וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י: "אליפות עם טעם מיוחד", בופון: "לא מתעייפים מלזכות"

יובנטוס חגגה אליפות רביעית ברציפות, ובונוצ'י התרגש: "העונה התחילה עם פרידה כואבת מקונטה, אבל היינו מאחורי אלגרי מהיום הראשון". אלגרי: "מודה למי שעזר לי לאורך הדרך"

שחקני יובנטוס חוגגים אלופות. AP
לא שבעים מחגיגות/AP

יובנטוס תמיד רעבה לתארים. האימפריה מטורינו חגגה הערב (שבת) אליפות רביעית ברציפות כשהכניעה את סמפדוריה 0:1 בגנואה, והשלימה עונה חלומית בה יש לה סקודטו ביד והיא יכולה להשלים דאבל כשבחודש יוני תפגוש את לאציו בגמר הגביע האיטלקי. בתווך, הגברת הזקנה תתמקד בחצי גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד, ואפשר לומר שיובה חזרה העונה למקומה הטבעי בקדמת הבמה האירופית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר טוטוספורט לאחר הזכייה של יובנטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשמאסימיליאנו אלגרי נכנס בתחילת העונה לנעליו הגדולות של אנטוניו קונטה, ספק אם אוהדי יובנטוס חלמו שכך תסתיים העונה. בביקור הראשון שלו בוינובו, מתחם האימונים של הגברת הזקנה, בדרכו לחתום על החוזה, האוטו שלו ספג יריקות ובעיטות מצד כ-300 מפגינים שהגיעו למחות על המינוי של "האויב", שכן אלגרי הגיע ממילאן השנואה, ומבחינת אוהדי הביאנקונרי החתמתו הייתה מעין יריקה בפרצוף מצד ההנהלה. כיום אלגרי, בדרכו הצנועה והשקטה, זוכה להערכת האוהדים והשחקנים. "אני מודה לכולם, לכל מי שעזר לי לאורך כל הדרך עד לזכייה בתואר", אמר מאסימיליאנו אלגרי בעיצומן של החגיגות.

זכייה רביעית ברציפות: יובנטוס שוב אלופה אחרי 0:1 על סמפדוריה

הורידו את איטליה על ארבע: אלבום האליפות הרביעית ברציפות של יובנטוס

שיטה בהם: על ההצלחה המפתיעה של מסימיליאנו אלגרי כמאמן יובנטוס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן יובנטוס מאסימיליאנו אלגרי חוגג אליפות. AP
האוהדים לא רצו אותו בתחילת העונה, כיום הוא המלך של יובנטוס. אלגרי מונף אל על/AP

בונוצ'י חוגג בחדר ההלבשה

"זאת אליפות מרשימה עם טעם מיוחד", אמר לאונרדו בונוצ'י, "יש לנו קבוצה גדולה ומאמן גדול. אנחנו מקדישים את האליפות לאוהדים. העונה התחילה עם כאוס ופרידה כואבת מקונטה, אבל היינו מאחורי אלגרי מהיום הראשון. השגנו את המטרה הראשונה העונה, וביום שלישי אנחנו רוצים להמשיך את החלום נגד ריאל בליגת האלופות. לאליפות הזאת יש טעם אחר, כי העונה החלה בסערה עם מאמן חדש. אלגרי היה מספיק חכם כדי להבין את המנטליות שלנו, הוא נתן לנו ביטחון".

ג'אנלואיג'י בופון, שוערה המיתולוגי של יובנטוס ונבחרת איטליה, אמר: "אף פעם לא מתעייפים מלזכות בתארים. זאת הרגשה נהדרת".

בלם הקבוצה ג'ורג'יו קייליני: "לכל אחד מהשחקנים בקבוצה היה חלק באליפות הזאת. כולנו עבדנו קשה כדי להגיע לזה. אסור לנו לחגוג יותר מדי כי ביום שלישי יש לנו משחק חשוב מאוד ואנחנו רוצים להגיע אליו ביכולת שיא".

ארתורו וידאל, שכבש את שער הניצחון ב-0:1 על סמפדוריה, אמר: "אנחנו מאושרים מהזכייה באליפות, אבל לא רוצים לעצור פה. עכשיו נתמקד בריאל מדריד".

* זאת האליפות ה-31 של יובנטוס. הבאות בתור: מילאן ואינטר עם 18 אליפויות כל אחת. אגב, אם תשאלו את אוהדיה הם יגידו שה-33 כי מבחינתם שתיים נשדדו מהם בגלל פרשת הקאלצ'יופולי.

* יובנטוס שנייה בכמות האליפויות שלה בארבע הליגות הגדולות באירופה. לריאל יש 32 אליפויות ספרד, ליובה 31 באיטליה, לבאיירן מינכן 25 בגרמניה ולמנצ'סטר יונייטד 20 באנגליה.

* מאסימיליאנו אלגרי הפך למאמן הראשון באיטליה שזוכה בשתי אליפויות עם שתי קבוצות שונות בשנתו הראשונה בהן. הוא עשה זאת עם מילאן, ועכשיו עם יובה.

* עם הזכייה באליפות הרביעית ברציפות שחזרה יובה את הישגה משנות ה-30 של המאה הקודמת, אז זכתה ברצף של חמש אליפויות בין 1931 ל-1935.

* מאז שאנדראה פירלו עבר ממילאן ליובנטוס בקיץ 2011 הוא זכה באליפות בכל עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully