וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאסול: "קודם אקדיש זמן לילדה שלי, רק אחר כך אחשוב על הווריורס"

חגיגה בממפיס לאחר ה-1:4 על פורטלנד שהבטיח מקום בחצי גמר המערב. אלן: "חשבתי רק על הטיסה הביתה". אולדרידג': "מכעיס לעוף בשלב מוקדם". בודנהולצר על ניצחון אטלנטה: "כל משחק חשוב יותר מקודמו". וגם: המספרים

שחקן ממפיס גריזליס, ג'ף גרין, חוגג. GettyImages
חגיגה בממפיס. ג'ף גרין מאושר/GettyImages

ממפיס גריזליס סגרה הלילה (בין רביעי לחמישי) את הסיפור מול פורטלנד, כשניצחה אותה 93:99 במשחק מספר חמש, והיא העפילה לחצי גמר המערב לאחר 1:4 בסדרה מול הבלייזרס. אטלנטה, שהסתבכה עם שני הפסדים בברוקלין, חזרה לעצמה בביתה כשניצחה את הנטס 97:107 ועלתה ל-2:3 חשוב מאוד מבחינתה בסדרת רבע הגמר.

seperator

גריזליס - בלייזרס: מספרי המשחק

* ממפיס ניצחה בחמשת משחקי 5 האחרונים שלה, ועלתה למאזן של 2:3 במשחקים בהם היתה לה הזדמנות לסגור סדרה במשחק ביתי.

* הגריזליס סגרו את המשחק עם 10 קליעות עונשין מדויקות מ-14 ניסיונות ב-64 השניות האחרונות (33%).

* הבלייזרס הפסידו בסיבוב הראשון בפעם השביעית מתוך שמונה ההופעות האחרונות שלהם בפלייאוף. הפעם היחידה בה הם צלחו את שלב הפתיחה הייתה בשנה שעברה, אז הגיעו עד לסיבוב השני.

* למרכוס אולדריג', אולי במשחקו האחרון במדי פורטלנד, סיים את הסדרה עם מאזן עגום של 37 מ-112 מהשדה.

* סי ג'יי מקולום השווה את שיא המועדון עם ארבע שלשות ברבע אחד, והפך לשחקן הראשון של המועדון שקולע מהספסל 15 נקודות לפחות בשלושה משחקי פלייאוף רצופים מאז מייקל תומפסון ב-1985.

שחקן פורטלנד, למרכוס אלדריג', נחסם על ידי שחקן ממפיס גריזליס, מארק גאסול. AP
אלדריג' נחסם על ידי גאסול. יעזוב את פורטלנד/AP

ציטוטי המשחק

פורוורד הגריזליס, טוני אלן, שסיים את המשחק עם שמונה נקודות, שבעה ריבאונדים, ארבעה אסיסטים ושתי חסימות, אמר בהתרגשות: "הדבר היחידי שחשבתי עליו במהלך המשחק היה הטיסה חזרה הביתה". קורטני לי, שסיים עם 20 נקודות, הוסיף: "שיחקנו עם הרגשות של האוהדים לאורך המשחק. היה לנו יתרון גדול ולאחר מכן איבדנו אותו, אך למרבה המזל התעשתנו במהרה וחזרנו למשחק".

מארק גאסול, שסיים כקלע הבולט של ממפיס עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים, נשאל מה יעשה עכשיו כשהסדרה נגמרה: "יש לי המון דברים לעשות בבית והאמת? זה מרגיש נהדר. אקדיש גם זמן לילדה שלי ורק אז אחשוב על הסדרה הבאה מול גולדן סטייט".

האם למרכוס אולדריג' ערך את משחקו האחרון בשורות פורטלנד? אולדריג', ששיחק בפורטלנד מ-2006, אז נבחר בדראפט, עשוי להפוך לשחקן חופשי בקיץ. "אנחנו אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה", אמר אולדריג'. "האכזבה גדולה, אין ספק, אבל אני בטוח שנתאושש מכך. אנחנו יודעים שהקבוצה שלנו שווה הרבה יותר מזה. אני כועס כי אני הולך הביתה בשלב מוקדם ומאוכזב שלא המשכנו עוד שלב". "זו הייתה עונה מאוד מיוחדת", הודה מאמן פורטלנד, טרי סטוטס. "למרבה הצער ישנם דברים שלא הסתדרו כמו שצריך ולא הלכו בכיוון שרצינו".

עוד באותו נושא

ממפיס סגרה את הסיפור מול פורטלנד, אטלנטה מובילה

לכתבה המלאה
שחקן ממפיס גריזליס מארק גאסול. AP
מחכה לחזור הביתה. מארק גאסול/AP

אטלנטה - ברוקלין: מספרי המשחק

* אל הורפורד הפך לשחקן השלישי בתולדות ההוקס שרושם שני משחקי פלייאוף של לפחות 20 נקודות ו-15 ריבאונדים. הקודמים היו מוזס מאלון וג'וש סמית'.

* קייל קורבר, שקיבל לפני המשחק את פרס ה-NBA Sportmanship השנתי, הפך לשחקן ההוקס הראשון שזוכה בתואר הזה, בו זכה חברו לקבוצה אלטון ברנד במדי הקליפרס ב-2006.

* ההוקס ניצחו למרות שקיבלו רק 16 נקודות מהספסל (8 נקודות של פרו אנטיץ', 6 של דניס שרודר ו-2 של קנט בייזמור), לעומת 41 נקודות של מחליפי הנטס.

שחקני אטלנטה הוקס, קייל קורבר ואל הורפורד חוגגים. GettyImages
באטלנטה מאושרים. קורבר והורפורד חוגגים/GettyImages

ציטוטי המשחק

"זה הפלייאוף, כל משחק חשוב יותר מקודמו", אמר מאמן ההוקס, מייק בודנהולצר. "היו חלקים במשחק שלא היינו טובים כמו שהיינו אמורים להיות, אבל התגברנו על זה". "רצינו מאוד לנצח במשחק הזה", ציין קייל קורבר, שסיים עם 17 נקודות, חמישה ריבאונדים ושני אסיסטים ב-40 דקות.

"לא הגענו למשחק עם ציפיות", הודה אל הורפורד, שקלע 20 נקודות וקטף 15 ריבאונדים בניצחון. "הפלייאוף הוא עונה חדשה מבחינתנו". "אם אתה לא מוכן למשחק מספר חמש בפלייאוף ה-NBA, אתה לא שחקן כדורסל", הוסיף דמאר קארול. "כל הקבוצה יצאה למשחק כמו מלוע של תותח".

שחקן ברוקלין נטס, ג'ו ג'ונסון. GettyImages
יתעוררו במשחק הבא? ג'ו ג'ונסון מאוכזב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully