וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה במכבי תל אביב: דור מיכה לא בסגל למשחק הערב

29.4.2015 / 9:00

הקשר שפתח במשחקים האחרונים והיה טוב לא יתלבש לקראת המשחק הערב נגד אחי נצרת בחצי גמר הגביע, ככל הנראה כדי לאפשר לו מנוחה. גם ראדי לא בסגל, בן בסט או פריצה צפויים לפתוח

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, החליט להשאיר מחוץ לסגל המשחק הערב (רביעי, 20:30, ספורט 5) נגד מכבי אחי נצרת את דור מיכה ומהראן ראדי. בעוד שראדי לא היה בסגל גם בשבת האחרונה במשחק נגד מכבי פתח תקוה, מיכה היה הפייבוריט של הבאסקי לאחרונה, ופתח בהרכב לאורך תקופה ממושכת. קרוב לוודאי שמדובר בהחלטה מקצועית שנועדה לאפשר לקשר מנוחה, ובכל מקרה בנוהל הקבוע של המאמן הוא לא עדכן את מיכה בארבע עיניים על החלטתו, ולא מסר דין וחשבון לאיש במועדון, אלא פרסם את 18 המתלבשים ללא הקשר שרק לפני עשרה ימים הבקיע צמד נגד בית"ר ירושלים.

"זה יהיה פשע אם לא נגיע לגמר בגלל שנקל ראש"

פאקו: "הזדמנות לעשות היסטוריה". מיטרוביץ': "רוצה להישאר בקבוצה"

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
לא עודכן. דור מיכה/קובי אליהו

גם עומרי בן הרוש המורחק לא יוכל להתלבש למשחק חצי הגמר הערב, וביציע יישבו גם ברק יצחקי וגילי ורמוט הפצועים. מי שימשיך להתלבש הוא גאל מרגוליס, וגם ברק בדש שיחזור לסגל. לקראת המשחק הערב ייתכן שאייסטרן יפתח עם חלוץ נוסף במקום מיכה, כאשר ההערכה היא שלערן זהבי וטל בן חיים יצטרפו עדן בן בסט או ראדה פריצה.

פאקו אייסטרן שקיים מסיבת עיתונאים אתמול אמר בין השאר: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים כי מכבי אחי נצרת קבוצה טובה שנבנתה כדי לעלות ליגה. זה אומר שיש לה שחקנים טובים ומצפה לנו אתגר. אני לא מרגיש שיש עלינו לחץ כי פגשנו בעבר קבוצות שהסתגרו ויצאו למתפרצות. במשחקים המאמן פחות חשוב, אלא בעיקר השחקנים. למאמן יש חשיבות באמצע השבוע. במשחק הם צריכים ליישם את מה שעבדנו עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully