וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דגן יבזורי מועמד להצטרף

14.6.2012 / 19:35

דרוקר העלה את שמו של גארד גלבוע/גליל בישיבת הדירקטוריון וביקש לצרף את מתן חרוש כעוזרו. ניסיון נוסף להחזרת קליין

ישיבת הדירקטוריון של הפועל ירושלים בהשתתפות המאמן שרון דרוקר הגיעה לסיומה הערב (חמישי). חוסר הוודאות הגדול סביב המועדון מקשה על המאמן להרכיב את הסגל שהיה רוצה לראות בעונה הבאה, ובכל זאת, במהלך הישיבה הציג דרוקר לההנהלה את המועמדים שלו לחזק את הסגל הישראלי ב-2012/13: גל מקל, שנחשב לאופציה המועדפת על דרוקר, ניצן חנוכי, אפיק ניסים, וכן שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון בשנים האחרונות, דגן יבזורי.

כמו כן, הביע דרוקר את רצונו למנות לתפקיד עוזר המאמן את מתן חרוש, שכבר עבד בהפועל ירושלים ובעונה החולפת שימש כעוזרו של אפי בירנבוים במכבי ראשון לציון. תקציב הירושלמים בעונה הקרובה צפוי לעמוד על כ-18 מיליון שקל.

עוד נודע לוואלה! ספורט, כי למרות שדני קליין הודיע במכתב נוסף על עזיבתו ובפועל הוא מחוץ לקבוצה, בישיבה הוחלט לנסות להגיע להסכמה עם היו"ר ומספר גורמים אף הביעו רצון להשיבו לתפקיד המנכ"ל. המגעים עם קליין כבר החלו ואם המו"מ לא ייצלח תוך שבוע, תוקם ועדת איתור למינוי מנכ"ל קבוע. בינתיים מונה גלעד בן חיים כממלא מקום זמני בכדי לטפל בעניינים השוטפים.

יש לציין כי גם המשא ומתן בין העמותה לבין אנשי גומא אגייאר להחזרת הקבוצה לידי ההנהלה הקודמת תופס תאוצה, כשמהלך כזה יכול לסלול את חזרתו של דני קליין למועדון, אולם טרם ברור אם הניהול אכן יוחזר לעמותה והאם מהלך השבת המניות יתבצע ללא תשלום.

לא מעט תרחישים קיימים במצב הסבוך שנוצר, אולם ברור כי גומא אגייאר נחוש לעזוב את הקבוצה, והוא הציע לעמותת הפועל ירושלים לרכוש בחזרה את מניותיה של הפועל ירושלים. בשלב הזה נראה כי אנשי אגייאר חלוקים בדעתם לגבי העתיד, כשחלקם אף סבור כי יש למכור את הקבוצה למשקיע חדש לגמרי.

אם לא די בכך, גם עתיד הקבוצה באירופה טרם ברור, כשבשלב הזה לא נעשו מהלכים להשתתפותה של ירושלים ביורוקאפ בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 15:39

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully