וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין ביין אישר: "מכבי תל אביב תקיים מחנה ומשחקי ראווה בניו יורק"

30.4.2015 / 21:00

כפי שנחשף בוואלה ספורט, המנכ"ל הודיע בערב הגאלה: "נצא ב-28 ביוני ונשחק מול ניו יורק קוסמוס, סיטי ורד בולס". ערן זהבי נבחר לשחקן העונה וזכה בפרס שער העונה. הנעל שלו נמכרה ב-24 אלף שקלים

קובי אליהו

מכבי תל אביב קיימה הערב (חמישי) בנמל ערב גאלה חגיגי, אשר בפתיחתו הודיע המנכ"ל מרטין ביין על קיום מסע לארה"ב, כפי שנחשף בוואלה ספורט. בקבוצה מתכוונים לקיים במסגרת המחנה גם משחקי ראווה לחיזוק הקשר עם הקהילה היהודית בניו יורק, ושם למעשה יערכו את ההכנה לקראת משחקי מוקדמות ליגת האלופות.

הצהובים ימריאו ב-28 ביוני וישחקו מול כל שלוש הקבוצות שמייצגות את העיר ניו יורק, ובין היתר יפגשו כוכבים כמו ראול (ניו יורק קוסמוס), דויד וייה ואולי פרנק למפארד (ניו יורק סיטי) ומלך שערי ה-MLS בראדלי רייט פיליפס (ניו יורק רד בולס).

צפו בתמונות מערב הגאלה

ג'ורדי קרויף/קובי אליהו

המועדון גם חילק פרסים בקטגוריות שונות במהלך האירוע, כששחקני הקבוצה בחרו את שחקן העונה שלהם והזוכה, כמה מפתיע, היה ערן זהבי שאמר: "תודה רבה לחברים בי".

פאנל הבוחרים (בוני גינצבורג, אלי דריקס, בני טבק וגדעון בריקמן) בחר דווקא בקפטן שרן ייני לשחקן העונה, בעוד זהבי הסתפק אצלם בפרס על שער העונה (המספרת לרשת בית"ר) ודור פרץ נבחר לתגלית העונה. יהונתן כהן זכה בפרס על שער העונה בנוער, בזכות הביצוע שלו בדרבי מול הפועל תל אביב. פרס מפעל חיים הוענק ליהודה לבני.

ג'ורדי קרויף התייצב על הבמה לצד שרן ייני ואמר: "אני מאושר בשביל הקפטן הזה. הפרידה שלו ממכבי היא הפסד עצום. אנחנו במכבי נהיה מאושרים לקבל אותך תמיד". ייני עצמו אמר: "אני לא נוטש כי נוטשים ספינה טובעת ומכבי היא לא כזו. אני מאחל למכבי לזכות בעוד ועוד אליפויות ולהגיע לליגת האלופות".

חשיפת וואלה ספורט

מכבי תל אביב תקיים מחנה אימונים בארה"ב

לכתבה המלאה
ג'ורדי קרויף (מימין), ג'וני קליין מנכ"ל יוניצ"ף בישראל, מרטין ביין מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
פרגן לשרן ייני על הבמה. ג'ורדי קרויף, מימין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במהלך המכירה הפומבית הועמדה למכירה חולצת האליפות של 2012 עם חתימות כל השחקנים, שנרכשה תמורת 18 אלף שקלים. אלא שהקונה החליט לתרום את הכסף ולהשיב את החולצה למכירה חוזרת. הנעל עמה כבש ערן זהבי במספרת מול בית"ר ירושלים, נמכרה בלא פחות מ-24 אלף שקלים.

לאחר מכן הועמדה למכירה ארוחה בחדר פרטי של מסעדת בשרים עם שני שחקנים של הקבוצה, ומי שרכשו אותה היו זהבי, ברק יצחקי ושרן ייני יחדיו, בסכום של 21 אלף שקלים. הם כמובן העמידו את הארוחה למכירה נוספת (8,000 שקלים). טיסה עם הקבוצה וכניסה זוגית למשחק של מכבי תל אביב באירופה נמכרה ב-10,500 דולר, בעוד זוג כרטיסים לקלאסיקו בקאמפ נואו נמכר ב-12 אלף יורו. בערב הגאלה גויסו 355 אלף שקלים.

מרטין ביין מנכ"ל מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
התייעץ עם ג'ורדי ופאקו. מרטין ביין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מרטין ביין אישר בערב הגאלה: "נקיים מחנה אימונים בניו יורק במהלך הקיץ ונשחק נגד ניו יורק קוסמוס, ניו יורק סיטי וניו יורק רד בולס. התייעצתי עם ג'ורדי ופאקו מבחינה מקצועית והסכמנו שזה יהיה שדרוג. אנחנו יודעים שנשחק באירופה וחשבנו שזה צעד גדול עבור המועדון, גם מבחינה שיווקית. אנחנו רוצים להתרחב בצורה גלובאלית. יהיה מרגש לשחק מול הקבוצות האלה. נטוס ב-28 ביוני ונשהה בניו יורק 10 ימים".

ביין הוסיף: "לדעתי מה שהופך מועדון כדורגל לגדול באמת זה מתן הכבוד לשחקני העבר, לאנשים שתרמו למועדון כמו צביקה רוזן, גדי ברומר, בני טבק. בערב כזה אנחנו זוכרים גם את אלו שאינם איתנו, ביניהם אבי כהן ז"ל, שרעייתו נמצאת איתנו. זה אירוע חשוב וייחודי, לאחד כך את משפחת מכבי תל אביב. שחקני העבר ושחקני ההווה נמצאים כאן כדי לחגוג את העתיד. כולם כאן איתנו, יחד עם חברי הנהלה וספונסרים.

"ראינו התקדמות השנה בכל הנוגע לפן השיווקי והפרסומי. אנחנו מנסים להתרחב גם מעבר לים, לאפיקים חדשים, בעזרת מהלכי מרצ'נדייז. אנחנו מתכוונים לפתוח חנות נוספת של המועדון בראשון לציון, בעקבות הצלחת החנות בתל אביב.

"ג'ורדי תמיד אמר שהכדורגל לא הולך לישון, ואני יכול להבטיח לכם שאנחנו לא ננוח על זרי הדפנה. נמשיך קדימה כמשפחה, וערבים כאלה מסמלים משפחה אמיתית".

על מצב הקבוצה אמר: "אם בתחילת העונה היו שואלים אותנו איפה נרצה להיות, ברור שהיינו שמחים להיות בנקודה הזו, בה אנחנו יכולים לזכות בכל התארים. אנו בעמדה מצוינת ומקווים לסיים את העונה בצורה מוצלחת. המועדון לקח אליפויות לפניי ואני מקווה שנזכה גם הפעם. כולם רוצים להיות מעורבים בהתקדמות המועדון גם לליגת האלופות, אין סיבה שלא נצליח לעשות את זה. נשקיע כדי להתקדם, אבל זו צריכה להיות השקעה מדודה. היא לא חייבת להיות בהוצאת כסף על שחקנים, אלא השקעה גם בהתקדמות שיווקית ופרסומית".

על עתידם של קרויף ופאקו במועדון אמר ביין: "הם תמיד היו מקצוענים. כל הזמן יש דיבורים, אבל נודיע לגביהם במועד הנכון מבחינת המועדון. אנחנו מקווים להשאיר שחקנים כמו ערן זהבי וטל בן חיים. הם חיוניים כדי שנעמוד במטרות שלנו, אבל בכדורגל הכול דינמי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקן העונה. זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגלית העונה. דור פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אולם "טראסק", ערב הגאלה של מכבי תל אביב. קובי אליהו
אולם "טראסק", ערב הגאלה של מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully