וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תקדים ההכנות לעונה הבאה, רוני לוי וקאיודה יגיעו?

4.2.2015 / 10:39

במועדון כבר סימנו את מאמנם לשעבר, החלוץ שהוא מאמן בנתניה וכן את צדק ובן חיים: "הפעם נבנה את הקבוצה נכון". ויאם עמאשה לא "ינודה". ומדוע סירב מרקו בלבול לעסקת טומיסלב פאיוביץ'?

one

במכבי חיפה מרוצים מאוד מהרכש בחלון ההעברות. הנשיא יעקב שחר סימן לעצמו מטרה להחזיר שחקנים בכירים לישראל, וצירופם של אלירן עטר ואיתי שכטר עונים למדיניות החדשה שלו. כחלק מההכנות לעונה הבאה, במועדון מתכננים לחפש בלם בכיר כבר עכשיו במטרה להכין את הקרקע לכל מאמן שלא יגיע. ססאר ארסו מבית"ר ירושלים סומן אם אלי טביב ימכור אותו בקיץ, אבל שחר לקח החלטה לנסות ולהחזיר לישראל את טל בן חיים או להחתים את שיר צדק.

רוני לוי הוא המועמד הבכיר להגיע לתפקיד המאמן ופניה אליו תיעשה בכל מקרה, למרות החוזה שלו לעונה הבאה במכבי נתניה. גורמים במועדון סבורים שהפעם לא יהיה מנוס מלהחזיר את לוי לקדמת הבמה לאחר הכישלונות בשנים האחרונות. שחקן נוסף שאחריו עוקבים במועדון הוא לארי קאיודה, אותו לוי מאמן העונה. "יש כבר שמות על המדף, אבל לא נמהר ונבנה את הקבוצה לאט ונכון", הסביר גורם במועדון אתמול. "ההצטרפות של שכטר ועטר היא חלק מהתהליך הבריא שהמועדון יעבור בשנה הקרובה".

נחתמה העסקה: פאס למכבי חיפה, ג'אבר, חבשי וכליבאת לסכנין

איתי שכטר נחת בארץ: "רציתי לחזור לישראל וליהנות מכדורגל"

רוני לוי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
פניה אליו תיעשה בכל מקרה, למרות החוזה שלו לעונה הבאה במכבי נתניה. רוני לוי/מגד גוזני

הבלם אברהם פאס עשוי לפתוח כבר בשבת מול הפועל עכו. אם דקל קינן לא יהיה שחקן הרכב העונה, הוא עשוי לעזוב את המועדון לפני סיום החוזה שלו, כבר בתום העונה. כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, ההערכה היא שגוסטבו בוקולי יודיע על פרישה בחודשים הקרובים ויקבל תפקיד במחלקת הנוער.

אתמול, לפני סגירת העסקה עם אברהם פאס, סירב מרקו בלבול לעסקה שכוללת את החתמתו של בלם הפועל באר שבע טומיסלב פאיוביץ'. הטענה המרכזית של המאמן הייתה שהסרבי נפצע לא מעט. פאיוביץ' שותף העונה ב-15 משחקים (14 מהם בהרכב) מתוך 20 ונעדר תקופה מסוימת בגלל פציעה. "הוא בלם טוב יותר מפאס, אין ספק, אבל לפעמים מאמן מעדיף שחקן שהוא מכיר ויודע איך להשתמש בו, וזה לגיטימי", הסבירו בחיפה. חיפה הגישה הצעה משודרגת להיידוק ספליט על מריו מלוצ'ה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אברהם פאס שחקן מכבי חיפה חותם על חוזה. מכבי חיפה, אתר רשמי
עשוי לפתוח בהרכב כבר נגד עכו. אברהם פאס/אתר רשמי, מכבי חיפה

שחר התייחס להחתמת פאס, שזכתה לביקורות עוד לפני שהסתיימה. "בלבול סבור כי במצב בו הקבוצה נמצאת, דרוש בלם מנוסה שתהיה לו השפעה על ייצוב ההגנה והקשר עם חלקי הקבוצה הנוספים", אמר שחר לאתר הרשמי. "למאמן, יש היכרות וניסיון טוב עם הבלם פאס, אותו אימן בעבר והמליץ לקבלו עד סוף העונה. כמו כן, הובטח על ידי מאמן בני סכנין, שחקן העבר שלנו, אלי כהן, כי הצעירים המוכשרים שלנו יקבלו דקות משחק רבות ומובטחות אצלו. מאחר ומדובר בארבעה חודשים לסיום העונה, אנו מקווים שמהלך זה יהיה טוב לשני הצדדים, ובסוף העונה ישובו אלינו השחקנים עם יותר ניסיון בליגת העל. העובדה שהעסקה בין המועדונים נחתמה בסמוך לסיום מועד העברות מעידה עד כמה הייתה קשה ההחלטה. כאמור, אנו משוכנעים כי בעוד מספר חודשים נקבל את חבשי, עטאא ושאר השחקנים הצעירים המושאלים שלנו יותר מנוסים ומוכנים להתמודד על מקומם בסגל של העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully