וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן: "לא רצינו שגם המשחק הזה יחמוק מאיתנו"

כוכבה של יוסטון ניתח את המוטיבציה של הקבוצה שלו בניצחון על הקליפרס. דוק ריברס: "הגזמנו בניסיון שלנו ללכת על בלייק, ושכחנו מהבחורים האחרים". גריפין: "זה מרגיש שנתנו למשחק הזה לחמוק מאיתנו"

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס מול בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
16 נקודות ברבע האחרון. הארדן/GettyImages

יוסטון החזירה לעצמה הלילה (בין רביעי לחמישי) את כוח ההרתעה. אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות במשחק הראשון בסדרת חצי גמר המערב נגד הקליפרס, קיבלנו משחק נהדר של ג'יימס הארדן שסחב את החברים שלו ל-109:115 שאיזן את הסדרה ל-1:1. האיש והזקן סיים עם 32 נקודות, כאשר 16 מהן הגיעו ברבע האחרון.

32 נקודות של הארדן החזירו את יוסטון לעניינים

דיאנדרה ג'ורדן שחקן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
חוזרים ל-LA בשוויון. דיאנדרה ג'ורדן/GettyImages

מספרי המשחק

* יוסטון, שסיימה עם 5 מ-26 מחוץ לקשת ו-42 מ-64 מקו העונשין, היא הקבוצה הראשונה בתולדות ה-NBA שניצחה משחק פלייאוף למרות שהחטיאה יותר מ-20 שלשות ויותר מ-20 זריקות עונשין.

* 64 זריקות העונשין של הרוקטס הן הנתון הגבוה ביותר מאז 1993, אז פיניקס זרקה 64 פעמים מהקו מול סיאטל.

* 41 הנקודות של הקליפרס ברבע השני היו מספר הנקודות הרב ביותר שיוסטון איפשרה ליריבה לקלוע בכל רבע העונה.

* ג'יימס הארדן קלע 15 מ-15 מהקו, אחרי שעמד על 13 מ-13 במשחק 2 של יוסטון מול דאלאס בסיבוב הקודם. בכך הוא הפך לשחקן הרביעי אי פעם שרושם לפחות שני משחקים מושלמים מהקו עם לפחות 13 זריקות בפלייאוף אחד, לצד פול פירס (2012), דירק נוביצקי (2011), לארי בירד (1987) ואדריאן דנטלי (1984).

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. GettyImages
שוב מושלם מהקו. ג'יימס הארדן/GettyImages

התגובות

"ידעתי שהקבוצה שלי נאבקת חזק מאוד ובאופן כללי ידעתי שאני צריך לצאת לשם ולדחוף אותנו קדימה. אפשרנו למשחק הראשון בסדרה לחמוק מאיתנו, ולא רצינו שזו תהיה גם ההרגשה אחרי המשחק השני. עכשיו הולכים להיות לנו שני משחקים קשים ברצף, אבל החזרנו לעצמנו את המוג'ו".

מאמן הקליפרס, דוק ריברס, שנאלץ להסתדר ללא כריס פול הפצוע שחגג 30, ניסה להסביר מה לא עבד הלילה: "יצאנו מהקצב ההתקפי, וזה המקום שבו המשחק השתנה עבורנו. הגזמנו בניסיון ללכת לבלייק, ושכחנו מהבחורים מהצד השני של המגרש. זה פגע בנו. אני באמת חושב שהפסקנו לבצע והפסקנו לסמוך על המסירה. זה לא יכול לקרות".

על חסרונו של פול אמר המאמן: "זה מדאיג אותי, אבל שוב, יש לנו כמה ימים ונראה מה מצבו. הוא נע יותר טוב היום ממה שהיה קודם, וזה סימן טוב, אבל זה עדיין לא בשביל לשחק משחק כדורסל. אם הוא יוכל לשחק, הוא ישחק. אני לא יודע םא אני מעודד או לא מעודד לקראת משחק שלוש, אבל אנחנו פשוט צריכים לעבור את זה יום אחרי יום".

עוד באותו נושא

יוסטון ניצחה את הקליפרס 109:115, והשוותה ל-1:1

לכתבה המלאה
דוק ריברס מאמן לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
מודאג מכריס פול. דוק ריברס/GettyImages

בלייק גריפין: "זה מרגיש שנתנו למשחק הזה לחמוק מאיתנו. הגענו לכאן כדי לנצח בשני המשחקים, אבל עכשיו נצטרך להגן על הביתיות. אסור לנו להוריד את הראש. אתה לא יכול לנצח הרבה משחקים כשהיריבה שלך קולעת 64 אחוז מהעונשין ומייצרת יותר ממה שניסינו".

אגב, על המשחק העיב אירוע טכני כאשר 11:54 דקות לסיום המשחק שעון ה-24 לצד אחד הסלים הפסיק לעבוד. בשלב מסוים התקשו המארחים לתקן את השעון והציבו אותו על הפרקט בשני הצדדים וכאשר נותרו עשר שניות להתקפה, הוכרז על כך באולם.

סטיב באלמר הבעלים של לוס אנג'לס קליפרס ליד שעון 24 השניות. GettyImages
שעון ה-24 הוצב לידו. סטיב באלמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully