וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכייה רביעית ברציפות: יובנטוס אלופת איטליה גם ב-2014/15

האימפריה מטורינו עשתה זאת שוב: שער נגיחה של ארתורו וידאל (32) העניק לגברת הזקנה 0:1 על סמפדוריה בגנואה, והביאנקונרי חגגו סקודטו רביעי ברציפות לפני ההתמודדות נגד ריאל מדריד בחצי גמר האלופות

שחקני יובנטוס חוגגים. AP
עונה מופלאה. שחקני יובנטוס חוגגים/AP

יובנטוס עשתה זאת שוב. בפעם הרביעית ברציפות ליתר דיוק. אלופת איטליה שמרה על תוארה כשניצחה הערב (שבת) את סמפדוריה 0:1 במשחק החוץ בגנואה, וחגגה סקודטו רביעי. גם תיקו היה מספיק לשחקניו של מאסימיליאנו אלגרי, אולם הביאנקונרי עשו זאת בסטייל, עם ניצחון חוץ לא קל על סמפ, שנאבקת על מקום בליגה האירופית. יובנטוס עשתה זאת לאחר שהובילה את הטבלה החל מהמחזור הרביעי ולאורך השנה שלטה בסרייה A ללא עוררין.

יובנטוס מודה למיליוני אוהדיה באיטליה וברחבי העולם

יובה הגיעה להתמודדות אחרי שהורידה משמעותית הילוך בליגה בשבועות האחרונים, אך בכל זאת הצליחה להתאושש מההפסד הראשון בדרבי מזה 20 שנה עם ניצחון על פיורנטינה, בו קרלוס טבס שוב הציג את הכושר המסחרר בו הוא נמצא, ועם ניצחון נוסף על סמפדוריה. ביום שלישי הביאנקונרי יארחו את המשחק הראשון מבין שניים מול ריאל מדריד בחצי הגמר, כך שהחגיגות שלהם יהיו קצרות וההכנות למפגש עם הבלאנקוס יחייבו אותם להתעשת מהר.

סמפ מצדה, ניסתה לברוח מעט ליריבה העירונית גנואה במאבק על המקום החמישי, שמוביל לאירופה, אולם אחרי המפגש עם יובנטוס היא רשמה שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים בששת המחזורים האחרונים.

שחקני יובנטוס חוגגים אליפות עם מאמנם מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
שחקני יובנטוס מניפים את מאמנם מאסימיליאנו אלגרי/רויטרס
קשר יובנטוס ארתורו וידאל נוגח לרשת סמפדוריה. AP
וידאל מתרומן גבוה ונוגח את השער שהבטיח אליפות/AP

בדקה ה-32 יובנטוס חגגה את ה-0:1. יורנטה מסר לליכשטיינר, שמצד ימין הרים כדור לפינה הרחוקה של תיבת החמש שם התמקם ארתורו וידאל כשהוא חופשי לחלוטין, והצ'יליאני נגח פנימה וחגג את שערו הראשון בסרייה A מאז חודש ינואר. בדקה ה-58 שוערה של סמפדוריה אמיליאנו ויויאנו רשם הצלה ענקית כשהדף בקצות האצבעות כדור שבעט טבס. יובנטוס המשיכה לשלוט בקצב, ושריקת הסיום נתנה את האות לחגיגות.

משחק נוסף: ססואולו - פאלרמו 0:0

עוד באותו נושא

הורידו את איטליה על ארבע: אלבום האליפות הרביעית ברציפות של יובנטוס

לכתבה המלאה
קשר יובנטוס ארתורו וידאל. AP
שער ליגה ראשון מאז ינואר. וידאל/AP

וזה רק הבקבוק הראשון מתוך כמה. בונוצ'י חוגג בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully