וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד ואתלטיקו ייענשו ולא יוכלו לרכוש שחקנים בשנה הקרובה"

דיווחים בספרד טוענים ששתי הקבוצות ממדריד יספגו עונש זהה לזה שברצלונה ספגה, ולא יוכלו לצרף שחקנים בשני חלונות ההעברות הקרובים עקב החתמה לא חוקית של שחקנים צעירים

מרטין אודגור  שחקן ריאל מדריד (משמאל) עם אמיליו בוטרגניו. GettyImages
חוקי או לא? אודגארד בריאל/GettyImages

בשורות מאכזבות לחובבי הליגה הספרדית. על פי הדיווחים בספרד, גם ריאל מדריד וגם אתלטיקו מדריד צפויות לספוג עונש מפיפ"א, ושתי הקבוצות הבכירות של לה ליגה לא יוכלו לרכוש שחקנים בשני החלונות הבאים בעקבות החתמה לא חוקית של שחקנים צעירים. כידוע, ברצלונה כבר ספגה בשנה שעברה עונש זהה על אותן עבירות, ערערה ב-CAS, ונדחתה.

בחודשים האחרונים כבר דווח לא פעם שפיפ"א חוקרת פעילות לא חוקית של ראשי אלופת ספרד ואלופת אירופה, אבל כעת טוענים כי גם ריאל וגם אתלטיקו יקבלו את העונש הקשה, ולא יוכלו לרכוש שחקנים בקיץ הקרוב ובחלון ההעברות של חודש ינואר. עם זאת, צפוי להניח כי ריאל ואתלטיקו יערערו על העונש, ולכן יתפנה להן חלון של כמה שבועות לצרף שחקני רכש, עד שהעונש ייכנס לתוקפו.

על פי דיווחים אחרים בספרד, אתלטיקו כבר קיבלה הודעה מפיפ"א על העונש הצפוי לה, ושריאל צפויה לקבל את ההודעה בקרוב. כמו כן, ההודעה כבר נמסרה להתאחדות הספרדית. לא דווח על אילו שחקנים צעירים מדובר ואילו החתמות לא חוקיות גוררות את הסנקציה מפיפ"א, אך מצוין שמדובר בהפרות חוזרות. בין השחקנים הצעירים שריאל החתימה בתקופה האחרונה נמנים מרטין אודגארד, מרקו אסנסיו, דנילו ולוקאס סילבה. כעת נטען שריאל מדריד תנסה למהר להחתים את שוער יונייטד דויד דה חאה, לפני שהעונש נכנס לתוקפו.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
יגיע בגלל העונש? דה חאה/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully