וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וואריס קריטנטון נמצא אשם בהריגה ונשלח לכלא ל-23 שנה

סוף עצוב לסיפורו של הכישרון המבוזבז שנבחר על ידי הלייקרס בדראפט ומאז בעיקר אכזב. רכז העבר בן ה-27 הודה כי ירה באמא לארבעה מאטלנטה ב-2011, ופרץ בבכי עם הקראת גזר הדין

הכדורסלן ג'וואריס קריטנטון מואשם ברצח. AP
נתראה בעוד 23 שנה. קריטנטון/AP

באמצע העשור הקודם היה ג'וואריס קריטנטון נחשב לאחד הכישרונות העולים בארצות הברית. היום, כך זה נדמה, יהיה אחד הימים האחרונים שלו כאדם חופשי לתקופה הקרובה. שחקן ה-NBA לשעבר הודה הערב (רביעי) באשמת הריגה שביצע ב-2011, ונשלח לכלא ל-23 שנה.

קריטנטון ובן דודו דגלאס גאמבל הועמדו לדין בחשד כי רצחו את ג'וליאן ג'ונס, אזרחית אטלנטה בת 23 ואמא לארבעה, במסגרת ירי מרכב אוגוסט של 2011. על פי האישום, שחקן העבר הוא זה שלחץ על ההדק, בעוד בן דודו, שנכנס לכלא לשלוש שנים (בצירוף 17 שנות מאסר על תנאי) נהג ברכב. בבית המשפט נטען כי הרצח היה חלק מפעילות של כנופיה בה לקח קריטנטון חלק, שפרץ בבכי במהלך הקראת העונש. לטענתו, ניסה לירות באדם ששדד אותו מספר ימים קודם לכן, ולא ידע שהוא הורג אישה חפה מפשע.

קריטנטון (27, 1.96 מ'), רכז אתלטי עם המון פוטנציאל, נבחר במקום ה-19 של דראפט 2007 על ידי לוס אנג'לס לייקרס, אך היה מעורב בשלל תקריות משמעתיות ולא הצליח לתקוע יתד בליגה הטובה בעולם. גם גיחות בממפיס ובוושינגטון לא עלו יפה, וב-2011, אחרי עונה אחת בליגת הפיתוח בדקוטה, סיים את קריירת המשחק שלו.

רוצח על המגרש: נפילתו של ג'וואריס קריטנטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully