וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל ירושלים תיפגש עם ראשי היורוליג במטרה להיכנס לטורניר

7.5.2015 / 23:53

במועדון להוטים לשחק במפעל, וראשיו יגיעו לפיינל פור במדריד כדי לקדם זאת. פרנקו אחרי הניצחון על מכבי חיפה: "רצינו לגרום לרצות לשוב לכאן, ושיהיה מפוצץ בפלייאוף"

one

הפועל ירושלים הביסה הערב (חמישי) את מכבי חיפה 67:90 ושמרה על הסיכוי לסיים ראשונה בטבלה את העונה הסדירה. במועדון אמנם מרוצים מהניצחון, אולם ראשיו מכוונים לאירופה. הנהלת הפועל ירושלים מתכוונת להגיע לפיינל פור היורוליג במדריד במטרה להיפגש עם ראשי היורוליג וללחוץ עליהם בנוגע לקבלת כרטיס למפעל האירופאי. בירושלים מצהירים כי חשוב לקבוצה לשחק ביורוליג.

המאמן דני פרנקו התייחס לניצחון: "אנחנו מכבדים את חיפה, היא ניצחה אותה כאן בעבר, אני שמח שעשינו עבודה פנטסטית, קיבלתי את מה שאני מצפה מדיון תומפסון, ועצרנו את דגן יבזורי, היינו מרוכזים בדברים שחשובים לנו, שלטנו בקצב המשחק וכל השחקנים שיחקו עם המון מחויבות. רצינו לגרום לרצות לשוב לכאן, ושיהיה מפוצץ בפלייאוף, כי זה לא יהיה קל, זה גם מה שאמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה. אחרי ההפסד בהרצליה, היה לנו מאוד חשוב לחזור לנצח. אי אפשר לשמור כל הזמן על השחקנים במתח, ובהרצליה זה לא היה עניין של כדורסל אלא מנטלי".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
"שמח שעשינו עבודה פנטסטית". פרנקו/קובי אליהו

מאמן חיפה רמי הדר: "עברנו עונה לא פשוטה, קודם כל זה שעשינו פלייאוף משמח אותי. שיחקנו היום מאוד לא טוב ואני לוקח על כך אחריות מלאה, אני חש שלא היינו מספיק חדים ומוכנים מנטלית ואני מקווה וגם בטוח שנחזור להיות מכבי חיפה הנושכת והאגרסיבית. אני לא מרגיש שהניצחון על מכבי תל אביב ביום ראשון גרם לנפילה היום, יש שחקנים שנתנו מאמץ רציני, לאחר שקמנו ממכות לא קלות. שיחקנו מול קבוצה מצוינת, ירושלים נמצאת בכושר הטוב ביותר. הם שיחקו מצוין ומגיע להם המון קרדיט".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן מכבי חיפה רמי הדר. ניב אהרונסון
"אני לא מרגיש שהניצחון על מכבי תל אביב ביום ראשון גרם לנפילה". הדר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully