וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "סף השבירה שלנו נמוך, זה מסכם את כל העונה שלנו"

2.5.2015 / 19:29

מאמן הפועל פתח תקוה היה שבור אחרי ההפסד הגורלי להפועל חיפה: "יותר משהם ניצחו, אנחנו הפסדנו. הפסדנו לעצמנו. יש עכשיו אופנה להפיל הכל עלי, בואו נירגע. צריך להרים את החבר'ה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
לא מאבד תקווה. קורצקי/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה עשתה הערב (שבת) צעד ענק אל עבר הליגה הלאומית, כשהפסידה 3:2 להפועל חיפה. דור חוגי העלה את הקבוצה של מנחם קורצקי ל-0:2 מהיר עם שערים בדקות 4 ו-16, אולם חמדי סליחי (45, 53) ואושרי רואש (53) השלימו מהפך מדהים תוך שמונה דקות, וכעת הפועל פתח תקוה נועלת את הטבלה עם 26 נקודות - חמש פחות ממ.ס. אשדוד שנמצאת בחוף מבטחים, ובשבוע הבא הן ייפגשו לקרב גדול על כל הקופה.

"זה לא הזמן לעשות סיכומים, אבל בהחלט הפסדנו פה הזדמנות מצוינת", אמר מנחם קורצקי בסיום. "באנו מוכנים, המשחק הלך לכיוון שלנו, אם המחצית הראשונה היתה נגמרת ב-4:0 אף אחד לא היה מרים גבה. קיבלנו גול בדקה קריטית, יש לנו סף שבירה נמוך, לא בפעם הראשונה, וזה מה שמסכם את כל השנה שלנו. יותר משהפועל חיפה ניצחה אנחנו הפסדנו, הפסדנו לעצמנו. אלה החיים, צריך להשלים עם זה".

"אני לא בא להאשים אף אחד, אני בטוח שהשחקנים נתנו הכל", הוסיף המאמן המפסיד. "האחריות היא שלי, אני לא בורח ממנה. אני לא בא להאשים אף אחד, לקחתי את הקבוצה, ידעתי מה אני מקבל, יש עכשיו אפנה להפיל הכל עלי, בואו נירגע. היו הרבה צירופי מקרים שקרו לנו שהובילו אותנו למצב הזה, גם היום, וזה משהו שמלווה אותנו לכל אורך התקופה שלי וגם לפני כן. צריך להרים את החבר'ה, יש עוד שני משחקים ונצטרך לשחק עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully