וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תפנה בימים הקרובים לרוני לוי: "בקרוב נכריז על מאמן"

29.4.2015 / 7:07

מאמן מכבי נתניה המועמד המוביל, במועדון מאשרים: הודעה על זהות המאמן תצא תוך ימים. ההחלטה לזרז את ההכנות נובעת מהאפשרות שהקבוצה תשחק באירופה ותפתח את האימונים כשבועיים לאחר סיום העונה

one

מכבי חיפה צפויה לפנות בימים הקרובים רשמית למאמן מכבי נתניה, רוני לוי, זאת לאחר שעד כה לא התקיימו שיחות בין הצדדים. כפי שפרסמנו עוד בחודש פברואר, מאמן מכבי נתניה הוא המועמד המוביל לאמן בעונה הבאה ועל פי מקורבים למועדון, ההערכה היא שבתוך מספר ימים תצא הודעה רשמית בעניין. גורם במועדון אמר הלילה לוואלה ספורט: "בתוך כשבועיים יהיה מאמן למכבי חיפה".

רוני לוי מאמן מכבי פתח תקוה יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. טל לוי
יחזרו לשתף פעולה? רוני לוי ויעקב שחר/טל לוי

בחיפה החלו לתכנן את העונה הבאה והעובדה שהקבוצה עשויה לשחק באירופה רק תורמת להחלטה להכריז על זהות המאמן בקרוב. אם חיפה תשחק באירופה היא תפתח את האימונים באמצע יוני, כשבועיים בלבד אחרי סיום העונה. "יכול להיות שהמינוי התעכב עד עכשיו כי שחר רצה לדעת אם הקבוצה תשחק באירופה, אבל במצב הנוכחי קשה לקחת סיכון. גם אם לא נשחק באירופה, צריך לבנות את הקבוצה נכון", אמר גורם המעורב בפרטים. ללוי לא תהיה בעיה להשתחרר מהחוזה במכבי נתניה, שנמצאת תחת חוסר ודאות כלכלית.

במועדון הדגישו אתמול כי לא ישחררו בקלות את ולדימיר סטויקוביץ' וידרשו פיצוי כספי גבוה מאוד, מה גם שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים. אלון תורג'מן יעזוב בקיץ, אולי לסכנין, ובמועדון מתכוונים לערוך שינוי נוסף בקיץ הקרוב, כמו חיזוק מרכז ההגנה בשחקן נוסף והחתמת קשר התקפי. רועי קהת בתכניות ועשוי להגיע על המשבצת של רובן ראיוס. לארי קאיודה עשוי להירכש.

ולדימיר סטויקוביץ' שוער מכבי חיפה. ניב אהרונסון
לא ישחררו אותו בקלות. סטויקוביץ'/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully