וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר נחת בארץ: "רציתי לחזור לישראל וליהנות מכדורגל"

2.2.2015 / 17:26

אחרי שקיבל את השחרור המיוחל מנאנט, חלוץ הנבחרת הגיע כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי במכבי חיפה, במסגרתו ירוויח כ-300 אלף דולר לעונה. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שנה אחת בנאנט הצרפתית, איתי שכטר נחת הערב (שני) בישראל כדי לחתום במכבי חיפה. החלוץ, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, קיבל אמש את השחרור המיוחל מקבוצתו והגיע ארצה כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי אצל הירוקים. שכרו יעמוד על כ-300 אלף דולר לעונה וחוזהו יועבר בבקרת התקציבים עד סגירת חלון ההעברות מחר. שכטר מצטרף לאלירן עטר שעשה גם הוא את הדרך מצרפת (ריימס) לכרמל ויחד ינסו השניים לשקם את הקבוצה המאכזבת של יעקב שחר.

"אני מאוד שמח לחזור הביתה לארץ ישראל", אמר שכטר. "ביקשו ממני לא לדבר יותר מדי עד הבדיקות הרפואיות. עד סוף השבוע תהיה מסיבת עיתונאים מסודרת". על סאגת המעבר הארוכה אמר החלוץ: "זה התבשל כמה ימים, בדרך כלל בקריירה שלי כל מעבר הוא קשה ובשיניים, אבל אני שמח שבסופו של דבר הצרפתים הבינו שאני לא רוצה להמשיך בקבוצה ורוצה לחזור לישראל ולשחק כדורגל וליהנות מהמשחק".

שחקן מכבי חיפה איתי שכטר. קובי אליהו
כבר עם צעיף ירוק. שכטר/קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה איתי שכטר. קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה איתי שכטר/קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה איתי שכטר. קובי אליהו
שחקן מכבי חיפה איתי שכטר/קובי אליהו

שכטר בן ה-28 עבר לנאנט הצרפתית בינואר אשתקד, וכבש במדיה שלושה שערים בשנה. את הקריירה החל בהפועל נצרת עילית ב-2005, משם המשיך לשלוש שנים במכבי נתניה וב-2009-2011 שיחק בהפועל תל אביב, עמה זכה בדאבל והעפיל לליגת האלופות. ההצלחה בהפועל תל אביב סידרה לו חוזה יחד עם גילי ורמוט בקייזרסלאוטרן הגרמנית, אך הוא לא התאקלם בגרמניה, המשיך לסוונסי מהפרמיירליג וביוני 2013 חזר לחצי עונה בהפועל תל אביב. מכבי חיפה תהיה הקבוצה הרביעית של שכטר בארץ, כשפרט לכך יש לו 22 הופעות וחמישה שערים במדי נבחרת ישראל.

חילוקי דעות בין שמעון אבוחצירא למכבי חיפה בנוגע לחוזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully