וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: חיים סילבס סיכם לשלוש שנים במועדון

המאמן שרשם הצלחה גדולה העונה והיה קרוב להוליך את הקבוצה מהשרון לפלייאוף העליון זכה לאמון של ראשי המועדון ויוביל את הקבוצה גם בשנים הבאות. נגד עכו קבוצתו תחסר את בבאייב המוצהב

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס. מגד גוזני
יכול להתחיל לבנות את הקבוצה לעונה הבאה. חיים סילבס/מגד גוזני

חיים סילבס סיכם היום (שישי) לשלוש שנים כמאמן הפועל רעננה. סילבס, שעבורו הייתה זו עונת הבכורה כמאמן ראשי בליגת העל, עזב את רעננה במהלך העונה, אבל חזר אליה תוך זמן קצר והיה קרוב להעפיל עם הקבוצה מהשרון לפלייאוף העליון. למרות זאת, סילבס קיבל את אמונם של אנשי המועדון שנתנו לו את ברכת הדרך להוביל את הקבוצה גם בשנים הבאות.

אחרי פרישתו ממשחק פעיל, סילבס נשאר בהפועל עפולה קבוצתו האחרונה כשחקן ומונה למאמן הקבוצה, אך נפרד ממנה ומונה לעוזרו של תומר קשטן בהפועל רעננה. לאחר עזיבת קשטן, סילבס שימש כעוזרו של קורצקי בקבוצה ועלה עימה לליגת העל. בסוף אותה עונה סילבס החליף את קורצקי כמאמן הראשי, אך בינואר השנה פוטר והוחזר כעבור ארבעה ימים אחרי שהמשא ומתן עם חיים שאבו לא צלח. כשחקן, סילבס גדל במכבי חיפה, אך לא קיבל בה הרבה דקות ורשם בין היתר קדנציות במכבי פתח תקוה, בית"ר ירושלים, בני יהודה, עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע.

למרות שרעננה גמרה מעשית את העונה, בשבת מחכה לה קרב מעניין נגד הפועל עכו שנאבקת על החיים שלה (17:30). במשחק הזה תחסר רעננה את אנתוני ווקאמה שגמר את העונה בעקבות הקרע ברצועה בקרסול. מלבדו יחסר סילבס גם את בן והבה הבלם שסובל משבר בעצם הלחי, וגם הוא לא ישוב לשחק העונה, וכן את אלי בבאייב המוצהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully