וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עשויה לצרף את בר אביטן מאחי נצרת, גם שלום אדרי על הפרק

נציגי המועדון יעקבו הערב בחצי הגמר אחרי הבלם-קשר שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה. גם חלוץ רמת השרון מועמד. נציגי משטרת ההגירה ביקשו מאיזואגבו להתלוות אליהם מכיוון שאשרת השהייה הזמנית שלו הסתיימה

one

כחלק מהמדיניות החדשה של הפועל תל אביב, במועדון ממשיכים לעקוב אחר צעירים כישרוניים וכאלה שיכולים לעשות קפיצת מדרגה בעתיד על מנת לצרפם למועדון. לאחר הסיכום עם המגן סאן מנחם והמגעים המתקדמים עם עמרי שקל, בקבוצה יעקבו הערב בחצאי גמר הגביע אחר 2-3 שחקנים, כאשר אחד מהם הוא בלם-קשר אחי נצרת בר אביטן.

אביטן בן ה-22 הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשחק בשלוש העונות האחרונות באחי נצרת. מעבר לאביטן, בהפועל תל אביב בודקים אופציה לעסקה עם רמת השרון גם בנוגע לחלוץ שלום אדרי, אך בשלב זה ברמת השרון דורשים כ-750 אלף שקל עבור מחצית מכרטיס השחקן שלו.

במקביל האדומים ממשיכים בהכנות הפיננסיות לעונה הבאה ובמציאת פתרונות יצירתיים. גורמים במועדון סיפרו כי מני וייצמן שוחח עם אלי טביב בניסיון לרכך אותו ולהביא למצב בו יפרוס חלק מהתשלום כלפיו, אך הבעלים של בית"ר ירושלים סירב ועם העברת 50% מהבעלות לידי עדי קריספין ואמיר כבירי יועברו אמורים לעבור לטביב כ-4.7 מיליון שקל.

שחקן מכבי אחי נצרת, בר אביטן (משמאל), מול שחקן הפועל כפר סבא, עידן דוד. אדריאן הרבשטיין
בדרך לאדומים? בר אביטן/אדריאן הרבשטיין

למתחם האימונים חודורוב הגיעו היום שוטרים ממשטרת ההגירה, וביקשו מהבלם אבונימה איזואגבו להתלוות אליהם לחקירה בשל העובדה שאשרת השהייה הזמנית שלו פגה והוא לא מחזיק באשרה קבועה. בהפועל תל אביב הגיבו לנושא, ואמרו: "השחקן הגיע לישראל עם אשרה זמנית שהוציאה לו אשדוד שקלטה אותו למבחנים. הקבוצה הגישה בקשה להארכת האשרה, ובשל תקופת החגים האחרונה חל עיכוב בירוקרטי בקבלתה. אנשי רשות ההגירה עימם שוחחנו מודעים לכך שמדובר בעניין טכני שיטופל היום".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל תל אביב, איזואגבו אבונימה חוגג. מגד גוזני
"העניין יטופל היום". איזואגבו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully