וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייוות'ר עוקץ את פאקיאו: "הווינרים מנצחים, הלוזרים מתרצים"

האמריקאי שולח מסר ליריבו הפיליפיני שחשף כי סבל מפציעה בכתף: "ב-19 שנים היה לי רק תירוץ אחד: 'אל תתרץ'". תביעה בסך 5 מיליון דולר נגד פאקיאו בנבאדה: שיקר והונה כשלא סיפר על הפציעה

פלויד מייוות'ר לאחר הניצחון על מני פאקיאו. AP
כבר מוכן לקרב חוזר. מייוות'ר/AP

נמשכים הדי הקרב בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו. היום (רביעי) מייוות'ר צייץ בטוויטר מסר שנראה כמו עקיצה ישירה לעבר יריבו הפיליפיני, שחשף אחרי ההפסד בקרב שהוא סובל מפציעה בכתף. האמריקאי, שניצח את הקרב בהחלטת שופטים פה אחד ושמר על מאזן מושלם (0:48), צייץ: "19 שנים בתעשיית האגרוף, ותמיד היה לי רק תירוץ אחד: 'אף פעם אל תתרץ'. הווינרים מנצחים, והלוזרים מתרצים".

19 years in the fight game and I've had one excuse: "Don't have an excuse". Winners win and losers have excuses.

A photo posted by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on

ומתברר שזאת לא הבעיה היחידה של פאקיאו. הפיליפיני ספג תביעה במדינת נבאדה, שבה הוא מואשם ששיקר על הפציעה שלו בכתף לפני הקרב הגדול בלאס וגאס. על פי החוקה בנבאדה, לפני כל קרב מתאגרף נשאל על מצבו הרפואי וחייב למלא דו"ח מפורט. על פי ועדת הספורט במדינה, פאקיאו לא דיווח על הפציעה בכתף, עליה הכריז רק אחרי הקרב, ובגינה הוא עשוי לעבור ניתוח ולהיעדר מהזירה בין 9 ל-12 חודשים.

בעקבות זאת, שני אנשים בנבאדה טוענים כי לא היה הגון, ותבעו אותו על 5 מיליון דולר. "הנתבעים החיליטו לרכוש כרטיסים באלפי דולרים, והוטעו על ידי הלוחם", נכתב בתביעה, "הם אף הימרו על הקרב, בעוד פאקיאו ידע שהוא לא כשיר, וידע שהפציעה עלולה להשפיע על הביצועים שלו". אנשיו של פאקיאו טענו כי "הוא חשב לפני כן שהוא החלים מהפציעה ושיוכל להתאגכגרף כרגיל, דברים כאלה קורים בספורט כל הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מני פאקיאו מתאגרף פיליפיני. AP
עוד מהלומה? פאקיאו/AP

אגב, הסוכן/מפיק בוב ארום מעריך כי ישנם סיכויים לא רעים כי השניים ייפגשו לקרב חוזר. כזכור, אתמול מייוות'ר סימס לכתב ESPN שהוא מוכן יהיה לפגוש את פאקיאו לקרב חוזר עוד שנה, אחרי שהכתף שלו תחלים, ועל אף שהיה קשה עד בלתי אפשרי לאגד את כל הגופים ולארגן את הקרב הראשון ביניהם, כעת מעריך ארום כי יתאפשר לארגן קרב נוסף. "שני הצדדים יודעים מה היו הבעיות לפני כן, ולמרות כל הבעיות, כולם מבינים את סיר הזהב שייצרנו", אומר המפיק.

* ג'וזי האריס, בת זוגו לשעבר של מייוות'ר, תובעת אותו על 20 מיליון דולר. האריס, אם שלושה מילדיו של מייוות'ר, טוענת שהוא שיקר בראיון שבו טען שהיא הייתה על סמים באותו בוקר בשנת 2010, שבו לכאורה הכה אותה והואשם בתקיפתה. בספטמבר 2010 המתאגרף נעצר אחרי שהואשם שהכה אותה, וספג עונש מאסר של שלושה חודשים. לאחר מכן טען שרק ניסה להשתלט עליה, כיוון שהייתה מסוממת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully