וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחנה אימונים בארה"ב? מכבי תל אביב ביררה האם לשחקנים יש ויזות

30.4.2015 / 17:25

המנהל בני טבק בדק את עניין הוויזות, כשבקבוצה שוקלים לקיים מחנה בארה"ב ולכלול במסגרתו גם משחקי ראווה לחיזוק הקשר עם הקהילה היהודית. הקבוצה הצטרפה ליוניצ"ף ותלבש חולצה עם סמל הארגון במשחק הקרוב מול מכבי חיפה. המועדון מתכנן לפתוח חנות אוהדים נוספת

מערכת וואלה!

האם מכבי תל אביב בדרך לקיים לראשונה מחנה אימונים בארה"ב שיכלול גם משחקי ראווה כחלק מהקשר עם הקהילה היהודית במקום? לוואלה ספורט נודע כי באחרונה פנה המנהל בני טבק לשחקני הקבוצה ובירר מי מהם מחזיק בוויזה לארה"ב ומי זקוק להכנת ויזה בזמן הקצר שנותר עד המחנה המתוכנן. יש לציין כי העניין טרם נסגר סופית בגלל העיכוב בגזרות של ג'ורדי קרויף ופאקו אייסטרן.

מה שבטוח, בקבוצה הבהירו כי לא יחזרו לקיים את המחנה כפי שעשו בעונה שעברה באוסטריה, ועד כה לא נקבע יעד חלופי. מבחינת השחקנים, המשמעות בבירור בנוגע לוויזות היא שקרוב לוודאי שהמחנה יתקיים בארה"ב. ראוי לציין שבקיץ שעבר קיימה נבחרת ישראל מחנה מקוצר בארה"ב ובמסגרתו שיחקה נגד נבחרות מקסיקו והונדורס.

שחקני מכבי תל אביב איתן טיבי (ימין) יובל שפונגין (שני מימין) מהראן ראדי (שלישי מימין). קובי אליהו
נראה שהמועדון מצא להם יעד מפתיע. שחקני מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו

בינתיים, מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) על הצטרפותה ל-Team Unicef. אלופת ישראל הצטרפה היום לשורה של מועדוני ענק אירופיים כברצלונה ומנצ'סטר יונייטד ותשתף פעולה עם יוניצ"ף - ארגון האו"ם למען ילדים. הפעילויות והכספים שיגויסו כתוצאה משיתוף הפעולה עם הסניף הישראלי של יוניסף יהיו למען ילדים בישראל ויאפשרו למועדון להיות חלק מאחד מארגוני הסיוע המובילים בעולם, תוך שהוא מצטרף לרשימת-על של אושיות וארגונים מהמובילים באירופה.

כחלק מההסכם ילבשו שחקני מכבי תל אביב את סמל יוניסף על החולצה החל ממשחק הליגה הקרוב נגד מכבי חיפה באצטדיון 'סמי עופר' ועד תום העונה. זאת, על מנת לציין את תחילת היוזמה לקידום זכויותיהם של ילדים, פעילות שתכלול ביקורים של שחקני הקבוצה בבתי ספר ברחבי הארץ כמודלים לחיקוי המייצגים את מטרות השותפות.

מנכ"ל מכבי תל אביב, מרטין ביין, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "כל מי שקשור למכבי תל אביב עובד מאוד קשה על מנת לנצל את הזכות שניתנה לנו לעזור לאחרים ולעשות את ההבדל היכן שמתאפשר לנו. החזון שלנו הוא להפוך למודל לחיקוי כלל ארצי של השגת כל המטרות שלנו בין אם מדובר מבחינה ספורטיבית, חברתית או תרבותית. זהו כבוד גדול להצטרף לרשימה כה יוקרתית של מועדונים אותה בחר יוניסף וכזה המייצג נאמנה את השאיפות שלנו כמועדון".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "כל הסגל נרגש מעצם השותפות עםUNICEF ומהידיעה כי המועדון הצטרף לרשימה של המועדונים הבכירים בעולם, הפועלים לצד אושיות ספורטיביות למען רווחתם של אחרים. זהו דבר מאוד מיוחד לדעת כי ניתנה לנו ההזדמנות לקחת חלק יחד איתם בקמפיינים למטרות צדקה למען ילדים בישראל, ידיעה המרגשת את כל שחקני הסגל ותורמת לכל המעורבים בדבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שרן ייני קפטן מכבי תל אביב עם חולצת Unicef. מכבי תל אביב, אתר רשמי
שרן ייני עם החולצה החדשה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מגייסים מאמצים גדולים להגדלת ההכנסות של המועדון ובקרוב היא מתכוונת לפתוח חנות נוספת למכירת אביזרי הקבוצה וכל הכלים הנלווים אליהם. חנות הקבוצה ברחוב דיזינגוף בתל אביב נחשבת לסיפור הצלחה והבעלים מיטש גולדהאר מאוד מרוצה מהתפוקה שלה. בביקור האחרון שלו בישראל הקדיש גולדהאר פרק זמן נרחב לקידום החנות והוא שבע רצון ממה שקורה שם. יחד עם זה מעריכים במועדון כי פתיחת חנות נוספת, ככל הנראה באזור ראשון לציון, תגדיל בצורה משמעותית את ההכנסות. גם העובדה שהחנות במרכז תל אביב אינה נגישה כמו מרכז קניות או קניון, מפאת בעיות החנייה, מעודדת את קברניטי המועדון לפתיחת חנות נוספת ויתכן אף ששתיים כאלה באזורים שהגישה בהם אל החנות תהיה קלה יותר.

יש לציין כי אלמנט נוסף עומד בראש הסיבות להגדלת ההכנסות ממקורות נוספים. מדובר בכל חוקי ה'פייר פליי' שאמורים לחול גם בליגה הישראלית כשהמשמעות היא שהזרמת הון של בעלי קבוצה, אמורה להיות מוגבלת וקשורה ביחס ישיר לתקציב הממוצע של קבוצות הליגה. במכבי תל אביב מסתכלים כמה צעדים קדימה ורוצים שלמועדון תהיה הכנסה קבועה מכמה אפיקים, כך שלא הכל יהיה תלוי ישירות במיליונים שגולדהאר יעביר מקנדה.

הכנסה ממכירת אביזרים, חולצות ומזכרות היא דרך אחת עליה בונים במועדון. עניין נוסף שנמצא בתהליך הוא שדרוג פלטפורמות המידע של המועדון. באחרונה צורפו עוד אנשי מקצוע לאתר האינטרנט של המועדון וגם הגישה לפייסבוק ולטוויטר מאוד מתפתחת. במכבי יש כאלה שמדברים על הכנסות עתידיות מפרסומות בכלי התקשורת של הקבוצה. בכל הקשור לספונסר ראשי, הרי שמיטש גולדהאר ממשיך להיות מאוד קשוח ובלתי מתפשר כלפי כל מי שמתעניין כבר שנים באימוץ הקבוצה. האחרון שהיה רציני היה יזם הנדל"ן אלדד פרי שעל פי המידע הציע 1.8 מיליון שקל תמורת פרסום על החולצה. במכבי סיפרו בימים האחרונים כי הסכום לקראת העונה הבאה צריך להיות אפילו גבוה יותר.

(עדכון ראשון: 14:53)

מיטש גולדהאר הבעלים של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חושב קדימה. מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully