מקבל מחמאות. אליהו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully