וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין לאב עבר ניתוח בכתף: ייעדר 4-6 חודשים

כוכב קליבלנד הפצוע עבר ניתוח שיגרום לו להחמיץ את כל הפלייאוף, ויייתכן שכלל לא יחזור ללבוש את מדי הקבוצה. בלאט מתכונן לחיים בלעדיו: "אני בטוח שהחבר'ה שלא שיחקו הרבה יהיו מוכנים". לברון ג'יימס: "יש לי המון אנרגיה ואני משועמם"

שחקן קליבלנד קאבלירס קווין לאב. GettyImages
חדשות כואבות. קווין לאב/GettyImages

קליבלנד התבשרה הלילה (בין רביעי לחמישי) על כך שקווין לאב עבר ניתוח בכתפו שישבית אותו לתקופה של בין ארבעה לחמישה חודשים. כזכור, יממה לאחר שהפורוורד נפצע כתוצאה מהעימות עם קלי אוליניק במשחק הרביעי של הסדרה מול בוסטון, הודיעו הקאבס שהפציעה תשבית אותו לפחות מהסדרה בסיבוב השני, אבל אחרי שלאב קיבל חוות דעות נוספות על חומרת פציעתו, הוא החליט לא להסתכן ולעבור ניתוח שלמעשה גמר לו את העונה.

קבוצתו של דיוויד בלאט, שעדיין ממתינה לראות מי תהיה יריבתה בסיבוב השני של הפלייאוף - שיקגו או מילווקי, שייפגשו במשחק מספר 6 בסדרת הסיבוב הראשון ביניהן הלילה (2:00) - תיאלץ להסתדר בהמשך הפלייאוף ללא הפורוורד המצוין, שייתכן ששיחק את משחקו האחרון במדי הקבוצה, מאחר והקיץ הוא יכול להפוך לשחקן חופשי.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד. GettyImages
מוכן לכל אתגר שרק יגיע. בלאט/GettyImages

בארצות הברית מעריכים שטריסטן תומפסון יתפוס את מקומו בחמישייה, והמאמן אמר: "ללא לאב וג'יי אר סמית' בסגל ניראה קצת אחרת וניאלץ לשחק קצת אחרת, אבל הצלחנו העונה ואני לא רוצה שנתרחק מהדברים שבזכותם הצלחנו. חבר'ה שלא שיחקו הרבה כמו שון מריון ומייק מילר וקנדריק פרקינס יצטרכו להיות מוכנים לשחק יותר דקות, ואני יודע שהם יהיו מוכנים כי הם מקצוענים. כדי לנצח משחקים ברמה הזאת צריך לשמור ברמה הגבוהה ביותר, כי די הרבה נקודות שהיו לך הלכו".

נקודתית על ג'יימס ג'ונס, שצפוי לקבל יותר דקות בתקופה הקרובה אך סובל ממשבר בקליעה, אמר בלאט: "ג'יימס משחק מצוין עבורנו כבר זמן רב, אני לא מודאג מהזריקה שלו בכלל. יש לנו שבוע ארוך, אנחנו בודקים הרבה דברים. עוד לא בחנו הרבה חמישיות, אבל נעשה את זה. היו לנו חמישיות מוצלחות. עמדנו בכל האתגרים שלנו עד כה. התגברו על כל המכשולים. התמודדנו עם הרבה דברים בסיבוב הראשון והצלחנו. עבור קבוצה צעירה, לעשות סוויפ זה משהו שצריך לגרום לנו שמחה, ולא צריך לקחת את זה כמובן מאליו". על הסיבוב השני אמר הישראלי: "אנחנו יודעים פחות או יותר כיצד צריך לשחק. גם מול מילווקי וגם מול שיקגו שיחקנו הרבה פעמים העונה, כך שאנחנו מכירים אותן ונוכל להתכונן בצורה רגילה".

עוד באותו נושא

ממפיס סגרה את הסיפור מול פורטלנד, אטלנטה מובילה

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד. GettyImages
שמישהו ייתן לו קלפים או משהו להפיג את השעמום. לברון/GettyImages

מי שלא ממש משתגע על המנוחה המרובה הוא לברון ג'יימס, שאמר: "זה מאתגר את הסבלנות שלי, יש לי המון אנרגיה ואני משועמם. אני מוכן לשחק. תרגלנו היום הרכבים שונים, אנחנו מנסים לשמור על הקצב שלנו, זה הדבר הכי חשוב. כולנו נצטרך לתרום עוד קצת, כולנו נצטרך לעשות עבודה טובה יותר בריבאונד. אני צופה בסדרה של שיקגו ומילווקי כמו שאני צופה בכל סדרות - חצי כאוהד, וחצי כסקאוט".

טריסטן תומפסון הוסיף: "כולם צריכים לעשות קצת יותר, אני אצטרך לעשות את אותו הדבר, אולי ביותר דקות, אצטרך להמשיך לשחק חזק. החבר'ה האחרים צריכים להיות מוכנים, ג'יימס ג'ונס, מייק מילר, שון מריון, כולם צריכים להרים את הרמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully