וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקיאו נותח בהצלחה: "יוכל לחזור להתאמן בעוד כשישה חודשים"

המתאגרף הפיליפיני סבל מפציעה בכתפו הימנית, ויחל בהליך ההחלמה. רופאו היה מרוצה מתוצאות הניתוח, והעריך: "אם הכול יתקדם כמתוכנן הוא יוכל לחזור לזירה בתוך תשעה חודשים עד שנה"

המתאגרף מני פאקיאו. GettyImages
לכתף שלום. פאקיאו לאחר סיום הקרב נגד מייוות'ר/GettyImages

מני פאקיאו נותח בכתפו הימנית הפגועה ועתה הוא יחל בהליך ההחלמה. הניתוח של אלוף העולם לשעבר באגרוף ארך כ-90 דקות והוגדר כמוצלח. הפיליפיני סבל מקרע בשריר עוד לפני הקרב הגדול בו נוצח על ידי פלויד מייוות'ר.

הרופא שניתח אותו, ניל אלטראץ', אמר: "אני מרוצה מאוד מהתוצאות". אלטראץ' טיפל בעבר בסופרטיאם רבים כגון קובי בריאנט וטום בריידי, ולדבריו פאקיאו יוכל לחזור לזירה. "אם הכול יתקדם כמתוכנן, פאקיאו יוכל לחזור להתאמן בעוד כשישה חודשים. בתקופה הזאת הוא יתחזק ואני מעריך שיוכל לחזור לזירה בתוך תשעה חודשים עד שנה".

הקרב בין פאקיאו למייוות'ר שבר שיאי צפייה וסוקר בהרחבה בכל העולם, ובסיומו העניקו שלושת השופטים את הניצחון לאמריקאי, ששמר על מאזן נקי מהפסדים ושיפר את מאזנו ל-0:48. פאקיאו, מנגד, טען שחשב שהגיע לו לנצח, ומייוות'ר הרים את הכפפה כשאמר כי הוא מוכן לקרב חוזר לאחר שפאקיאו יחלים מהניתוח.

אבל לא בטוח שקרב חוזר אכן ייערך. פאקיאו חשף לאחר הקרב כי הוא עלה לזירה כשהוא פצוע בכתפו, ובכך עבר על החוקים. על פי החוקה בנבאדה, מתאגרף שנשאל לשלומו לפני השקילה חייב לדווח על מצבו הרפואי. הפיליפיני לא עשה זאת והוא עשוי להיענש בקנס כספי גבוה או בהשעיה ארוכה מזירות האגרוף. מידת ההשפעה של הפציעה על פאקיאו במהלך הקרב הייתה ברורה למדי. המתאגרף השמאלי הטוב בכל הזמנים הצליח להנחית 18 ג'אבים (אגרוף קדמי ישר) בלבד לעומת 67 של יריבו. בנוסף, אחוז הפגיעה במכות החזקות שלו היה נמוך מאוד - 27 - לעומת 48 של האמריקאי שניצח בסופו של דבר בקרב.

מייוות'ר עוקץ את פאקיאו: "הווינרים מנצחים, הלוזרים מתרצים"

גלריית התמונות מהקרב בין פאקיאו למייוות'ר

זה נגמר בחיבוק מתאגרפים כשאחד מרוצה והשני מחייך חיוך מר. מייוות'ר ופאקיאו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully