וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילוקי דעות בין מכבי חיפה ושמעון אבוחצירא בנוגע לחוזה

2.2.2015 / 8:44

קרית שמונה ובאר שבע רוצות את החלוץ, הירוקים מעדיפים למכור, בעוד שהשחקן מסרב להפחתה בחוזה. הצדדים מחפשים פתרון. שכטר ינחת היום בנתב"ג, אוהדים ימתינו לו. בלבול יחתים בלם?

ערן גילווארג

מכבי חיפה הודיעה אתמול (ראשון) לחלוץ שמעון אבוחצירא כי הוא יכול לחפש קבוצה עד סגירת חלון ההעברות מחר בערב, אלא שבינתיים מתעוררות לא מעט בעיות. אבוחצירא המחזיק בחוזה לעוד שנתיים וחצי לא מוכן לעזוב מבלי שיקבל פיצוי הולם עבור החוזה שלו, ונראה כי בסופו של דבר חיפה תיאלץ להשאיל אותו או למצוא פתרון אחר שימנע ממנו לשבת ביציע.

המטרה של הירוקים היא למכור את החלוץ, אבל יממה לפני תום מועד ההעברות אין אף קבוצה שמעוניינת בכך. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, קרית שמונה והפועל באר שבע פנו לשחקן, דחו אפשרות לשלם את כל שכרו עד תום העונה וממתינים להחלטה של מכבי חיפה.

חוזהו של אבוחצירא מוערך בכ-250 אלף דולר לעונה, ובסביבתו של השחקן הבהירו כי אם מכבי חיפה לא תתפשר, הוא לא יסכים לבצע את המעבר ויישב ביציע. בניגוד אליו, ויאם עמאשה שמבוקש בין היתר במכבי פתח תקוה מחזיק בחוזה עד תום העונה ומשמעות מעבר שלו לקבוצה אחרת היא שחרור לצמיתות. הקהל הספרדי מיצ'ל לא קיבל אתמול כל עדכון מהנהלת מכבי חיפה, ובמועדון עשויים להשאירו עד תום העונה בקבוצה. חלון ההעברות באירופה נסגר היום, ומיצ'ל לא מחזיק בהצעות, ובמכבי חיפה מעריכים שבכל מקרה אף קבוצה בישראל לא תוכל לעמוד בשכרו.

שחקן מכבי חיפה שמעון אבוחצירא. ערן גילווארג
ייתקע ביציע? אבוחצירא/ערן גילווארג

החלוץ איתי שכטר ינחת אחר הצהריים בישראל. שכטר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בתחילת דצמבר בוואלה! ספורט, היה אמור לנחות הלילה, אך עיכוב של הרכבת מנאנט לפאריס הובילה לכך שלא יוכל להגיע לטיסה המקורית והוא המתין בשדה התעופה עד לטיסת הבוקר, שתנחת בנתב"ג בהמשך היום. בעקבות הדחיה, אמורים להגיע גם כמות גדולה יותר של אוהדי מכבי חיפה לקבל את פניו.

חיפה עדיין לא מצאה בלם זר, והיא תנסה לסגור מעבר של בלם כבר היום, במטרה שמחר ינחת בארץ ויחתום על חוזה במועדון. חיפה גיששה אצל ססאר ארסו מבית"ר ירושלים, והייתה מוכנה גם להעביר שחקנים תמורתו. בשלב זה, אלי טביב לא מוכן לשחררו לפני שהעונה תסתיים ובחיפה ינסו לרכוש אותו בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
האוהדים כבר ממתינים. שכטר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully