וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 בחוץ את לסטר סיטי. תזכה באליפות בראשון?

הבלוז יכולים לחגוג את התואר עם ניצחון ביתי במחזור הקרוב מול קריסטל פאלאס, זאת לאחר שהפכו פיגור מול השועלים לניצחון בזכות שערים של דידייה דרוגבה, ג'ון טרי וראמירס במחצית השנייה

one

צ'לסי תזכה השנה באליפות אנגליה. אם למישהו עוד היה ספק קל שבקלים בכך, הגיע הניצחון הערב (רביעי), 1:3 בחוץ על לסטר סיטי במשחק השלמה והבלוז עלו ל-80 נקודות, כאשר נותרו להם ארבעה משחקים לסיום העונה. לארסנל יש משחק חסר ו-13 נקודות פחות, כך שהבלוז יכולים לחגוג אליפות ביום ראשון הקרוב, במשחק הביתי שלהם מול קריסטל פאלאס. לסטר, שהייתה בתקופה נהדרת, נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ונותרה רק נקודה אחת מעל לקו האדום, כאשר לסנדרלנד המדורגת מתחתיה עוד יש משחק חסר.

שחקני צ'לסי חוגגים שער. GettyImages
האליפות מגיעה לסטמפורד ברידג'/GettyImages

השועלים עלו ליתרון עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. התקפה מהירה מצד שמאל הסתיימה בכדור רוחב של ג'יימי ורדי, ססאר אספיליקווטה החליק ברגע הלא נכון ומארק אלברייטון אמר תודה ומחמישה מטרים בעט בקלות לרשת של פטר צ'ך, שהחליף בין הקורות את טיבו קורטואה הפצוע.

צ'לסי עלתה למחצית השנייה בתקווה להשיג שוויון מהיר וזה בדיוק מה שהיא עשתה. ברניסלב איבנוביץ' פרץ עד הקו והוציא לדידייה דרוגבה והחלוץ הוותיק הראה שהוא לא שכח כלום ועם נגיעה קלה ומהירה, שלח את הכדור לפינה הימנית של קספר שמייכל כדי לאזן את התוצאה. 11 דקות, המהפך הגיע. גארי קייהיל נגח כדור קרן, שמייכל הציל בקושי וג'ון טרי הסתער על הריבאונד ודחק ממטר. עוד ארבע דקות חלפו וססק פברגאס הניח כדור לאחור לראמירס, שבעט בנגיעה בשמאל בומבה לחיבורים. שער גדול שגמר את המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully