וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התקדמות עם אריאל הרוש, סיכום עם אדי גוטליב

בין האדומים לשוער מכבי נתניה חלה התקדמות והצדדים מקווים לסכם על חוזה לארבע שנים. בלם עכו סיכם לשלוש שנים, אך עדיין קיים פער של 200 אלף שקלים מול קבוצתו בנוגע לדמי ההעברה

one

הפועל תל אביב מנסה למצות את המשא ומתן מול אריאל הרוש. בין הצדדים חלה התקדמות והאדומים מקווים להגיע לסיכום עם שוער מכבי נתניה ולהחתימו על חוזה לארבע שנים.

מוקדם יותר אמרו במועדון: "זכותו לדרוש מה שהוא רוצה. כרגע הנציגים שלו מבקשים כ-1.5 מיליון שקל ברוטו לעונה, ואנחנו לא מתכוונים לשלם את הסכום הזה. אם המספרים ישתנו אולי נתקדם".

בנוסף, הפועל תל אביב הגיעה לסיכום עם הבלם אדי גוטליב על חוזה לשלוש שנים. מה שנותר כעת זהו הסיכום בין הפועל תל אביב להפועל עכו בנוגע לדמי העברה. כרגע ישנו פער של 200 אלף שקלים בין הצדדים.

נציגי המועדון עקבו בחצי גמר הגביע אחר בר אביטן מאחי נצרת. הבלם-קשר בן ה-22, יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה, בלט במשחק נגד מכבי תל אביב והמועדון צפוי להגיש לו הצעה כספית בימים הקרובים. במועדון מקווים לסגור השבוע סופית את עיסקת העברתו של סאן מנחם מרמת השרון, וכמו כן לקדם את המו"מ מול אדי גוטליב.

שוער מכבי נתניה, אריאל הרוש. טל לוי
מתקרב לאדום. אריאל הרוש/טל לוי

בהפועל תל אביב מאוד רוצים לסיים את העונה עם טעם טוב, והניצחון אתמול (שבת) על מכבי נתניה (1:2) גרם להרבה מאוד חיוכים במועדון האדום: "כשמסיימים טוב את העונה זה משפיע על העונה שלאחר מכן, גם על האנרגיות של כולם והאווירה", אמרו בהפועל. "אם הייתה אווירת סוף עונה והיינו מתפרקים זה היה משפיע לשלילה על הכל".

סארי פלאח הקדיש את השער שכבש לסבו שהלך לעולמו ואמר: "היה לי חלום לתת גול ולהקדיש את השער הזה לסבא שלי. אני שמח שזה קרה ומקווה להמשיך ככה. אנחנו שחקנים מקצוענים שצריכים להתרכז בכדורגל. אי הוודאות והדיבורים מפריעים, אבל צריך להתנתק מזה ולעלות למגרש ולשחק. אני מאוד שמח במועדון, מאוד התחברתי לקבוצה ולקהל, היו הרבה עליות וירידות אבל כיף שאנחנו משחקים טוב בתקופה הזאת".

על המשחק אמש אמר פלאח: "שיחקנו מצוין, אני לא יודע למה לא שיחקנו ככה כל העונה. המועדון הזה לא רגיל למאבקי תחתית, היה עלינו הרבה לחץ ויכול להיות שזה השפיע על שחקנים. אחרי שנשארנו בליגה אפשר לשחק יותר משוחרר ורואים את זה בתוצאות. אנחנו מבחינתנו ננסה לעשות את הכי טוב שלנו עד סוף העונה. אני מקווה שהאנשים שבחרו את המאמן החדש יודעים מה טוב לקבוצה, אני מבחינתי אתן את כל מה שיש לי עבור הפועל".

עוד באותו נושא

אלי כהן: "עמדתי במטרה, כנראה שזה טרנד, לקבוע צוות מקצועי חדש"

לכתבה המלאה

הפועל תל אביב פרסמה הודעה תנחומים למשפחתו של אור אסרף, המטייל הישראלי בן ה-22 שגופתו נמצאה היום לאחר שמונה ימים של חיפושים בנפאל, שם שהה בעת רעידת האדמה הקטלנית.

"אסרף, בן היישוב להבים שבדרום, היה אוהד מושבע של הפועל תל אביב ונהג להגיע לכל משחקי הקבוצה. בקיץ האחרון נפצע אסרף בעת שירותו כלוחם יחידת אגוז של גולני באחד הקרבות במבצע צוק איתן, והוזמן לביקור במתחם חודורוב, שם הוענק לו ביחד עם מאה לוחמים נוספים, מנוי למשחקי הקבוצה, כפי שניתן לראות בתמונות מאותו אירוע.

ברגעים אלו קשה לנו למצוא את המילים היכולות לבטא את העצב והצער הגדול המקננים בנו מאז היוודע דבר מותו של אסרף, שהיה אדם בעל ערכים, שתרם לחברה ולמדינה, שאהב ללא גבולות את משפחתו, חבריו וכמובן את הפועל תל אביב. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully