וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי מונה למאמן מכבי חיפה

18.5.2015 / 15:08

המאמן, שעל מועמדותו וההחלטה של שחר להחזירו למועדון פורסם לראשונה בוואלה ספורט, יאמן את הירוקים בשלוש העונות הקרובות, אחרי שהוביל אותם בעבר לשלוש אליפויות רצופות: "מאושר לחזור הביתה, מודה על האמון". שחר: "רוני היה שותף להישגים גם כמאמן וגם כשחקן"

one

רוני לוי חוזר למכבי חיפה, ועכשיו זה רשמי. כפי שפורסם בוואלה ספורט, הירוקים הודיעו היום (שני) על שובו של מאמנם לשעבר, שעבד החל מינואר השנה במכבי נתניה ולאורך כל הדרך נחשב לפייבוריט של הבעלים יעקב שחר לאמן את הקבוצה בעונה הבאה.

עבור לוי בן ה-48 תהיה זו חזרה למועדון בו שיחק במרבית שלבי הקריירה שלו ואותו הוביל לשלוש אליפויות רצופות בקדנציה הקודמת שלו, שארכה חמש שנים. הוא הפך למאמן הראשון שחוזר לקדנציה שנייה במכבי חיפה בעידן יעקב שחר. לוי חתם על חוזה לשלוש שנים כאשר בכל תום עונה יש לצדדים אפשרות להשתחרר מהחוזה.

המאמן החדש אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "מאושר לחזור הביתה, מודה על האמון, מקווה להחזיר את מכבי חיפה למקומה הטבעי". נשיא המועדון יעקב שחר אמר על רוני לוי ש"אני זוכר את רוני כשחקן וכמאמן במכבי חיפה ובשני התפקידים הוא היה שותף להישגים לא מבוטלים של המועדון. כולנו מאחלים לו בהצלחה".

לפני כשלושה שבועות פרסמנו: חיפה צפויה להודיע בקרוב על מינויו של רוני לוי

בחודש פברואר פרסמנו: חיפה סימנה את רוני לוי לעונה הבאה

רוני לוי, יעקב שחר, מכבי חיפה. מכבי חיפה
שוב יחד. רוני לוי עם יעקב שחר/מכבי חיפה

את הקריירה כמאמן החל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, בה עשה את שנותיו היפות ככדורגלן בשנות ה-90'. ב-2003 קודם לקבוצה הבוגרת, סיים כאלוף ב-2004, 2005 ו-2006, לקח גם שני גביעי טוטו (2006 ו-2008) והגיע לשמינית גמר גביע אופ"א ב-2006/07.

ב-2008 נפרד מהירוקים ועבר למכבי פתח תקוה. לאחר מכן אימן ברומניה את אוניראה אורזיצ'ני, חזר לארץ לקדנציה ראשונה בבית"ר ירושלים ואז שב לרומניה למועדון הפאר סטיאווה בוקרשט. ביוני 2011 מונה למאמן אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, בה עבד עד ל-1 באפריל 2013. בדצמבר של אותה שנה חזר לעוד קדנציה בבית"ר, סיים בה את העונה וכאמור בינואר 2015 סגר מעגל במכבי נתניה וסייע לה להישאר בליגת העל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רוני לוי. מכבי חיפה
רוני לוי/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully