וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס סגרה את הסיפור מול פורטלנד, אטלנטה מובילה

הגריזליס חגגו עם 93:99 בדרך ל-1:4 ומפגש מול גולדן סטייט, אחרי שמארק גאסול כיכב עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים. ההוקס חזרו להוביל בזכות 97:107 על ברוקלין והם צועדים ביתרון 2:3

מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס מול מיירס לאונרד שחקן פורטלנד. AP
עכשיו נראה אותו מול סטפן קרי. מארק גאסול/AP

הסיבוב הראשון בפלייאוף נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שני משחקים, כאשר אטלנטה השיגה שוב יתרון נגד ברוקלין, ועלתה ל-2:3 בזכות ניצחון 97:107. ממפיס סגרה את הסיפור נגד פורטלנד וניצחה 93:99 בדרך ל-1:4 בסדרה ומפגש מסקרן נגד גולדן סטייט.

אטלנטה - ברוקלין 97:107 (2:3 לאטלנטה)

אחרי שהסתבכה בגלל שני הפסדים בברוקלין, אטלנטה החזירה לעצמה את היתרון בסדרה לקראת המשחק השישי שיתקיים בליל שישי. למרות פציעות של אל הורפורד וג'ף טיג, הם סיימו עם חיוך גדול הלילה. כל אחד מהם קלע 20 נקודות, וסייעו לקבוצה שסיימה ראשונה במזרח לנשום אוויר לקראת ההמשך.

ברוקלין כבר פיגרה ב-17 בסיומו של הרבע הראשון, אבל חזרה בצורה מעוררת כבוד. אלן אנדרסון החל בקאמבק ברבע השני וקלע את מרבית הנקודות לקבוצה שלו בדרך להקטין ל-53:44 עם הירידה להפסקה. הורפורד דאג לשמור על ההפרש דו ספרתי, ופרו אנטיץ' תרם לכך גם הוא לא מעט, אבל ג'רט ג'אק הקטין ל-82:70 עם סיומו של הרבע השלישי. ג'אק קלע 12 נקודות רצופות עבור הקבוצה שלו והקטי לנקודה 90:89 כשנותרו קצת יותר מארבע דקות לסוף, ג'ו ג'ונסון קלע שתי שלשות רצופות, אבל דווקא אז טיג נכנס לעניינים מצוין, בזמן שברוקלין התייבשה בהתקפה.

כל החמישייה של אטלנטה סיימה בספרות כפולות, כאשר דמארה קארול קלע 24 נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים ולקייל קורבר היו 17. אצל ברוקלין, אנדרסון קלע 23 נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים, ג'ונסון סיים עם 18 והוסיף תשעה ריבאונדים, כשגם לג'אק היו 18.

אל הורפורד שחקן אטלנטה הוקס מול ג'ארט ג'ק שחקן ברוקלין נטס. AP
נפצע, אבל יכול לחייך. אל הורפורד/AP

ממפיס - פורטלנד 93:99 (1:4 לממפיס בסדרה)

זהו, סוף סוף זה נגמר, וממפיס השיגה את המקום בחצי גמר המערב. הגריזליס עבדו קשה בסדרה הזו, אבל סיימו אותה עם הרבה חיוכים. מלבד המעידה במשחק הרביעי בפורטלנד, הגריזליס השיגו ניצחונות משכנעים בדרך למפגש המסקרן נגד גולדן סטייט. גאסול חגג עם 26 נקודות ו-14 ריבאונדים, לקורטני לי היו 20 ולזאק רנדולף 16. אצל המפסידים סי ג'יי מקולום תרם 33 נקודות, וגם ה-22 של דמיאן לילארד לא הספיקו הלילה.

ממפיס פתחה עם 1:13 קטלני בראשות זאק רנדולף, אבל דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום דאגו להתגבר על הדקות הראשונות והחזירו ל-20:20 בסוף הרבע הראשון. פורטלנד אמנם הובילה לפרקים ברבע השני, אבל דקות טובות של וינס קרטר הצעידו את ממפיס ל-39:46 בהפסקה. מקולום דאג להחזיר את האורחים לעניינים ודאג גם לארבע הנקודות האחרונות ברבע השלישי כדי לצמצם ל-66:68. הרבע האחרון היה צמוד בחלקו הראשון, אבל רנדולף הוליך לעשר הפרש כשנותרו שלוש דקות וחצי לסוף. מקולום שוב ניסה להוביל קאמבק, ולילארד עם חמש רצופות לאורחים הקטין ל-95:90 כשנותרו 25 שניות לסוף. נקודות מהקו של גאסול וקורטני לי מהעונשין העלימו שלשה של סטיב בלייק וסגרו למעשה את הסיפור.

זאק רנדולף שחקן ממפיס גריזליס מול למארקוס אולדרידג' שחקן פורטלנד בלייזרס. AP
זאק רנדולף ולמארקוס אולדרידג' במאבק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully