וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא ניצחנו משחק צמוד השנה, אין לי ממש הסבר לזה"

3.5.2015 / 22:40

מאמן הפועל תל אביב ניסה להסביר את ההפסד הדרמטי לנס ציונה: "לא היינו מספיק חכמים כדי לגמור את המשחק". זילברשטיין: "אנחנו יכולים להיות טובים יותר, זה בסיס מצוין לפלייאוף"

עירוני נס ציונה עשתה הערב (ראשון) צעד גדול אל עבר הבטחת מקום בפלייאוף, כשניצחה את הפועל תל אביב 69:72, וסיבכה את האדומים. "אני מרוצה מאוד גם מההגנה וגם מהאופי", אמר נדב זילברשטיין בסיום. "דיברתי המון על אנרגיות ורוח שהיו חסרים לנו נגד הפועל ירושלים, ובחדר ההלבשה אמרתי לשחקנים שיש להם חוב על מה שקרה לפני שישה ימים. הראנו המון אופי, שיחקנו כדורסל מצוין בחצי הראשון ובחצי השני נאבקנו בעצמנו מבחינה התקפית אבל ידענו להמשיך לשמור ובסוף שחקנים עשו פעולות גדולות. יש לנו עוד הרבה מה לעשות, אנחנו יכולים להיות יותר טובים אבל עם ההגנה הזאת והאנרגיות האלה והרוח הזה זה בסיס מצוין לפלייאוף".

המצטיין מיטשל וואט הוסיף: "כשקרייג נפצע רוב העבודה נפלה עליי ובמשחקים הראשונים בלעדיו ניסינו להבין איך אנחנו צריכים לשחק בשני צידי המגרש ולא הרגשתי מספיק טוב. בשבועות האחרונים עבדנו על תוכנית משחק שתתאים לי לשחק בפנים, שמרתי את הרגליים שלי למשחק שלם".

מנגד, אמר עודד קטש: "לצערי לא יצא לנו לנצח משחק צמוד השנה, אין לי ממש הסבר לעניין הזה, אבל בחצי הראשון היינו מאוד מבולבלים התקפית, דווקא עם ההרכבים הנמוכים שלהם כשהיינו צריכים את הניסיון שיחקנו בפניקה התקפית. לפעמים מפסידים בגלל חוסר אגרסיביות אבל הפעם הפסדנו בגלל משחק התקפה לא טוב שלנו בחצי הראשן וכשחזרנו למשחק והיה לנו כמה הזדמנויות לגמור את המשחק לא היינו מספיק חכמים כדי לעשות את זה".

על איבוד הכדור הגורלי של דיז'ון תומפסון אמר המאמן המפסיד: "אתם צריכים לשאול אותו, גם הוא מבין שהכדור לא צריך ללכת ליינסי באמצע המגרש. משחקים צמודים מוכרעים במהלכים טובים או פחות טובים של שחקנים, אבל לא תמיד כשמסתכלים אחורה על המשחק הוא הוכרע שם, יכול להיות שהוא הוכרע בחצי הראשון או בשמונה דקות לסוף כשעלינו ליתרון. העונה עוד לא נגמרה, יש לנו עוד שני משחקים ופלייאוף. אני הראשון להודות בטעות, כל ההחלטות היו כדי שהפועל תל אביב תהיה יותר טובה, אני מביא את כולי לעונה הזאת, ומרגיש שהשחקנים איתי, אם נופיע לרגע האמת? נצטרך לחכות ולראות".

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב תקציר הפועל תל אביב - גלבוע/גליל עליון. one
הרבה נורות אזהרה. קטש/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully