וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון ניצחה את הקליפרס 109:115, והשוותה ל-1:1

ג'יימס הארדן עם 32 נקודות ומשחק נהדר החזיר את הרוקטס לסדרה אחרי משחק צמוד. בלייק גריפין סיים הפעם "רק" עם דאבל דאבל (34 נקודות ו-14 ריבאונדים), אבל הקליפרס פספסו הזדמנות להשיג יתרון חלומי

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס. AP
מעל כולם הלילה. ג'יימס הארדן/AP

אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות במשחק הראשון, יוסטון החזירה לעצמה את הכבוד במשחק השני, ועשתה את זה עם ניצחון חשוב 109:115 כדי להשוות ל-1:1 את סדרת חצי גמר המערב. אם במשחק הקודם הקליפרס הסתדרו ללא כריס פול הפצוע, הפעם זה היה גדול עליהם. לא פחות משישה שחקנים ביוסטון קלעו בספרות כפולות, ובראשם כרגיל ג'יימס הארדן שחגג עם 32 (3 מ-10 מהשלוש) ושבעה ריבאונדים, אבל גם שבעה איבודים.

פרט להארדן, דוויט הווארד רשם הופעה נהדרת עם 24 נקודות ו-16 ריבאונדים, אבל גם 8 מ-21 מהעונשין, ויחד עם טרבור אריזה שקלע 15 והוסיף 13 ריבאונדים, יוסטון קיבלה תפוקה נאה משחקני החמישייה שלה. בצד השני, בלייק גריפין קיווה לשחזר את הטריפל דאבל מהמשחק הקודם, אבל הפעם הוא הסתפק בדאבל דאבל נהדר שכלל 34 נקודות ו-15 ריבאונדים. אלא שפרט אליו, הקליפרס לא קיבלה תפוקה מספקת מהשחקנים המובילים שלה, כשג'מאל קרופורד קלע 19, דאנדרה ג'ורדן סיים עם 16 וג'יי ג'יי רדיק עם 12.

דוויט הווארד שחקן יוסטון רוקטס עולה לסל. AP
השכיח את האחוזים שלו מהעונשין. הווארד/AP
בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
היה קרוב לעוד טריפל-דאבל. בלייק גריפין בעוד מאבק על הכדור/AP

יוסטון הכתיבה את הקצב ברבע הראשון, כשבמצב של 8:8 הארדן וקורי ברואר תפסו פיקוד והורידו את קבוצתם ביתרון 24:35. הקליפרס נגסו ביתרון וגריפין השלים מהפך 8:18 דקות למחצית כשהעלה את הקליפרס ל-39:40. האורחים השיגו יתרון תשע אחרי שלשה של ג'יי ג'יי רדיק, אבל הווארד מזער נזקים והקטין ל-65:56 עם הגונג להפסקה.

יוסטון אמנם לא קלעה בשלוש הדקות הראשונות של הרבע השלישי, וכשהפער זינק ל-13, ג'ייסון טרי וטרנס ג'ונס קלעו נקודות חשובות שהחזירו את הרוקטס לעניינים. קרופורד דאג לנקודות אצל הקליפרס, אבל טרבור אריזה הקטין ל-85:83 בסיומו של הרבע. אריזה בא יותר לידי ביטוי ברבע האחרון כשיחד עם שלשה של הארדן יוסטון שבה להוביל. אוסטין ריברס אמנם קלע חמש רצופות, אבל הארדן דאג שהפער צמח ל-12. בשתי הדקות האחרונות הקליפרס במאמץ אחרון ניסו לחזור עם נקודות של בארנס ושתיים מהקו של קרופורד, אבל זה לא הספיק.

ג'מאל קרופורד שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
ג'מאל קרופורד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully