וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל רעננה: דורה נזף בשחקנים, האדז'יץ' יפתח?

1.5.2015 / 12:14

אחרי שניצחו את הפועל פתח תקוה ועלו מעל הקו האדום, בעכו חוששים משאננות (שבת, 17:30). החלוץ עשוי להחליף בחוד את אבו ניל, שניר משען בספק. ברעננה, סילבס סיכם לשלוש שנים, בבאייב מוצהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* סיפורו של קאמבק: הפועל עכו צברה 15 נקודות בשמונת המחזורים האחרונים, לעומת 14 בלבד ב-22 המחזורים הראשונים.

* לראשונה מאז המחזור ה-11, עכו פותחת מחזור כשהיא מעל הקו האדום.

* הפועל רעננה ניצחה 0:2 בביקור הקודם שלה בעכו, ולמעשה לא הפסידה במגרשה של יריבתה במסגרת ליגת העל.

* הניצחון הביתי האחרון של עכו על רעננה היה בכלל בליגה הלאומית - 0:1 בספטמבר 2008.

* עד 28 בפברואר הייתה עכו ללא ניצחונות ביתיים העונה. מאז, יש לה שלושה ניצחונות רצופים בבית עם הפרש שערים 0:4.

חיים סילבס סיכם לשלוש שנים בהפועל רעננה

שלומי דורה מאמן הפועל עכו. קובי אליהו
האויב הכי גדול שלו היא השאננות. שלומי דורה/קובי אליהו

מפתחות והכנות: הפועל עכו

למרות הקאמבק שעשתה הפועל עכו והניצחון הגדול על הפועל פתח תקוה, בצוות המקצועי ניסו כל השבוע להוריד את השחקנים אל הקרקע ולהבהיר להם שסיפור ההישארות רחוק מלהיות גמור. המאמן שלומי דורה אמר לשחקניו במהלך השבוע "כלום לא גמור יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות, עוד לא השלמנו את המשימה". המאמן גם נזף בשחקנים באחד האימונים והכל מתוך מטרה להשאיר את השחקנים ברמת מוכנות גבוהה.

גם השחקנים יודעים שהקבוצה עדיין לא הבטיחה הישארות ולמרות שעלו מעל הקו האדום, בקרב שחקני הקבוצה מבינים שאם לא ינצחו מחר את הפועל רעננה הם עשויים לשוב שוב אל המקום שמוביל לליגה הלאומית. "הפסד מחר ולא עשינו כלום", אמר שחקן בעכו, "אנחנו חייבים לעלות דרוכים כמו שעשינו במשחקים האחרונים. רעננה לא תגיע כדי להתבטל".

בצד המקצועי, נראה שדורה מתלבט אם לעלות באותו הרכב או להחזיר את אמיר האדז'יץ' ל-11 על חשבונו של אמיר אבו ניל. שניר משען נמצא בספק למשחק אך בעכו מעריכים שהמגן הימני יוכל לפתוח בהרכב ויהיה כשיר בסופו של דבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל עכו, יוסי דורה, חוגג עם אוהדי הקבוצה. קובי אליהו
צריך להוריד את השחקנים לקרקע. יוסי דורה/קובי אליהו

מפתחות והכנות: הפועל רעננה

בצל ההכנות למשחק נגד הפועל עכו, סיכם המאמן חיים סילבס על חוזה לשלוש שנים נוספות בקבוצה. בהנהלת המועדון מרוצים מאוד מעבודתו של סילבס, שהיה קרוב להעפיל עם הקבוצה לפלייאוף העליון, אבל ברגע האחרון המקום הזה חמק מרעננה, שמסיימת עונה מוצלחת שנייה בליגת העל.

למרות שרעננה גמרה מעשית את העונה, בשבת מחכה לה קרב מעניין נגד יריבה שנלחמת על החיים שלה, והקבוצה של חיים סילבס תנסה לסיים עם טעם מתוק את העונה הזו, במיוחד לאור העובדה שבשלושת המחזורים האחרונים רעננה לא ניצחה. במשחק הזה תחסר הקבוצה מהשרון את אנתוני ווקאמה שגמר את העונה בעקבות הקרע ברצועה בקרסול. מלבדו יחסר סילבס גם את בן והבה הבלם שסובל משבר בעצם הלחי, וגם הוא לא ישוב לשחק העונה, וכן את אלי בבאייב המוצהב.

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. מגד גוזני
זוכה לאמון של ראשי המועדון. חיים סילבס/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל עכו: יוסי דורה

ברגעים כאלה שהקבוצה בסוג של אופוריה צריך מישהו שיוריד את השחקנים לקרקע. יוסי דורה עבר במהלך הקריירה לא מעט קרבות הישרדות והוא זה שיצטרך לתת מהניסיון שלו ומהמלחמה שלו כדי שעכו לא תירדם ותשיג עוד שלוש נקודות.

הפועל רעננה: שובל גוזלן

החלוץ הצעיר רושם עונה לא רעה בכלל ועד כה כבש כבר שבעה שערים. גוזלן, כמו שאר מושאלי מכבי חיפה, ינסה להוכיח את יכולתו במחזורים שעוד נותרו עד סיום העונה והחלוץ יודע שגם אם לא יחזור לסגל הירוקים בקיץ, סיומת טובה העונה עשויה לסייע לו למצוא קבוצה בכירה לשנה הבאה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: עכו
קהל: 2000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully