וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אנחנו מה שכל קבוצה רוצה להיות"

מאמן צ'לסי ממשיך להשיב לביקורות על השיעמום מהבלוז: "מה שהשחקנים עושים זה פנומנלי. במקום לחשוב על חגיגות בסטמפורד ברידג', הקהל צריך להיות מוכן לדחוף את הקבוצה ביום ראשון". ומדוע מאמן לסטר תקף עיתונאי?

one

צ'לסי עשתה אתמול (רביעי) צעד אולי אחד לפני אחרון בדרך לאליפות באנגליה אחרי 1:3 בחוץ על לסטר. ביום ראשון היא תוכל לזכות באליפות עם ניצחון ביתי במחזור הקרוב מול קריסטל פאלאס. נגד השועלים זה החל קשה, והתהפך בהמשך כאשר עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה מארק אלברייטון הבקיע ללסטר. במחצית השנייה דידייה דרוגבה, ג'ון טרי וראמירס (שער לחיבורים) הפכו והעלו את הבלוז ליתרון 13 נקודות על פני מנצ'סטר סיטי.

בצל הדיבורים על כך שהיא אולי משעממת, ז'וזה מוריניו מצא את ההזדמנות שוב להבהיר: "אני חושב שמה שהשחקנים עושים זה פנומנלי. הם במקום הראשון מאז היום הראשון, זה לא פשוט. לשחק נגד קבוצה שיש לה ריצה נהדרת, והשיגה 12 מ-12 ומשחקת בבית עם התלהבות רבה וביטחון עצמי זה לא פשוט. פיגרו במחצית, והשחקנים הגיע במחצית השנייה ועשו את זה כמו שהם יודעים, זה פנטסטי".

צ'לסי ניצחה 1:3 בחוץ את לסטר סיטי. תזכה באליפות בראשון?

מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. Ian Walton, GettyImages
"אני לא צריך שאנשים אחרים יזהו את מה שאנחנו עושים. אני יודע בדיוק מי אנחנו". מוריניו/GettyImages, Ian Walton

מוריניו המשיך וגונן על הקבוצה שלו: "אני יודע מה אני מרגיש ביחס לעבודה בשנתיים האחרונות ועם העבודה של הבחורים האלה שעושים את זה מהיום הראשון. אני לא צריך שאנשים אחרים יזהו את מה שאנחנו עושים. אני יודע בדיוק מי אנחנו ואני חושב שבכל פרמטר פרגמטי שאנחנו מה שכל קבוצה רוצה להיות. אני חושב שהייתה לנו הופעה טובה וניצחון טוב מאוד, ועכשיו במקום לחשוב על חגיגות בסטמפורד ברידג', צריך להיות מוכנים לדחוף את הקבוצה ביום ראשון הבא. אנחנו צריכים לנצח וצריכים שסטמפורד ברידג' לא תחגוג את התואר מכיוון שהוא עדיין לא אצלנו. אנחנו צריכים שידחפו אותנו כדי להשיג את שלוש הנקודות שאנחנו צריכים".

ומנגד, מאמן לסטר נייג'ל פירסון ניצל את מסיבת העיתונאים כדי לתקוף את אחד העיתונאים ששאל אותו על הביקורת שיש לשחקנים במהלך העונה, ואמר לו: "היית בחופשה בחודש וחצי האחרון? אם אתה לא יודע את התשובה לשאלה הזו, אז אני חושב שאתה בת יענה. הראש שלך צריך להיות בתוך החול. אתה נמצא פה לא מעט, ואם אתה שואל שאלה כזו, אתה כנראה מאוד טיפש או אידיוט, אחד מהשניים. אני מצטער, אתה פשוט טיפש".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו במאמן לסטר מאבד עשתונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully